Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZ letního tábora
Autor
Gora
Pod vodou
mi zavoněla louka.
Plicím docházel kyslík.
Uviděla jsem věnec z čerstvých květů.
Obestíral moji hlavu, korunoval - dosud nestříhané - vlasy.
Tělo se vznášelo, klidné, lehké, nepodstatné.
Zhlédnutí v letní obloze později zabolelo
ale ještě mnohem více ten pocit,
že už nikdy nebudu vypadat
tak jako víla ze snů
pod vodou.
19 názorů
Biskup z Bath a Wells
12. 06. 2023poetické, povedené...
(jó, já jsem se jednou téměř topil - cca v 15-ti letech na zatopeném štěrkovišti v Rakvicích (na jihu Moravy)), ..., a nechtěl bych si to tedy zopakovat :) )
Irčo, je moc dobře, že ti nedošel vzduch. Snad na tom bude Písmák stejně.
Radovan Jiří Voříšek
25. 04. 2023Být pod vodou
mít zadara vodovou
a ještě bych měl přidat větu
budeš k světu
Děkuji všem, nechci vás zahltit spoustou avíz, ale díky za moc milé a vtipné komentáře!
Takhle krásně poeticky popsat topení se.
Tak si říkám, škoda, že jsi taky třeba nepadala kupříkladu z desátého štoku. Ten výhled, to by byla poezie...!
Dobře napsané.
Třeba být vílou ve snu v noci a ve dne mezi živými?
blacksabbath
24. 04. 2023Jo!.....víla v travinách rybníka...(já se do nich jako mladá zamotala)...pěkně vyjádřené pocity
Výborně přetavený pocit do slov. Vzpomínka je životná a má své kouzlo.
Ale neutopila, a to je moc dobře, protože by mimo jiné nevznikl ani tehle romantický popis pocitů tonoucího.
Norsko: chtěla jsme vyzkoušet vkládání na NP... díky za názor, opravdu jsem se topila.