Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePátá
Autor
Alenakar
Zvoní naposled!
Dupot běžících třese
Ámosem na zdi
26 názorů
blackie,
napřed hodná holka a pak rockerka... Rockera přežije spíš než hodná holka.
blacksabbath
10. 03. 2023to já ne....já byla tenkrát hodná holka:-))))
Jam.
my jsme měli na gymplu celou sbírku portrétů Komenského. Mnoho portrétistů ho totiž zpodobňovalo velmi ochotně Rembrandtem počínaje.
Abakusko,
často je nejdůležitější "škola života", jak říkával Maxim Gorkij.
Zajíci,
dneska už člověk zpravidla nevydrží s jednou odborností až do důchodu. Hlavní je ale vystudovat obor, který se pak dá využít v praxi. Třeba psaní haiku se myslím nikde nevyučuje.
Zajíc Březňák
10. 03. 2023Tak starej ještě nejsem. :-D Ještě můžu studovat běžnou univerzitu - a možná i budu. :-)
My jsme Ámose měli ve škole jen v učebně literatury. Zato na velké chodbě byla planetární soustava. Dupala hlavně naše třída. :)
blacksabbath
09. 03. 2023já chytala vlak:-))))
dosť som sa vyhýbala škole, chodila mimo - kostol, botanická záhrada, podľa toho kde sa kúrilo a kde bol chládok.
Zajíc Březňák
09. 03. 2023To už se nevrátí.
Evženie Brambůrková
09. 03. 2023To poslední bylo nejkrásnější.
Ellisee,
v mnohých z nás jsou vzpomínky na školu stále živé.
U nás na gymplu byl rachot na chodbách a na schodišti po skončení výuky opravdu strašný. Jedni se hnali na oběd do jídelny, další chtěli co nejrychleji vypadnout z budovy školy a ti přespolní potřebovali chytit autobus.
Poe,
písničku od Petuly Clark jsem se už jednou pokusila "zpracovat" volným veršem. (viz Křik 8.1. 23). Je to poměrně dlouhá básnička, takže tentokrát se snažím vtěsnat námět do sedmnácti slabik.
Poeteroristka
09. 03. 2023Jakoby to bylo před pár lety, díky za flashback