Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLoutkové představení
Autor
Gora
Praskot popcornu
vnoučata komentují -
už loupou perník?
Cirkusový stan -
děti se vyzouvají
na skákací hrad
20 názorů
Jarmilo, díky, loutkáři v tom měli tehdy asi trochu zmatek:-)... a nakonec i vy, děti!
Peter /KK/, děkuji... no, mně ten zvuk popcornu spíš lezl na nervy... děti jsou nadšené ze všeho, teď s nimi půjdu o víkendu do cirkusu:-).
Karpatský knihomoľ
21. 06. 2023Deti sú vďačným zdrojom inšpirácie, perník má rozosmial.
Ve třetí třídě jsem šli se školou na loutkové představení. Kašpárek pořád něco křičel a my jsme byli zticha a nereagovali jsme. Pak někdo vykoukl a pak vyšla paní a řekla, že si to špatně zapsali a mysleli si, že přišla mateřská školka. A že to představení teď nemohou změnit a že nabízí vyprávění pohádky. Načež se jedna učitelka rozčílila a řekla, že bylo slíbeno loutkové představení a že tím pádem kdo chce, může jít domů. A tak většina děcek odešla, jen pár tam zůstalo a poslouchalo pohádku. Já jsem tenkrát taky odešla. Ale to neznamená, že bych neměla ráda vyprávění pohádek, to bylo dané tou situací.
Evženie Brambůrková
20. 06. 2023Ty nafukovací potvory a hrady jsou kolikrát o život.
Irčo, když k nám zvou pořád stejnýho kouzelníka pro pětileté děti, s takovýma naivníma kouzlama, nebo dávno zapomenuté béčkové hvězdičky..., nikoho to nebaví. Ale třeba nedávno byl kousek od nás v Borohrádku (to je taková větší vesnice) Michal Hrůza. Špičkový představení, nikdo nevěděl jak to zaplatili, žádný sponzor. A parket před pódiem byl narvanej dětmi a jak se náramě bavily. Až do konce, dlouho do noci.
Šílí po Kornu
koncert – rozkoš v nich bují
fanynky věrný
Kdo byl Laurel Stan
vědomost jistou mají
hlavně starší snad
To co se dělá pro děti třeba u nás je trapné. Vždy se pozve někdo o koho nemají zájem, a tak si hrají sami opodál mimo představení:).
kvaj, Phil, děkuji... nedělala jsem si přehnané iluze, ale co se vydává za umění, a ještě pro děti, je dost tristní... trvalo mi, než jsem pochopila, že hned za zády nám "loupou" popkorn:-), znělo to jako klapot podkov někde zvenčí stanu...
S dětmi se člověk aspoň zasměje, taky jsem ráda chodila v Opavě do loutkového divadla a koupila ho domů i svým vnukům...
Takže zaplať a málem zahraj si představení sám. Blbý. Jestli někde dobře písemně zdůvodnili svůj záměr, možná na to dostali i dotaci.
Jarmilo, díky, no, bylo to pokleslé představení. Loutky na posledním místě /což mne jako bývalou loutkárku hodně zamrzelo/, hlavně dostat z rodičů nějakou korunu "navíc" - popcorn, skákadlo, cetky a tak...
Máš zajímavé postřehy. My jsme jako děti měli představu, že představení probíhá jinde. Teď je to jinak.