Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSMS
Autor
Benetka
Hrozně.
Hrozny.
Hrozně hrozně.
Hrozně hrozně hrozně.
Strašně.
Strašně moc.
Nemoc.
Moc moc.
Moc moc moc_
_Nerad Ti má ZLATOHNĚDÁ píšu SMS večer. Vždycky si představuju scénu jak se právě miluješ a v tom nejlepším Ti pípne SMS na mobilu. Jo. To je prostě na zabití - wim. Promiň.
Jsem prostě:
Hrozně hrozný.
No vono se to lehko kecá že si přeci můžeš vypnout zvuk a tak. Jenže! Když Tě touhá přemůže a_ Zaryje se hluboko. Hluboko do...... Do kůže_ Tak kdo by při tom myslel na telefon. Mobilní. Debilní. I když už dnes možná chytřejší než půlka populace. A to prosím pěkně není žádná láce!
Prostě:
Vím že jsi mi uvařila oběd na zítra a já! Tobě!! Chci tež uvařit!!! Akorát se musíme domluvit kdo komu co. Botka.
No a nakonec i ty SMS jen létaly_
Prosto:
Zítra budeš mít zapečené kuřecí s brokolicí a vajíčky. Žádná smetana a žádné mléko!
Může být?
;)
8 názorů
Já si třeba z dětství ani z dospívání a vlastně ani později brokolici nepamatuji. Mám pocit že to až jsem začal žít s mojí dnes už bývalou ženou tak teprve ona ji pro mne obevila! A výborný! :D
Miluji brokolici! Maminka mi vždycky nutila květák a jako že jo dobrý. Ale když jsem pak objevila jak Kolembus Emeriku brokolici... Výborný! :)
No láska přeci procází žaludkem :) ((někteří tvrdí, že mnohdy i žaludem, k tomu se ale vyjadřovat zde raději nebudu... :) ))
To je milé. Taky si najdu někoho, kdo by mi vařil :-)
Letecký den esemesek,
slušný grády má to teda,
s mobilem jsi s děsem nesek,
tím druhým je Zlatohnědá.
Hm, mňam ....
Právě, že by byl chytřejší než já, je jedním z důvodů, proč nechci chytrý telefon :)