Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChvění
Autor
Radovan Jiří Voříšek
chvění
kapky jedné
touhy
chvění
stopky
jablka Ráje
hle Eva
hle Adam
... jablko už nedozraje
11 názorů
Kyselé jablíčko
Hle Radovan
hle Jiří
Voříšek se kříží jen maličko
Ta touha je sršeň
napíchne mu vršek
jablko hnije
a nikdo to nevidí smutno mi je... :)
Janino,
to znám. Já mám rozvernou náladu pořád. Zatímco s tebou se teď bavím docela vážně o tak důležité věci, jakou je budoucnost lidsta, s panem Litartsem se bavím paralelně rozverně o trocheji, oráčích, strakatých volcích a datlu černém.
Aleno, jasně, to jsou rozumné myšlenky a snad to lidstvo ještě stihne... Já mám jen dnes rozvernou náladu, tak promiň.
Jani,
myslela jsem, že jsem v kritice odporného termínu "udržitelný růst" osamocená. (Žádný "udržitelný růst" nikdy neexistoval a existovat nebude. Každý růst je na úkor někoho nebo něčeho.) Nedávno jsem se ale s překvapením a s úlevou dověděla, že ve světě už existuje hnutí "Nerůst" ( = Degrowth) a že získává stále nové příznivce. Jedině "nerůst" zaručuje lidstvu budoucnost. Idea "pokroku" je tou nejdestruktivnější ideou, jakou si lze představit a doufám, že se v příštích desetiletích ničivý "pokrok" konečně zastaví.
Jani,
nebo člověk do jablíčka kousnout nemusí a říká se tomu ctnost. Ta ale dnes není v módě. Kdyby byli všichni ctnostní a skromní, kapitalismus by se za pár dní položil.
Jo, jak promluví touha, člověk si musí do jablíčka kousnout, i kdyby mělo být ještě kyselé...
Nechvěji se hrůzou před tvými dílky, již dávno pro mě nejsou bubákem.
Tohle se mi dokonce líbí, obzvlášť závěr. ;-)