Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePři tichém porozumění žádný důvod k hádce není
Autor
Nami 99
Krásný vztah s manželkou máme,
nikdy se nepohádáme.
Jen zásadu dodržuju.
Když mlčí, nepřerušuju.
16 názorů
V takovém klidu a tichu se ti musí báječně tvořit, když se občas probudíš.
A nespíš to ještě prokládáte spánkem a televizí... Není nad vzájemné porozumění.
Alenakar -
někdy ji na chvíli přeruším mým mlčením, ale hned se zase odmlčím.
noooo, OsmiHanko, inspiroval mě tadyhle Nami, ne že bych si bych si hned takovou přál domů :D
Mlčení je někdy moc hezké.
Aru, Aru...však si sa ešte neoženil?
Neveril by si, akí bývajú muži v začiatkoch ukecaní, kto by ich počúval, ak by bola žena hluchonemá? A muži sú citliví na lichôtky, keby bola slepá, ako by mohla "objektívne" vychvaľovať svojho zákonitého, ako mu to pristane, aký je mužný a iné blá, blá, blá....a nepohyblivá? Pchá...kto by okolo muža skákal, chystal mu dobroty na stôl, nažehlené oblečenie do skríň, ráno budil, upratoval, pral, nakupoval,...je toho toľko, čo žena musí...no...spočiatku chce, lebo láska...potom už len povinnosť, česť výnimkám...
Hluchoněmá manželka
nikdy se s stebou nepohádá.
Nepohyblivá ti neuteče
a slepá k tomu, nikdy neuvidí
tvé přečiny
:))
Nami, nejspíš tvá ideální :D:D
Najlepsie je, ked som sama, vtedy mlcim, kedy chcem, striasla som sa toho pana, za co denne dakujem, ked sa laska zmeni v hadku, krik nahradi chvilu sladku, spomienky su primalo, aby duo spolu zostalo....
Tyhle ticha chvíle,
pro duši tak milé,
jsou bohužel zřídkavé,
hned zas věty hýkavé
její hrdlo produkuje,
přikazuje, kleje, ryje,
chuť na vraždu v chodu tu je,
zatím ale ještě žije.
mlčeti, zlato...