Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNaděje
09. 06. 2002
18
1
2167
Autor
Merlita
N
ADĚJE
A
Ž ZE MĚ BUDE CÁR ZMATENÉHOŠ
TĚSTÍ A LÁSKYA
ZACHRÁNÍŠ MĚ TY, OŠKLIVÝPRINCI NA ČERNÉ OVCI, PAK
S
POLU PŮJDEME K SLUNNÉMUNEBI VYSLOVENÝCH VĚT.
1 názor
Děkuji za nabídku :o))) kdybys mě teď viděl, jak se směju, nespojil by sis mě s beránkem!
Pěkný a barevný...Miluju takovýhle potemnělý barvičky :-) Jsou upřímný...Jako ta básnička...Je nádherná...Ošklivý jsem dost, škoda že zatím ne princ :-))))))))) Mluvíš do duše, zachránil bych princeznu na bílém beránkovi ;)
TiP****
cup_of_tea
17. 10. 2002Navždy_Tvůj
11. 10. 2002
A tiež nevyslovených. Tie sú ešte dôležitejšie. :o)
(Hm, snívaš ako ja.)
Tip.
Vidíš Hauský, tohle vyšlo z velkého smutku... právě abych ho obrátila v radost ... Většinou píšu, když je ouvej :o(( Jsem dost nerada smutná....:o))
Takže jsem ráda, že se mi povedlo někoho potěšit.... ani nevíš jak. Děkuji ti mnohokrát :o)) Vám všem...
Přehnané probarvování mi obvykle dost vadí, ale tady to spolu krásně ladí.
Kolemjdoucí
09. 06. 2002
Hausky, Idrile, Nuitíku, zvonková, Albi, Ami, kolenjdoucí ...
pro mě je radostí to, že jste si to přečetli... a vy na mě ještě s pochvalou...krásný pocit, který nevím zda zasloužím Děkuji
No já nevim,jestli si ho zasloužíš ta ,ale ta básnička určitě:-)Seš čupr,taková radost:)