Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePřání 2023
Autor
bixley
Milí Písmáci,
do nového roku 2023 vám poněkud opožděně přeju hodně zdraví a štěstí, ale hlavně úspěchů. Ať vás inspirace provází na každém kroku.
Loučím se. Mějte se moc fajn.
Renata Bixley
11 názorů
Radovan Jiří Voříšek
04. 01. 2023díky, i tobě
Biskup z Bath a Wells
04. 01. 2023All the best!
Evženie Brambůrková
03. 01. 2023I tobě a tvým blízkým hodně zdraví, klidu a pohody.
Renato, i já děkuju za přání! Těším se někdy brzy na další spolupráci a moc děkuji za tvoji práci pro Písmáka!
Renato, dílko z kategorie události nezačalo špatně, ale ta předposlední věta se mi naprosto nezamlouvá. Pomyslně na ni vrčím jako hlídací německý ovčák na chlápka lezoucího v noci přes vrata.
Néé, teď mi to došlo – že ty máš ve slovese jenom překlep? Tak si honem tu chybku v „Poučím se.“ oprav a také se měj dobře. (No, do smíchu mi vlastně vůbec není...)
gabi tá istá
03. 01. 2023nesnáááším loučenííí, jsem sám a v hlavě tě mám... dobré zdravie a dobré rozhodnutia, Renáta
Děkuji a také Ti přeji hodně zdraví, štěstí a energie. Věřím, že se úplně neloučíme.
Díky moc za přání, tobě také hodně zdraví, ať je lépe a lépe.
Nemám ráda loučení, neloučím se, věřím, že se ještě nějakým způsobem setkáme.
Děkuji a také přeji hodně zdraví, štěstí a spokojenosti v novém roce.
Zůstaň s námi, budeš chybět.
Díky za přání, já přeju tobě naopak hlavně zdraví, ony ty úspěchy... jasně, jsou potřeba, ale bez zdraví by se jich dosahovalo těžko. Ale s tím loučením jsi mě nepotěšila... další špatná zpráva.