Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seV hrobce
Autor
Alenakar
Díra do krypty -
V příšeří zbledl hrůzou
výhon břečťanu
23 názorů
Savage,
jsem ráda, že jsi zase po delší době tady a že si spolu třeba někdy popovídáme.
Dnešní doba přímo volá po stručnosti, takže se kupodivu stará japonská literární forma "senrjú" báječně uplatní i dnes - v době klipové. Tak tedy zpět do sedmnáctého století!
" Atmosférické, "
Čili samozřejmě jako vždycky dobré. Co dobré! Víc než dobré.
Radovan Jiří Voříšek
10. 06. 2023Vytrhávali jsme břečťan, který se vlámal do našeho rodinního hrobu, a fak byly části z pod desky velmi světlé z nedostatku světla
Savage Flame
09. 06. 2023Hezké, stručné a vtipné. Děkuji ;) S.f.
Jamardi,
to, co píšeš, neplatí až tak úplně. Na hřbitově v blízkém městečku je hrobka s kostmi vojáků padlých v první světové válce. Zjistilo se, že v ní přespával a "bydlel" jeden bezdomovec. Jemu se tam zřejmě moc líbilo.
Možná by pomohly speciální zářivky. Pak by se třeba v hrobce dala pěstovat i tráva (= konopí seté ).
Evženie,
kdyby měla nějaká žabička v zelené pokožce chlorofyl, jistě by v kryptě zbělela i ona. Ale pokud si dobře vzpomínám, chlorofyl v kůži mohou mít je někteří mořští plži. Ti se ale do krypty dostanou jen těžko.
Díky za típek.
Evženie Brambůrková
08. 06. 2023To je prostě děsivé! :-))) Ještě bych prosila bílou žábu.....
galáne,
kdykoli najde břečťan díru ve zdi, vleze do ní. Hledá nový životní prostor.
K-Robine,
dovedeš si představit, co asi musí břečťan zažívat po půlnoci? Jistě se pokaždé nemůže dočkat, až zakokrhá kohout!
Je to jen improvizace na haiku per_zaye z 6.6..
K tomuhle senrjú me inspirovaly taky výhony přísavníku trojcípého, které nám lezou na půdu, kde ve tmě zbělají.