Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePo teď
Autor
Aru
Volnost a lehkost,
když si zuješ boty od bruslí,
nic tě netíží.
Bez trapných her směješ se,
teď už víš
se světlem,
ve světle jsi.
12 názorů
blacksabbath
30. 12. 2022na tenký led se nevydávám:-))))
blacksabbath
30. 12. 2022já si je pro jistotu ani neobouvám:-))))))
Podobné pocity zažívám po sundání přeskáčů, vyzuuješ se z lyží a bot a jsi lehký jako papěří :)
ako dieťa som chodila korčuľovať na Váh, zimy mrazivé, v krasokorčuliarskych topánkach mi omrzali prsty, ked som ich vyzula, vôbec som si prsty necítila, takže netuším, či som sa vznášala:)Ale iné povznášajúce pocity poznám, našťastie, ešte stále...
díky všem! není to přímo o bruslení, nebo jiných zimních sportech, ale jestli to někomu něco dalo, tak je to jenom dobře ;)
Aru, ten pocit kdysi mívala taky. A ten čaj na zimáku za padesátníík, na schodech k bufetu byla černá guma. Stejný teď mívám, když vylezu z plaveckého bazénu. A taky, když jdu v noci lesem a hledám svýho střelenýho divočáka. To mi mlátí srcde, že by se chtělo urvat. Adrenalin je fajn. A taky čtu ráda tvý texty.
Tato óda na Jardu Jágra je jednou z deseti nejlepších, kterou jsem v prosinci na Písmáku četl. (lehce rolbovitý smajlík)