Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sežárlivost
Autor
kvaj
chtěl bych jednou vylézt
na všechny skály nad řekami
a také nad mořskými břehy
co jsou odtamtud úžasné výhledy
abych se mohl vpíjet očima
do úchvatných krajin
chtěl bych jednou vidět
všechny orly nebo aspoň racky
létat nad modrými a zelenými hladinami
řekl jsem jí o tom a ona odpověděla
že jsem žárlivý
až jsem z toho zežloutl
https://kvaj.blogspot.com
10 názorů
Evženie Brambůrková - však je také Číňanů dost.
Aý tak dobře do dálky nevidím. A teď v sobotu na výletě jsem si ověřil, že člověk musí vědět, na co se dívá.
Alegna - myslím, že je to obvyklé přání, zvlášť u nás, když jsme zemí rozhleden, takže jsem to na tom založil.
Evženie Brambůrková
01. 06. 2023Kdyby měli všichni žárlivci zežloutnout, to by bylo super. Jak v Číně.
To znamená, že velice dobře vidíš do dálky. Mně by to říct nemohla. :)
To mě připomíná a podílel se na tom i Roman a jeho včerejší dílo, jak mně řekla moje spolužačka, bylo nám asi devět, že někdo z jejích rodičů řekl, že když se nahoře rozdávalo, stála jsem před ní a vzala jsem si hodně a na ni zbylo málo. A teď je na tom daleko lépe než já.
Radovan Jiří Voříšek - Tak to máš vynikající. Já už bohužel namám na koho žárlit.
Radovan Jiří Voříšek
01. 06. 2023Mám takovou skálu nad údolím říčky Libochůvky pod vesnicí Řikonín. Naštěstí má paní ji má ráda taky a tak na sebe nežérlíme, nežloutneme.