Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJedno písmenko moc není, ale význam hodně změní -
Autor
Nami 99
Učte se děvčata pravopisu.
Když napíšete do dopisu,
svému drahému milému :
"Miláčku toužím po přepichu",
vyplyne z toho každému,
že toužíte po dalším hříchu.
15 názorů
Mne sa páčil dlhý nápis na múre cintorína v Pezinku : "vítame delegátov xxx zjazdu kom.str" Mala som pocit, že je to na správnom mieste.
Děvčata nesla na prvního máje transparenty. Každá jedno písmeno. Jak šly v řadě vedle sebe, dávaly dohromady heslo : VŠE CO MÁME PRO MÍR DÁME. Všechno bylo v pořádku, dokud si ta s "Í" nemusela odskočit.
Co z nich bude, když ani ta vyjmenovaná slova nebudou muset umět?
U vypadlého „R“ z DROGERIE by mohlo napadnout jen slabomyslného občana, že jde o pobočku ZVERIMEXU pro prodej velkých psů původem z Německa či o místo, kde je možné se pořádně ožrat.
Kočkodan -
V jednom městě byl obchod se svítícím nápisem : MASO ZELENINA. Najednou tam přestali chodit zákazníci. Pan vedoucí se divil proč. A ono jim přestalo svítit to první E.
Kdyby z vývěsního štítu odešlo L, možná by se ke vchodu začaly stahovat kozy...(což by mohlo být v konečném efektu pro mlékárnu finančně přínosné)
u dievčat je to tak...ale u manželky - ďalší prepich je Prepych, možno :)
supizmus u nás sú bežne Otraviny miesto POtravín...a niekedy si hovorím, že je to vlastne fakt
"Jedno písmenko moc není", řeklo si M, a odešlo ze svého stanoviště na vývěsní tabulce mlékárny. A k chudáku mlékaři začali chodit samí pacienti.
noooo...
vidím, že som veľa zmeškala...nepísala som ani o prepychu ani o prepichu a výsledok - žijem skromne a sama:)))
mýlila som sa iba v pracovných mailoch, často som iným organizáciám niečo posierala miesto posielala, možno to vyšlo narovnako, tak aké cavyky s nimi
Famózní !!