Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChlamníček 20
Autor
Hamar
Velmi neúspěšný občan Velké Británie je
fiaSkot
Kam se přestěhoval Attila bič boží, když už ho přestalo bavit pustošit Evropu?
Do Hunpolce
Stánek pro nezdravě se přejídající, kteří nemají čas, je
rychlé obžerstvení
Dneska má přijít na návštěvu Pepa Sudek s manželkou a děckama. Jsou pry hrozní.
No, jestli zbytečně netrpíš před Sudky.
Ty podvyživené jihoamerické velbloudy už mi do řeznictví nevozte. Nejsou dobří ani do klobás.
Když je zpracovávám, jde o mletí prázdné lamy.
Zdegenerovaný příslušník šlechty s výraznou vadou řeči je
huhlobaron.
Princezna z pohádky Hanse Christiana Andersena měla zřejmě
velice nízký hrách bolesti.
Léčení nechtěného úniku moči v naší nemocnici je
teprve v plenkách.
(inspirováno Nami 99)
Nespokojené pražské publikum často Josefa Kajetána doslova vyhazovalo z divadla.
Byl to venTyl jejich zlosti.
Kamenický učeň řešil své pravidelné poalkoholové nevolnosti odbíháním za budovu učiliště.
Až jednou padla kosa na kámen.
11 názorů
Láďo, sirovodík mě dostal :-))), Tip - bohužel ke komentáři mně nejde Tip vložit .
Viděl jsi už Luboši devatenáctku? Nevnucuji se, jen jestli si jí nepřehlídl. :-)
Já volím stánek, tam strčím případ pro logopeda a sudokopytníka.
A jdyž návštěva konečně odejde, tak při úklidu a mytí nádobí trpím i po po Sudcích! A k tomu koktám. Prostě úděsná rodina...
Díky za pobavení, nejvíc mletí prázdné lamy, huhlobaron a hrách bolesti :-)))
Nemám zbytečné předSudky a pobavila jsem se.