Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDiskuze klubu: Klub vlastníků klubů
08. 06. 2002
0
0
4067
Autor
clovrdik
to je pravda... tak je možné, že auditorium lze založit pouze jako součást klubu.
avi Lyrykovi
v jisté minulé diskusi došlo k takovému požadavku, aby se auditoria vyhradila klubům, nevidím důvod to měnit... diskuse myslím plně postačuje současným požadavkům diskutování...
Igor_Indruch
18. 12. 2003
Igor: dej "přidat nové dílo" a jako kategorii mu vyber "auditorium" a pokud ho zařadíš do klubu, můžeš ho označit i za soukromé,,... no, prozkoušej to. .-)
Igor_Indruch
17. 12. 2003Igor_Indruch
16. 12. 2003
Radosti, já nevím, třeba z pocitu sounáležitosti .. a nebo aby si po čase zase mohli zasílání avíz zapnout; dovedu si představit, že někdo ví, že 2 měsíce nebude na netu a nechce po příchodu mít 200 avíz :-)
takže přátelé, po delší době zase nějakej ten příspěvek - vyskytly se mi hlasy o tom, že lidi chtěj bejt členem nějakýho klubu, ale nechtěj dostávat avíza od každýho vloženýho díla; říkám si, že to není až tak špatnej nápad. Prostě aby si každej člen klubu mohl někde zaškrtnout sám, jestlio chce a nebo nechce dostávat avíza. Co vy na to ?
Haló: nápad k diskuzi:
nějakým způsobem upravit přidávání a upravování kategorií v klubech - protože pro přehlednost je lepší je používat, ale v současnosti jsou dost neohrabané - například je nelze přesouvat (pořadí, v jakém se zobrazují) ani nijak odlišovat - např. graficky... co vy na to? dokázal byste mi někdo pomoct ve vytvoření nějakého "projektu kategorie"??
prosím, prosím :))))
ten krelův nápad - zavání to taky trochu feudalizací klubů...huhuhu, jestli nebudeš hodnej a nebudeš číst díla v klubu, tak tě vyhodíme!
:)
beru to, jen mi přišlo když jsem si poprvé přečetl název, neznaje souvislostí, že to už je opravdu silná káva a že by tu mohla být zrcadla zrcadel v zrcadlech :)))
tenhle klub zní jako supr recese! (účel ale jinak chvályhodný), ale jelikož Print tady už je, tak tu vlastně mám klubového zástupce a o info snad postaráno... Printe? :-)))
Armande - věz, že se nejedná o recesi, ale o pracovní klub se smyslem vydebatovat nejlepší řešení další činnosti klubů :-)
Hodila by se mi do klubu následující věc: ukazetel přihlášení u jednotlivých členů(třeba jako číslo u jména člena v liště kde je můžu přijímat..)jde mi o to, že mám v klubu alespoň 20 neaktivních lidí(dle odhadů a návštěv po vložení dílka a tak) a ti jsou mi vcelku nanic...obecně bych měl rád přehled kdo a kolikrát:-))
To slůvko "vlastníků" se mi teda nelíbí, ale jinak to celý chápu pozitivně!
Krele, není to schíza. Je to založený po konzultaci s Oldou. Jde o to, aby se majitelé klubů někde scházeli, aby se vymejšlelo, co by šlo s klubama dělat dál, atd. Např. nějakej systém v klubech, atd. A je to nejpohodlnější forma, než psát vždycky x zpráv.