Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSBÍRKY - anketa
Autor
Gora
Zdravím zejména ty z vás, kdo zde na Písmáku mají založeny sbírky.
Je to asi dva dny, kdy jsem zjistila, že si do svých sbírek nemohu nic přidávat, ubírat a ani založit novou, a zřejmě nejsem sama.
Co vy ostatní, jak jste na tom se sbírkami?
Díky za odpovědi, Gora.
19 názorů
Myslíš ty sbírky? Koukla jsem, máš taky tři - netuším, jak tobě, ale u mých nejde nic upravit, vložit, založit si novou atd.
Proč to tak je, nevím /nevíme/. Donedávna byly sbírky funkční. Zajímalo mě, zda ostatním jdou anebo taky ne a doufala v nějaké vysvětlení ze strany majitele.
No jo, je to smutné (aneb - život je změna; - a když je něco dlouhodobě dobré, tak snad tou jedinou možnou změnou může být to ,že se to zhorší.. ).
tiež mi zmizlo tlačítko ... nemám zbierky, ale povedala som si nahlas: ach joj, toto sa mi nepozdáva***
ano, zatím nám odřízli malíček(( co bude dál???
Janino, nevšimla jsem si žádného upozornění, že se sbírkami se již nedá "pracovat", a to je teprve únor...
Díky i ostatním za informace. Drobné závady tu jsou odjakživa /počítám ty roky, kdy jsem tady/ - od některých autorů mi nechodí avíza, jiným nelze poslat zprávu a podobně, nemožnost upravovat sbírky mne /i další autory/ nemile překvapila.
Já tu sice sbírky nemám, ale štve mě, pokud to jen tak přestalo fungovat. Olda sliboval aspoň do konce roku.
Ach jo... smutná připomínka konce... zrovna teď, když mě to tady začíná zase hodně bavit!
Irenko, založila jsem si tři minisbírky v roce 2004, ale pak už jsem tam žádná díla nepřidávala, jen reagovala na kritiky, naposledy v roce 2007.
no právě, no právě :)
ty mě tu nechaš samotnýho????????? :D:D s těma strojema? :D
Aru...na sociálních sítích nebudeme moci....provozovat Spolupsaní
až bude bude všude umělá inteligence...to já už tady - "bohdá" - nebudu
no já nevím iví, co si Olda představuje pod tou novou vizí.
a je fakt, že sociální sítě přispěli k zastínění Písmáka.
- v podstatě všechno, kde spolu lidé budou moci mluvit a být spolu se postupně zruší, ať už jsou to komunitní webíky, jako Písmák, nebo třeba malý krámky, to všechno zmizí, všude bude umělá inteligence, samooblužné boxy/pokladny, všechno bude plně automatický, do toho klimatický lockdowny,... inu svět zítřka iví, přichází již dnes, lidi se přestanou potkávat, bude jim vštípen strach z druhých, takže lidi se buď zblázní, nebo se z nich stanou těžcí autisti, no není to krásné? :D:D
Hlásím, že mi taky zmizlo tlačítko....prohlédnout si je mohu, ale založit novou nebo přidat dílo do sbírky ne a ne a ne....Prohnal se tady asi nějaký Písmácký šotek.....huš-huš.....
Snad to půjde opravit...??
Aru...žádný konec Písmáka přece nedovolíme!!!!!!
škoda, že autoři nedostanou informace od webmastera, když se začne něco rušit.
Ja som ani nestihla vedieť, čo je to zbierka. myslela som že zbierka za niečo, alebo proti niečomu.
no zmizely přidávací tlačítka, tak i administrace pro majitele sbírky, tak je to u všech, i do klubů se leze teď zvláštně, ale tam administrace zatím nezmizela, Písmák je zřejmě už chystán na svůj konec