Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBůh jako DJ
Autor
supizmus
Vyhlídka pro rok 2300 je následující: Bůh se rozhodne skončit s planetou Zemí jak ji známe a vytvoří Zemi novou. Ta uspokojí jak vědce, kteří ji chtějí kulatou, tak absolventy vysoké školy života obhajující její placatost - učiní ji jako gramofonovou desku, a to doslova. Naši planetu pak posadí na obrovský mixážní pult a nechá ji hrát životem.
Po dobře vykonaném díle se pak bude chtít jistě odreagovat a jako správný DJ si na svoji gramodesku "zahraje" a bude ji šudlat do rytmu houseových beatů. Takže se bude nezřídka stávat, že po těžkém dni, kdy unavení lidé přijdou domů a budou relaxovat pohledem na stmívající se krajinou, se najednou vyděsí prudkým návratem do horka pravého poledne a několikerým prudkým vystřídáním dne a noci během pár minut, než se vše zase vrátí do pohody.
Co se stane, až deska začne přeskakovat a lupat, vědci doposud nezjistili.
11 názorů
Evženie Brambůrková
04. 04. 2023To jsem ráda, že se toho nedožiju.
no.....to já už tady, zaplať Pán Bůh, nebudu:-)))))))
Deska přeskakuje a lupe už dnes. Turci by o tom mohli vyprávět. Tip.
prepáč, pri tejto vážnej téme a zaujímavom spracovaní som si spomenula na starý vtip, možno dopadneme podobne:
rodičia, odchádzajä do kina, po prvý raz nechávajú dieťa osamote, na dobrú noc mu púšťajú platňu s rozprávkou... po návrate ich čaká zaseknutá platňa opakujúca - milé deti, chcete počuť rozprávku? A otrasný pohľad na dieťa trieskajúce hlavou o stenu, kričiac - chcem, chcem, chcem...
Bene, však já také prsknul onen komentář pod Supíkovo dílo s pomyslným mrkem levé bulvy (u pravé to neumím). Jsem natolik velký realista, abych si dělal naděje, že se s uvedeným letopočtem v živém stavu potkám.
do r. 2300 jistě lidé přijdou ještě s několikarými vizemi a teoriemi o světě kokem nich a budou se vysmívat tomu čemu se učí dnes, aby ti po nich se vysmívali i jim a byli vysmíváni těmi co přijdou po nich ;)