Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePovzdech
Autor
kadeřavá
jsem ze života utahaná
jak kotě které mžourá
hlava mu padá a chce spát
mám seznam toho
co bych chtěla stihnout
dost dlouhý
jsem smělá
sil mám však míň
než bych chtěla
jakpak se to asi dělá?
vypadat k nakousnutí
svěže
když člověk sotva leze
12 názorů
APodezDívka
11. 03. 2023Tak nějak smutně úsměvné. Jinak to popsat neumím. :)
Ty mi mluvíš z duše, kadeřavá. Budu se muset na tvoje básně podívat zblízka :-)
blacksabbath
09. 03. 2023mě se neptej:-)))))
Chce to prostě nelézt, a to ani sotva. Zahodit zmiňovaný seznam a síly věnovat tomu kýženému vypadání. Ono to přijde.
Náš pes, který se celé dny válí, taky vypadá svěžeji než já. Chtěla bych v příštím životě být u nás pes.
Nemusime vyzerat ako filmova hviezda ani vsetko zvladnut, treba zit tak, aby sme boli spokojni so sebou my sami, aby sme sa mohli poztiet do zrkadla s usmevom a nie s odporom a uzivali si aj zdriemnutie pocas dna, ak treba...a viac si vsimali to pekne okolo seba...vsetko aj tak nestihneme.
Kotě spí tak dvacet hodin denně... V tom se možná skrývá tajemství. Tip.
Dobré téma. Spíš bych chtěla, aby to bylo jinak a nebyla jsem unavená. Ale rychlý elixír by taky nebyl k zahození. :)
Blbé je to, že lidé se často pozastavují nad tím, jak kdo špatně vypadá (kdyby dokázali účinně pomoci, to by bylo něco jiného). Ale třeba o lidech, kteří spáchali sebevraždu se říká, že předtím nevypadali nějak zvlášť divně. Proto si myslím, že je lepší vypadat hůř a bojovat, než vypadat obstojně....Ale to napadá mě, omlouvám se, že ti to sem píšu.
dievča z lesa
08. 03. 2023...vtipné***