Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZáchranné sítě…?
Autor
Štírka
Uplynul den
a noc
z malých kousků strachu
se upletla síť
ráno mi říkala
věř mi
já tě zachráním
nehledej strmé skály
nenos záchranné lano
polož se do mě
máš vystaráno
už nikdy
nebudeš hledat cestu
jsem tvá mříž
tvá jistota
tvoje všecko
a ty…?
jsi
moje děcko
19 názorů
Romane: děkuji za upozornění – jsem totiž člověk, Který ty absolutismy vůbec nevnímá a nedává jim ten jejich zásadní význam, který ve skutečnosti mají – a já vím že je dost lidí kterým tohle vadí – a je možné že si budu dávat pozor - ale...? (Když já je vážně nevnímám... což bude asi chyba…)
Zeanddrich E.
18. 04. 2023
Trošku mi zde vadí absolutismy (nikdy, ..., všecko), ale u tohoto typu poezie to snesu :)
Jak je v makovém poli v zime nevím- a spát v postýlce z máku - to by mohlo být setsakra opojnéee... Díky, že jsi četla...
Ben: hmmmm ... jestli se z té dobré nálady nevyspím- tak to půjde i bez šuplíku... a jsem ráda, že to čteš...
ukrytá.v.máku
31. 03. 2023rozplétat se...slovo za slovem...a ano, záchranné lano by se někdy hodilo...*
Ach!
Právě dnes jsem kolegovi Adamovi řek´ (Moh´ by bejt můj syn - je mu 21) : Co že to máš na tom tričku? Negra?! A von: Hele?! Víš že v dnešní době už se NEGR neřiká? A mohli by tě za to zavřít... Wim. A je mi to u zádele...
Toš!
Otvírej šuplik!!
Těšim se!!!
;)
Benetka: bílý sex neprovozuji... (tak ted nevim, jestli se jeste vubec smi v nasi svobodne zemi pouzivat slova bily a cerny...? :-)
psát do šuplíku... kde u mě leží haldy...
Tak dobrou noc... bez BS... :-)
Šuplík... Co si mám pod tím termitem představit? Doufám že to není nějaká varianta bílého sexu...?! :D
Benetka : díky za svéráznou poklonu... abych se přiznala, v posledni době je hladovější můj šuplík, než Písmák... ale ráda se tu potkávám se spřízněnými dušemi... moc ráda... tak snad zase příště...
... to ano, ale tahle je upletená ze strachů všedních dnů, takže tě spíš zaobalí, zadrží... a ty jako dítě zůstaneš... Raději sítě nebrat... :-)