Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePhantasia XXX.
Autor
Benetka
Nastupuju do nové práce. Budu doručovat balíčky. Právě je nakládám do oranžového vozu s nápisem DHL. Balíčků je tolik tolik tolik až si říkám že se do dodávky ani nemůžou vejít. Někdo se za mnou zasměje. Otočím se a vidím pohlednou ženu s nakrátko střiženými blond vlasy. Neboj - pomůžu ti když jsi ten nový říká. Nasedáme spolu do nákladového prostoru a náš řidič se s námi prudce rozjíždí. Jede jako šílený. Těsně se vyhýbá autům a chodcům. Řítí se ulicemi prudce brzdí a pak neméně prudce zrychluje. Je to blázen! Říkám té ženě. A ona odpoví: Ne! Jenom je prostě zhulený. Hmmm - tohle vysvětlení mě tedy zrovna dvakrát neuspokojí. Náhle auto zabrzdí tak moc až spolu s balíčky letíme až k přepážce oddělující náklad od řidiče. Přistávám na zádech a na mně ta žena. Smrdím potem říkám jí. Ona ale zavrtí hlavou a odpoví: Ne. Voníš! Skloní se ke mně a políbí...
9 názorů
Nestíhám. Nic. Ani odepisovat. Číslování by mělo sedět jako prdel na wcprkýnku! :D
Toš... Počni si.
Ééé téda počti si! :)
Jé! Pracovně-romantický sen!
Musím říci, že je to docela zajímavé že sem píšete své sny Benetko. A pokud je to římské číslování pravdivé tak si určitě musím přečíst všech předchozích dvacetdevět! :)
ti závidím:-))))).....ten sen:-)))))
Práce snů. :-)
Takový nějaký sen já mám jen zřídka; - snad i méně často, než jednou za deset let .. :)
...a vieš že áno? Bol to taký intezívny sen že až...! Ale prebudil som sa a bol som zasa iba len sám...
a vo tom to je...voníš i když smrdíš...takéto sny sú moooc fajn...necítil si aj po prebudení jej pery na svojich?