Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChoroba
Autor
Jinys
Vlezla do mě další choroba.
Nezval jsem ji, jako zveme v dychtivém očekávání děvče do prvního samostatného bydlení. Vlezla do mě sama. Tedy spíš ve mně už žila dříve, ale dala pokoj.
Není bohužel v ničem podobna mladému děvčeti. Dívky odcházejí, ona asi neodejde, ale může provést v podstatě kdykoliv nenadálý přepad, jako rozvedená manželka, vlastnící klíče od dříve společného bytu, odnášející si koberec a kaktus.
Teď se tedy projevila. Dala o sobě vědět na běžkách.
A potom opakovaně, doma, i v ordinaci.
Když jsem při jízdě sanitkou do nemocnice spatřil střechu našeho domu, kolem kterého vůz náhodou projížděl, na zlomek vteřiny jsem zauvažoval, jestli ho ještě uvidím.
Ale optimismus mi vrátil s definitivní platností šéf oddělení, na které jsem byl v nemocnici přijat. Krátce mi vysvětlil podstatu problému a doplnil příznivou prognózu mého zdravotního stavu.
Jeho dovětek „Pravdu má ale jen patolog“, dovršil moji důvěru v tohoto rozhodného muže.
Nicméně, další chorobu mám.
Třeba se ve mně potvory poperou, vzájemně se zahubí, a potom:
Bude fajn,
a ne jako je nyní:
Fajn už bylo.
Ale ne, tak to není! Pořád ještě jsem, takže:
Je fajn!
3 názory
Ano.
Užívej dne, nemusí nutně znamenat jen každý den orgie a ráno s opicí.
Existuje milion cest po hrázi, jak zpívala Hana Hegerová. :-)
A snad ani nemusíme hledat tu, která je ta nej...
mám ich tiež viacero, od rozvodu sú ticho, potvrdilo sa, že psychika môže za veľa...na kontroly chodím, nikto nevie, či a kedy sa prebudia (napísať k životu je asi hlúpe:), väčšinou na ne nemyslím, len keď idem na kontrolu - čo ak? Inak si užívam každý deň, slobodu, synov, vnúčika, kamarátov a všetko, čo sa dá, kým tu sme...áno, je fajn:)