Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLILINKA na hrad :-)
11. 06. 2002
0
0
2931
Autor
LILINKA
Jste z Ústeckého kraje???
Za pár dní jsou volby a vy nevíte kdo je ten pravý/á ???
Já vám poradím cestu ...
Lístek číslo 7 a kandidátka číslo 17 :-)
Neboť to jsu JÁ!!!
Zamyslete se nad tím prosím ..... čas máte do pátku !
PS: Pokud nejste z Ústeckého kraje ...... tak se alespoň přimlouvám za "naší " stranu.
VOLTE Humanistickou Alianci
a sakra ... politici a jejich chybějící kroužky - a co takhle kolečka (jednou přebývá , jednou se jich nedostává ..:o)
Já jsem příslušník jiné strany
ta má pěkně ostré hrany
Je to strana zdravého rozumu
vejde ráda k tobě do domu!
Lidičky
Vím že až zas natolik asi zvědaví nejste, ale jen pro vaši info ...
našlo se celých 18!!! lidí kteří mé jméno dali do úhledného kroužku a tím pro mě hlasovali :-)))
No mám 4 roky abych na tom ještě zapracovala :-)
Já nevím ..... asi by tě zavřeli do blázince, že moc vyčuhuješ z řady :-)))
Chechechéééé, to má být narážka na to že nedokážu připažit ruce??? ;o)
Ehm ehm a nejsou náhodou volby anonymní? ;o)
m.
Nojo, tak se mi nesměj, že jsem se do volební urny snažil vsypat trochu popela z cigarety (já a kouřit, no bléé) se slovy, že i ten má právo na spravedlivou pohřbu!!!
Blé :-P
;o)))))))))))
m.
Mo lidičky .....
Díky všem za podporu.
Byla opravdu nevšední!!!!
Prokletí: a kdo říká že tě nemám ráda??? :-)
auuuuuuuuuuuuuuuuuuuu já ci domůůůů k maminceeeeee, já se tu bbbojííííím.....
No,jinak, taky bych to viděla na ty Balbíny :o))!
Merlíku: .....ehhh??....co že to měli za kandidáta in memoriam? Já su totiž totálně negramotná a z pudu sebezáchovy již takových 20 let noviny nečtu a TV neposlouchám :o))
dík za SMS. Volím si, ostatně znáš mne, podle svého. Volební telefonáty, smszprávy, ani volební květiny s gulášem mne neoblomí.
msf
Mně dost mrzí, že v našem kraji Balbíni nejsou. Tím pádem nevím, koho volit...
:-(
Wopi, vol mě, né?
Sice nemám kandidátku, ale vhoď do volební (klidně normální, ale moc si nepomůžeš) urny papír s nápisem: "Chci Prokletího za svýho kurňa vládce!"
No a možná nebudeš muset první tři dny mýho panování platit desátky ;o)))))))))))))
m.
hm, asi tě zklamu :-))) sice jsem z Ústeckého kraje, ale lístek číslo 18 a kandidát 2 to jistí, viď, clov :-))))
Miroslawek
12. 06. 2002Litochowitz
12. 06. 2002
Prčic, už aby bylo po těch podělanejch volbách... mně zase včera domů volal sám Vašek Klausů... Škoda, že jen z automatu, ani netuší, jakou by mi udělalo radost poslat ho do prdele osobně... :o)
Ale přišel jsem na dost dobrý využití volebních lístků - dá se do nich při troše dobrý vůle zabalit i svačina. Přimlouvám se ale za to, aby při příštích volbách byly ty lístky o něco větší... :o)
Aki, po prvních svobodných volbách jsem si na druhé strany volebních lístků dělal skicy ;-)))
Litochowitz
12. 06. 2002
dobrý! ale ještě lepší je Balbínova poetická strana! trojka Jirous-Hutka-Uhlíř mne nad očekávání složila na zem. takhle dlouho jsem se od srdce nezasmál. inu, proč ne;o))))
josef: kdybych k volbám šel, volil bych jedině Balbínovce :)) Jirouse sice nemám rád, ale jejich kandidát na premiéra in memoriam mě dostal :)))
Nejvíc mě nudí tiskové konference politických stran o jejich předvolebních kampaních.-)))
Chm, Balbíni jsou super, konečně někdo, kdo si dělá z voleb prdel otevřeně ;o) Ale jdou volit jen ve třech pražských obvodech a já nemá volební průkaz ;o)))))))))))))))))))))
Jsem pro zavedení absolutistické monarchie, stejně sme fšeci nevychovaný. Pořádně absolutistické ;o))))))))))
m.
Uaááááá, kua, qua, kqua
hakkuuůš --- kakkuůš --- makkak
------------------ jeseter ------------------