Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte serolničky
Autor
Dagmaram
12 názorů
hmmm, rozumím ;)
ano, má to v sobě atraktivitu :D
je to tvůrčí proces, osobně dávám přednost před zmateností chaotičnosti, taženou intuicí.
ahoj Aru, šmodrchání mi jde moc dobře a ne všechno se má rozmotávat, prostě takový ten zmatený dojem je dost zajímavý stav mysli, co myslíš? :-)
ahoj black, zrovna teď se mi na teď myslí moc dobře. Je pátek večer a já nic nemusím, hurááááááá :-)
to je dobře Alegno :-) já se k tomu současnu taky nějak prokousala. Člověk pořád dělal něco jen proto, aby pak bylo nějak a zapomínal, že teď je stejně důležité. Teď nějak ví, že pak už možná nebude, o to je to přilnutí k současnému okamžiku snazší.
místy mi to přišlo zašmodrchané, ale rozumím, jistě přítomnost, jediná jistota ;)
blacksabbath
09. 01. 2023zacinkaly......hlavně ta poslední..."čím jsem starší, tím víc myslím na teď"
Zacinkala jsi, pocity jsou to, co mi zůstává v paměti, ostatní se kamsi ztrácí a taky teď myslím nejvíc na teď
nějak jsem dala dohromady par myslenek a ted cekam, jestli u nekoho zacinkaj :-)