Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVlčí...
Autor
Gora
Vlčí úplněk –
přes noc přepočítávám
psy ve vesnici
Po Novém roce –
pampeliška rozkvétá
mezi krtinci
44 názorů
Evženie Brambůrková
17. 01. 2023Naše ulice je plná černých psů, občas taky vyjí.
Goro,
všichni psi jsou jen vlci proměnění tisíciletým cíleným výběrem člověka. Dříve se předpokládalo, že pes vznikl ze dvou psovitých šelem, z vlka a šakala jejich vzájemným křížením. Pak se zase předpokládalo, že pes vznikl na jednom místě - na středním východě. Dnes se soudí, že pes vznikl z vlka na více místech, minimálně na středním východě a ve Skandinávii.
Když si vzpomenu na obřího vlkodava, kterého jsem ještě nedávno potkávala na procházce, přepočítávala bych spíš vlky v Beskydech. Tip.
Anas: ke druhému mi napsal jeden haikař, který se docela trefil: Druhé je především skvělý postřeh, ale pro mnohé lidi je Nový rok jakýmsi restartem a to se v tom dá najít.
Vlčí úplněk -
zkouška síly psích hlasů
a mého sluchu
Pampeliška to přehání :)
Díky, Anas, za předání tvého výkladu k autorovi. Jsem ráda, že se alespoň první snad zamlouvá.
Radovan Jiří Voříšek
15. 01. 2023první má v sobě bonus atmosféry vyvolané vytím
druhé obrazovým kontrastem
Je sám úplně
porno fest (moc) čítává
jen o tom snící
Po táty čočce
vzdorovitost rozjetá
Dál prudit chci!
První, parádně vystižené. Oni si psi dokáží mezi sebou perfektně povídat. Druhé, hezký výjev. Mohl bych k tomu dodat: U nás po Novém roce tráva vzkvétá krtinci:).
Irčo, moc hezké.....spíš jaro než zima:-))))
Po Novém roce
cácorka trhá, voní
k sedmikrásce.
Ranní procházka
přepočítávám u domu
hejno havranů.
Vydarené.
O desať rokov možno napíšeš:
Po Novém roce -
pampeliška rozkvétá
mezi banánovníky