Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sevnúčik č. 1
Autor
8hanka
čo nimi je Zem posiata
27 názorů
Timu roste haksnička
žasne babka Hanička:
„Ty jsi zázrak, hošičku,
v tomhle věku osmičku!“
A jé, tak to más podobné. Dcera má Ira, takže jenom anglicky. Záleží na synovi.... ale je to těžké. Moje dcera je neučila a už je pozdě. Opravdu to nemáme jednoduché. Mě nezbylo, než se s tím smířit. Ty to máš přece blíž, ale i tak, není to ono. Držím pěsti, ať se vidíte co nejvíc.
to veru neviem, maminu má Talianku, tá ovláda nemčinu, angličtinu a iné, ale slovenčinu nie:) S mojim synom hovoria spolu anglicky, malý od narodenia počúva najmä taliančinu, angličtinu a teraz začína vo francúzskej škôlke, inú blízko nemali...takže slovenčina bude problém...keby sme boli častejšie, ale takto...a pritom každý deň s ním je úžasný,veľmi mi chýba, videá a fotky sú málo...
Ano, byla jsem tam jednou a už je to deset let. Je to těžké, naštestí je aspoň nějaké spojení na dálku. Ale moje vnoučata neumí česky. Ty mu své básničky snad budeš moct říkat.
pamätám sa, keď si tam pred rokmi cestovala, vtedy bolo tuším len jedno vnúčatko, tak už máš 4, letí to...vzdialenosti sú hrozné prekážky
Ach, tak to také nemáš za rohem. Já mám v Austrálii už 3 vnuky a jednu vnučku. Netroufám si tam.
koloušku, ďakujem, ten dosah nie je taký, aký by som chcela...je to asi 1200 km a cestovať sama je pre mňa poriadny stres, let samotný ani nie, ale letiská, kontroly...
Moc pěkné. gratuluji a také závidím. Hlavně to, že ho máš v dosahu. At´roste a je zdravý. t.
8hanka -
děti rostou jako z vody. A to je dobře. Důležité je, že my nestárneme. Mladý ať si dělají co chtějí.
gabiii:)))
Neviem, čo napísať skôr, či - bodaj by si mala pravdu alebo ak sa nepresťahujú, v Belgicku tuším stužkové nemávajú...
gabi tá istá
29. 01. 2023To neviem, ale keď bude mať 18, tak na jeho stužkovej
Evži, Nami, Jamardi, gabi...ďakujem... kto vnúčatká má, prežíva niečo nové, jedinečné, vie aká je to láska...Nami, najmladšia má už 16? Ktovie, kde budem, keď bude mať Timi 16...
ešte toto som chcela...vnúčik č.1 zstane navždy nambr wan, hoci by prišli ďalší...spomenula som si, ako moja Iva škodoradostne vmietla do očí sestrám - mama je aj tak najviac moja! ja som ju mala prvá, ja s ňou budem najdlhšie, vy ma už nikdy nedohoníte!
Moc hezké a milé -
dovolím si podělit se o radost po narození vnučky. Dneska je Adélce 16 roků.
Když malou Adélku pohladím po tváři
a jí se očička radostně rozzáří,
jsou to v mém životě nejhezčí chviličky,
za to ti děkuji tvorečku maličký.
Když malou Adélku po tváři pohladím,
tím naše srdíčka na stejno naladím,
jsou to v mém životě chviličky nesladší,
za to ti děkuji vnoučátko nejmladší.
Přeju hodně společných chvil a taky spoustu takových milých básniček, ty může mít napořád :)
To je hezké. A počkej, až řekne bába :-)))
Benetko, niekedy závidím aj sama sebe, Tebe prajem, aby si zažil to isté...
Tak ať se má k světu...i ty :o)
Ďakujem, dievčatá, nenadarmo sa hovorí, že vekom sa postupne človek zase mení na dieťa...tuším už začínam aj šušlať a to on ešte ani nerozpráva...?)
.....ako s ním jej všetko skrásnie....*/*****************
poteší jedného dňa aj druhú stranu. Tu si schovávame básne k sviatkom.
:)*