Dala jsem si tě do oblíbených. Promiň, ale to vážně nešlo jinak... Dnes nebudu číst nic jiného, jen tvoje verše...
Viz. Petula - tady není co dodávat (opět)...
Co říct... Fakt moc líbí... *
tebe si tisknu
na papír
a k srdci
Ale básnička je dobřenka, akorát od dubna už nepíšeš???
Trošku mi k tomu zdálky zaznívá ozvěna z Ortenovy Sedmé ... ale moc krásně mi to ve mně ladí ***
Tak tiše závidím tu formu. A taky to sotva postřehnutelné, co do svých básní dostaneš tak lehce. A ten závěr v téhle básničce - ale i v jiných tvých básních, ten mě dostává.
Má skvělý rytmus a práci s veršem - to je poměrně vzácný úkaz. Tip (ťop).
no vidíš, a já tenhle skvost objevil u fazolářů... ať člověk dělá, co dělá, vždycky někde něco přehlídne.... tip jako netopejr :o)
Akorát to zapadá do mé deprese:-) *
Hodně dobrý. Nesednou mi úplně všechny rýmy, ale to neva. Víc mi va, jak je to mrňavý :)
s tipem
čet´ jsem °° a četl ... a četl ... a četl... 8-)
TIP ! °)
jenka: máš pravdu. ale já jsem názoru, že nemůžu v dlaních zahřát celej svět, jen ten malej kousek, co v nich mám.
jsem rád, že jsi tu
aaano souhlasím s kýmsi nahoře.. je to na jeden dech.. paráda..*
velice dobré... řekl bych jednoduše krásně napsané. obdivuju tvoji lehkost.
jinak si myslím, že to není tak hrozný...
díkys, miláčkové :o))
to Lucy: stav společnosti... až tak zlé že by to bylo s naší společností? tedy s celou společností? to snad né... :o))
apropos, tak mě napadlo, aby si někdo nemyslel, že to myslím nějak politicky, když je tam cosi o vládě :o) nemyslím, fakt né :o))
to Kolemjdoucí: brouci? no, když myslíš :o))
to Merle: uznávám, není, ne teď a tady ... ale třebas někde, co ty víš :o)
a dík
dtto jak merle.. Mooc hezke..*T
Hodně bolavé, plné tísně...
Popsala jsi pocit jeho vyslovením...
Děkuji!
░▒▓~_~▓▒░
«*»
Dobré... Dosť pochmúrne vykreslený stav spoločnosti.
V hlave mi ale najviac zostala prvá sloha, ten zvyšok už vždy len tak prelietnem (a to aj pri piatom čítaní)...
*
Velmi depresivní - ale krásně napsané.
Tip
Naprosto strhující. Já sem to přečetl na 1 nádech (?).
Přece jen existuje krajina,
kde rostou staré dřevěnice,
a do potoků čůrají brouci.
jejda..tak to si asi dám do oblíbených a nevím kam všude ještě. Moc krásná rýmovaná básnička. Takových tu moc není...
*****************
a tak to je moc dobré!!!******
Naprosto úžasná věc, hned si to dám do oblíbenejch...!!!! (a tam jsou teda nějaký kousky:)))*