Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHROMÁDKA . . .
Autor
blacksabbath
Tak a je to. Předala jsem poslední vnouče rodičům a budu mít také prázdniny. Jak já se těším. Mám tady pár kousků nábytku k renovaci. Balkón čeká na jarní úklid. Ještě poklidím rozházené hračky a pak už budu brousit, kytovat, natírat.....
Shýbla jsem se pro poslední kostku zatoulanou pod postel a vtom se to stalo.....
Auvajs!
Něco mě střelilo do zad. Co to je? Vždyť jsem vnukův blástr NERF Ultra AMP uklidila jako první.
Nikde žádnou šipku nevidím. Ale cítím ji. Na zádech mi sedí podivná potvora a šklebí se.
Při každém kroku mě píchne, bodne, rejpne, šťourne do zad a střelí do nohy tak, že se můj pružný, svižný dívčí krok, na který jsem ve svých šestašedesáti letech náležitě pyšná, mění v chůzi jedné z Erbenových postav.
Nejsem bábovka. Snažím se tu mršku rozchodit. Ouha. Nejde setřást a mě ještě čeká poslední večerní venčení. Zatnu zuby a nasazuji psíkovi vodítko.
"To dáme"
Irvin jakoby mi rozuměl. Jde pomalu. Jen občas kolem mě oběhne na svém třímetrovém flexi vodítku.
Nejhorší mě ale ještě čeká.
Uklidit hromádku, kterou udělal v osvětlené ulici.
Snažím se sehnout, snažím se sednout si na bobek, ale ani jedno nejde.
A tak předvádím tanec postřeleného ptáka. Nad hromádkou mávám rukou v igelitovém sáčku, všelijak se kroutím, ale ta mrška mě pustí jen do dvaceti centimetrů nad.
Poslední pokus. Přes rty mi projde zaklení nehodné mé ženské osoby. Vzdávám to!
35 názorů
blacksabbath
20. 03. 2023promiň, ale....rozesmál jsi mě....jsem ráda, že ses podělil, že v tom nejsem sama.....děkuji:-))))))
blacksabbath
20. 03. 2023Hele, Bene...nehodím po tobě ani pantoflem:-)))jsem ráda, že se bavíš...i když na můj účet:-)))))))))
Snad mě za to nezabiješ ale já se tu chlámu na plnou hubu! :D
Omluvou budiž mi že úplně přesně vím o čem píšeš... :p
blacksabbath
19. 03. 2023:-)))))
blacksabbath
07. 03. 2023Posílám pozdrav z Budějc.....děkuji
náš gauč je proklatě nízko:) Pia nevyskočí na linku v kuchyni, aspoň niečo:)) A v posteli tiež skvele hreje a uspáva hlasným pradením...
Irvin nevyskočí:-)))) v posteli mi hřeje záda:-)))))
Blackie, posielam pozdrav z trenčianskeho gauča, zatiaľ viem nájsť vhodnú polohu, problémom je mačka, hneď na mňa zaľahne a nakoľko má nadváhu, tak...trpím, no:)
blacksabbath
05. 03. 2023Hanko....když on nejde ani ten gaučing.....vyhledala jsem si tu "nejlepší"polohu... a to v křesle ... tak si čtu....:-)))....Děkuji za podělení se....je dobré vědět, že v tom jeden není sám....posílám pozdrav z Budějc
pichnutie vzadu a útok na nohu poznám, aj keď nezberám hračky ani hovienka...
trápi ma to už dlhšie, bolesť chvíľami podriemkava a potom zrazu naberie na sile a zaútočí... posledné dni som natierala zárubne a zohnutie či vykročenie na stoličku bolo náročné...dnes gaučing...
blacksabbath
05. 03. 2023kadeřavá....kdo nepoznal - nepředstaví si....díky
Maruško..už je trochu líp...už zase seberu...:-)))
Jednou jsem šla po ulici se svým psem.No šla spíš se sunula a on udělal hromádku.Nějaký pán na mě křičel ať to uklidím a já mu úplně nelogicky řekla mě bolí koleno. Byla to tak strašná šilená bolest,že jsem byla uplně mimo.Ale jak jsem se otočila k tomu pánovi tak v koleně ruplo ještě tak dvě hodiny to bolelo a přestalo. Ovšem hromádka tam taky zůstala.
Musíme být na sebe opatrné. Buď na kolena, nebo odkopat do kouta. :-)
blacksabbath
04. 03. 2023Nani....děkuji....už je to kapku lepčejší
blacksabbath
04. 03. 2023Přátelé....děkuji vám moc za vaši empatii a přání:-))))
Jo jo, tyhle střelce bohužel znám... trefují se přesně. A většinou přinesou mnohem větší problémy, než nemožnost sebrat nějakou tu hromádku... :-) Pěkně, odlehčeně napsáno!
Ivi -
I když bolestivá a nepříjemná záležitost, je to přes veškeré utrpení moc hezky a vtipně napsané. Přeji brzké uzdravení.
Vylíčila jsi to tak, že jsem se do toho vcítila. Ale máš hodného psa. Hromádku udělat musel, ale jít pomalu nemusel.
Ivi, tak ti to ještě před natíráním natřel nejdřív osud. Ale ty jsi bojovnice a nebudeš z toho s nervama na hromadě. Nechť ti co nejdříve ukáže zádový neduh záda. (posílám pokusný léčitelský smajlík)
dievča z lesa
03. 03. 2023pre jedno psie hovienko sa Budějovice nezrútia a držím palčeky, aby mrška zabudla, čo chcela a nenápadne sa vytratila ... pekne napísané***
Asi ústřel čili hexenšús:-((, náramně bolestivá záležitost. Obdivuji, že tě neopouští humor...
blacksabbath
03. 03. 2023Al. děkuju i za empatii...:-))) však já se té potvůrky zbavím
Milane...díky za nakouknutí
Za prvé, přeju, ať ta ošklivost se tě pustí a běží do hájku a za druhé vtipně popsané, úplně to vidím a snad i cejtím, auu
šourám se:-)
ještě ležíš nebo už chodíš? :o)
blacksabbath
03. 03. 2023Aleši......díky za zanechanou stopu....posílám pozdrav z Budějc