Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBridge Over Troubled Water
Autor
Alenakar
Vstoupí do mlhy
a na mostě z ní zbude
klapot podpatků
Uprostřed řeky
se klene černý oblouk
z mlhy do mlhy
Vystoupím z člunu,
na druhém břehu řeky
ta samá mlha!
20 názorů
Jam,
u nás naopak mlha bývá poměrně často. Fotím krajinářské fotky a les v mlze patří k mým nejoblíbenějším námětům.
blacksabbath
26. 03. 2023moc hezké obrazy!
To určitě ano. Nemám s mlhou velké zkušenosti, u nás většinou nebývá nebo ne až zase tak hustá. Pamatuji si na jednu pořádnou u nás a jednu na Pradědu.
aj mne...krásny text i melódia...celý album skvelý, chodila som v tom čase na gymnázium a LP kolovala z rúk do rúk, z bytu do bytu...
ukrytá,
i ten klapot podpatků časem utichne, třeba když je na druhé straně jen lesní pěšina.
Rhodesie,
znám železný můstek přes řeku pro pěší, který je pokrytý silným plechem, pod ním je navíc regulované koryto řeky obezděné žulou. Když jdou přes ten můstek ráno úřednice v botách s vysokými podpatky do práce, je to "koncert".
javavio,
vlastně jsem k sobě slepila haiku, která vznikla v úpně jiné době.
Jam,
mosty do mlhy asi působí nejzáhadněji v krajině, kterou neznáme, kde jsme poprvé.
ukrytá.v.máku
23. 03. 2023To první...dotklo se nejvíce :).
Třetí je pěkné.
Druhé ja parádní.
První je LUXUSNÍ!!!
Navíc - skvělý song...