Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePoblíž letiště chlastat se nemá
Autor
Rhodesie
20 názorů
Hamar, Abakus - Díky za velmi vtipné komentáře.
Co dodat. No, řekl bych - Štěstí, že jsme národ abstinentů... :)
Zbierala som pocestných,
naložených v liehu.
Bránila som spánkom posledným
v zime, v kôpke snehu.
----------
Márne čakám víchricu,
tresky plesky, severák.
Na chodníku súleží
člen polit.strany
jeden zachovalý smerák.
Máš-li z chlastu tvrdý spánek,
pak volej či písni.
Pomůže ti Šimon Pánek
a Opilec v tísni.
Doufám, že mou sponu ten pán v kapse nemá...
Někteří lidé nad sebou potřebují soustavný dohled. Nadace "Opilec v tísni" to nevyřeší. Spíš stokilová manželka s válečkem na nudle v ruce. Tip.
Abakus - Díky. Já jenom auto.
Máš pestré zážitky. Zbývá Ti snad jen letadlo...
Hanko - Díky. Škoda, že Tvůj ex necestoval po Bajkalsko-amurské magistrále. To by se vyspal opravdu dorůžova... :)
Antonín Bogar
21. 06. 2023Vtipné, dávám tip.
Ja používam v krízových sitáciách stop - už som stopovala jachtu, auto, kombajn....
Mne sa to páči a veľmi.
Dielo skvele, komenty tiez...Moj ex spaval napriec republikou a to ani nebol pod vplyvom...zaspal v rychliku Praha-Kosice, prebral sa na konecnej v KE, nastupil na rychlik smer Bratislava a zase sa zobudil na konecnej v Bratislave...do Trencina docestoval az na poludnie...raz dokonca cestoval nakladnym vlakom,netusil, kde zastavi, riskol to, usli mu vsetky spoje a doma hrozil rozvod...
Benetko - Díky. Tak to byl hlubokej spánek. Ber to z tý lepší stránky - mohl jsi usnout třeba v Orient Expresu... :)
Savagne Flame - Díky. Ještě není všem dnům konec. Tak radši opatrně... :)
To kočkodan, Rhodesie: "Opilec v tísní" a "Záchytky bez hranic..." To už snad chybí akorát "Flaška naděje" :D S.f.
Možná časem trochu vystřízlivím, ale teď se mi tvoje dílko líbí moc. I díky koruně, kterou mu nasadil poslední verš. (smajlík)
Vzpomínky se nedaří,
kde je, co se děje,
pot z něho jen leje,
v krvi přes tři promile,
chybí gatě, košile,
kromě slipů nemá nic,
v práci ho maj lékaři
ze Záchytek bez hranic.
Já jednou usnul ve vlaku z Brna chtěje vysedati v Břeclavi. A pak že: Pánko! Vstávajte! Konečná - Nové Zámky... :D
To mě pobavilo, díky....
Tak zažil jsem leccos, ale v Jakartě jsem naštěstí nikdy neskončil... Super ;) S.f.