Téma silný....I když na to blues mi v hlavě znělo to "černý" předtím líp. To jsi asi psal už přímo s melodií, že?. T
... jo, zdá se stejný šálek kávy.... nebo velkýho panáka... :-)
a tady ještě v rozšířené verzi, kdyby sis to chtěl zahrát :o)
Mistr činil nějaké pokusy, ale myslím, že to nedotáhl do konce...takže: už se nehraje :o)
tak to jsme na tom stejně, teď jsem tam zrovna z cesty do práce něco vložila.
ale ducha máš oduševnělého, jestli to je všechno Tvoje, to se musí teda nechat.
ono toho zas tak moc není, za ta léta...a navíc jsou to většinou krátké věci, co mě napadne cestou do práce...
ale píšeš toho nějak podezřele moc, tak mě jen napadlo, jestli to náhodou nemáš taky odjinud :-)
tak ta je fakt úžasná. zvenčí jen pár... zvenčí žádné. to se Ti teda povedlo, jestlis to teda někde nevobšleh.
..tak potom daj echo, rad si to poslechnu!
jeden čas tu byla i mp3 k poslechu, třeba jí ještě někde vyhrabu a znovu přidám :o)
..rad by som si to vypocul aj zhudobnene!
.. *
některá Tvá dílka mi vážně mluví z duše. T.
jeden Horáčkův sborista z Kudykam pár mých textíků zhudebnil...až bude cd, dám vědět :o)
Horáček by se nemusel stydět...
To je pěkné. Líbí se mi to, ale chtěla bych to slyšet s hudbou...škoda:o( Tip
lepsi nez zkracena verze. libi
Dobrá písnička, skoro jak kdyby pod tím ta muzika byla i slyšet... *t
jsi kouzelník .... ale to ty už víš *******
:-))) ne všici jsme Kašpaři a Bylo nás 5! :-))
syn je Baltazar a ty budeš asi Melicharová, ne?
Manžel se jmenuje Kašpar...maminka říkala, že jsem si nikoho jinýho vzít nemohla PST! :-))))
taková normální rodinka? :o)
a já myslel, že PO NOCÍCH SE STEHNA CHYTÁM jsem vymyslel já...inu, nikdo nejsme dokonalý...asi si půjdu koupit aHa :o)
Už jsem se vykutila :-))) mezi tím mi náš pes sebral u bazénu šaty a rozkousal je...taky kutil :-))...a manžel křičel, že je tonoucí a ten prý se i stehna chytá :-)))a když jsem nadávala psovi, tak syn prohlásil: ,,Konečně, alespoň je nebudeš už nosit, stejně byly hnusný" :-))) a přitom nebyly :-)) to jen já v nich hnusně vypadala :-))
tak jo, pokuť kutíš, kuť dál :o)
Já tu nejsem celý den:-) se jen přihlásím, napíšu nějaký inteligentní koment a zase jdu něco kutit...jsem kutila večeři... před chvílí ...a teď se du kuti do bazénu :-))já se neodhlašuju a to tě mate :-)
to je fakt :o) jak dokážeš v tom hicu sedět celý den u počítače? Nechtějí tě pustit k vodě?
...a proč ne? Vždyť je to starý jen 5 let :-)))
děkuji :o) ty si tedy vybíráš vykopávky
Jo :-) melodický aniž znám noty a navíc to má i pintu ...dofám, že nekouříš...ale típnu ti to ;-)))
kolik cest musí projít muž... */
Docela dobrý, to si típnu.
hm, je to naředěné...když zas to mělo být ke zpívání...
zajímavý námět i pointa.. dávám tip :-))
Neměla jsem možnost ve čtvrtek zajít, jsem marod, ale příště se chystám, ..bude to i o prázdninách? Napiš mi datum, prosím..
Teda jak ty využiješ každý nápad ...*
Bo: já taky nebyl,další termín 21.06 (bez záruky, kdyby nebylo, budu informovat)
hezká písnička :o) a tipa za ni...
ta melodie by me zajimala..-)) dobre.)
to může být hezká písnička,.....může
Kolik lásek a zrad.... někdy samota snad***