Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seslunce vychází z deště
Autor
Philogyny
Řekl mi: slunce vychází z deště pokaždé jinak
mění barvu kamenů všimla sis
Oči těžknou podél řeky
uchytí se stenem v trávě
uchytí se pavučinou vánek
co se právě probudil češe vodou rozpustí po zádech uvolněný prameny
těmahle rukama s ulámanými svatými
oči ztěžknou podél řeky
v němých rybách
13 názorů
No, kolik sodovek jsi vypil? Já ještě pamatuju i ty žluté, fosforové... to bylo něco. :) Děkuju ti.
Ty máš prostě CIT pro všechno. Nejen něco napsat ale i vyfotit a vidět v tom právě to své co jiní zprvu nevidí... Krásné foto krásná slova! ;)
pro Kočkodan, zapomínám uvádět...
Já někdy nevím. Ale stejně děkuju, moc. :)
Nebyl tam nikdy nikdo. Ale myslím, že se dokážeš vcítit. Já taky a nejsem za to ráda.... Děkuji, moc.
pro Zajice...
Onehdá mi jeden vystartoval přímo pod botou. Jinak souznění, bivakoval před posedem, jako by věděl. Je mi po něm smutno. :) Děkuji.
Evženie Brambůrková
06. 07. 2023Vlastně tomu tak je. A také v dešti mizí.
Řeknu ti: Stejně pořád nevycházím u tvých veršů z údivu. ;-)
Některé mám ráda. . Přesně se pamatuju, kdy a kde fotila. Všechno. . Musela si udělat svů život, abych přežila... :) Děkuji.
pro Zajíce Březňáka
Udělal jste mi radost. Mi k posedu taky chodil jeden zajíc. Vždycky se uvellebil přímo přede mnou, jako by věděl, že je v bezpečí. Už jsem ho dlouho neviděla a je mi po něm smutno. :)
Jako bych tam byla, krásný obrázek, jak ten slovní, tak i foto
Nebudu předstírat, že tomu rozumím, ale je to skvělé.
"...rozpustí po zádech uvolněný prameny..."