Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVýnimočnosť
Autor
gabi tá istá
Poslal si mi celý album fotiek a videí, bolo ich neúrekom. Najskôr som ich prebehla prstom, mihali sa mi pred očami a potom začala vychutnávať po jednej. Bol tam záber z kuchyne, malý plechový smaltovaný hrnček, tam dopísané mir a šípka na uško. Zábery z rozsiahlej záhrady, kvety, zákutia, sošky...Video z obývačky, Hanka tam hrá na klavír, spieva ukrajinskú pesničku, v pozadí sa rozprávajú chalani, Daniel, Radovan, Peťo. Je tam vianočná atmosféra, adventný veniec. Zaplavil má pocit šťastia. Toto si iste žiadnej inej neposlal, cítila som to ako prejav neskutočnej dôvery, že si ma prijal do rodiny. Zazvonil budík. Je mi tak ľúto, že som ich nestihla všetky.
8 názorů
Taky si ráda prohlížím fotky, moc. Sny jsou podvědomí, přijde mi to jako dopis pro nejmenovaného adresáta....buď je to čas, fantazie nebo muž... :)
Mám svůj vnitřní budík a funguje.
Ale musel to být krásný sen.
Gabi, to je ale zatraceně smutné, že jsi neviděla Luboše... chjo... :-(
gabi tá istá
30. 06. 2023To by Petra veľmi rýchlo prišla o prácu. Bez neho sa neprebudím. :)