Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVYHLÁŠENÍ VÝSLEDKŮ TD za měsíc duben
Autor
blacksabbath
Vážení prozaici,
vyhlašujeme výsledky v TD za duben 2023.
Tentokrát se zúčastnilo 6 autorů, z toho dva mimo soutěž. Díky všem!
Vaše redakce prózy.
Janina6 |
14 |
|
|
Jamardi |
11 |
|
|
supizmus |
6 |
|
|
|
|
|
|
Aru |
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
blacksabbath |
9 |
Mimo soutěž |
|
Gora |
12 |
Mimo soutěž |
14 názorů
Velké díky za soutěž, díky za krásné počtení a moc prosím i o téma na květen! Bylo by škoda, kdyby to upadlo v zapomnění...
skvělá soutěž, rozhodně by měla být obnovena!
díky všem, kteří se ji zůčastnili ;)
A abych nezapoměla, oběma staronovým redaktorkám také gratulka (Pokud tedy je k čemu a pokud o ni stojí. Pardon, to si jen jen tak sedím na pařízku a plácám nesmysly).
No, když máme obě děvčata zpátky v redakci... tak třeba můžeme doufat...?
Gratuluji všem, i tomu, kdo si výsledek ani gratulaci už přečíst nemůže.
bude?
Ahoj, zdá se mi to, nebo se mraky rozplynuly? Nebude přece jen další Tematický den?
Gratulace vítězům, díky organizátorkám a všem píšícím. Jestli už nikdy soutěž nebude, bude to věčná škoda.
Díky za soutěž, mě bavila hodně, přinášela mi inspiraci a taky jsem ráda četla, co vymysleli ostatní. Je škoda, že to tak naráz končí. Nějak se s tím nemůžu srovnat... čekám, že se probudím, nebo co :-) každopádně díky všem, co si tu spolu se mnou literárně hráli, bylo mi potěšením.
Gratuluji všem, kteří se zúčastnili a Janině, která vyhrála. Mě to bavilo.
blacksabbath
28. 04. 2023ještě hlasovala vesuvanka.....pořadí to nijak neovlivnilo přesto opravuji
TD - Moje kamínky - Janinina6 .................15
TD - Kulatiny - Jamardi...............................13
TD - Dva sny - supizmus ..............................7
TD - Povídka O ničem - Aru........... ...............6
TD - Zelený stegosaurus - Gora ..................12 mimo soutěž
TD - Kdo chce kam . . . - blacksaabbath....10 mimo soutěž
blahoželám všetkým aj zmiznutým***
Není zač, Irčo. Když už jsem se konečně naučila dělat tabulky tak bum-prásk...No a na květen už žádné téma
Ivi, díky! A všem, kdo se účastnili, našli si čas na soutěže a hlavně čtení a komentování.