Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBřezen...
Autor
Gora
Jak silně září
Venuše s Jupiterem!
Ztemnělý obzor
42 názorů
Radovan Jiří Voříšek
11. 03. 2023jak fotka
S pravdivostí souhlasím, nicméně pravda se dá vyjádřit různými způsoby. V tomto případě mi jde o ten nedefinovatelný "přesah" typický pro haiku.
kvaji, díky... napsala jsem přesně, co jsem zažila, pro mě je asi nejdůležitější pravdivost. Třeba je to nedostačující, díky...
O tom ztemnělém obzoru by podle mého stálo za to ještě popřemýšlet a nahradit jej něčím méně obligátním. Nicméně tip.
Evženie Brambůrková
04. 03. 2023Krásně září. Dívám se na ně každý večer.
Karpatský knihomoľ
03. 03. 2023a ja to prepásol
My jsme to propásli, i když jsem o tom věděl, tak alespoň pohled od tebe, dík:).
Všimla jsem si už dříve, že neštěstí velkého rozsahu se odehrávají dost často v podobnou roční dobu - zemětřesení, hromadné havárie, tsunami apod... náhoda? Nevím.
Zajíc Březňák
03. 03. 2023Na staré astrology bych nedal....
Hmmm... tak to je zajímavé. I když... kdy vlastně mělo lidstvo nějakou delší dobu dobré časy?
Tak to ano... mne dost zaujalo, že tato konjunkce snad zvěstuje zlé věci - viz havárie vlaku... zářící Venuše podle starých astrologů prý neznamená pro lidstvo nic dobrého.
Ty netušíš, jak oni čarujou. Prostě všechno kolem sebe zhasnou a pak se předváděj. My mimozemšťanky to musíme vědět!
Alegno, díky ti, byla by škoda nepozorovat, když to jde i bez dalekohledu.
Hezky zachycené, umíš pozorovat. Taky jsem včera obdivovala, měla jsem je od nás kolem 18.00 vedle Žižkovské věže, přímo astronomický zážitek :)
blacksabbath
03. 03. 2023a já jsem nic neviděla:-(...ještěže....jsi nám to tak krásně vykreslila..*/*********
Hned jak se zešeří, nízko nad obzorem - pozorovala jsem úkaz dva dny tak kolem 18 hodiny, víc září Venuše... díky, Jarmilo.
To muselo být moc pěkné. Ještě jsem to neviděla, podívám se. Hezky jsi to naservírovala!
Irenko, to byl jistě krásný pohled, nedivím se, že Tě inspiroval. Pěkný obrázek, namalovaný slovy, TIP