Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sechodíš mi nad hlavou a houpáš větrem
Autor
Philogyny
Dech pavučiny
aréna tkaná sluncem
třepetá křídly
Nedotknutelnost
pavoučí síť po dešti
hájemství ticha
---
Pavučina pulzuje
pavučina dýchá
obtočí tě smrtí
špajz na úmrtí
Kolik nás tu je?
Ententýky dva špalíky v pavučinách z elektriky místo čerta křižák
se školní lavicí pod špicí stodoly spočítej mi krev a kunu
spočítej co všechno umíš
nešvindluj
načítání neurčita dochuť jemným dipem smutku
spočítej orloj času utkaný všemi svatými
můj strach
Jsi tam?
Jestli jsi tak přijdeš
15 názorů
Benetko, máš pravdu, hlad je sviňa a občas ho máme všichni, někteří i pořád... záleží na tom, po čem... :) Děkuju ti! moc
pro Evženie
Je. Havěť všelijaká. Dnaska se Baru urputně povalovala na jednom místě zahrady. Zvedla ji a ejhle. Myš. V rozkladu. Nešlo odolat... :) Děkuji.
pro lawenderr
No bodejť, ten má brnění. a možná i svýho koně, v pavučinách bývá vždycky všechno jinak... :) Děkuju ti.
Pro Alegna
Když jsem si to přečetla, tak jsem přemýšlela. Mám to stejně. Hodně věcí. Smutek si hýčkám, máme se rádi. :) Děkuji!
Kočkodane, taky tě mám za ty roky ráda, ale víš, jak to je. Po pravdě, je mi smutno po Agátě a chybí mi z mých oblíbených hodně nicků. Přěšlapuju. :)
Pro GoraDneska jsem si tam přitloukala prkno, viklalo se, je to velká výška. Kuna mi běhala nad hlavou, ale bude si muset zvykat, že je nás víc. Určitě to nebude ona, kdo jednou spadne... :) Nemáme domácí havěť, tak to jde... Děkuji!
pro Benetka
Pavouky i kuny mám ráda. Teď máme doma jednoho srandovního, skákacího. Podám zprávu... :)
Toš já newim asi sa budu moset zastat kun bo sú to tež jen hovádka boží a hlad je sviňa. Tak. Nicméně to z bázní souvisí jen okrajově páč si myslim že jinak je to o citech a pocitech. A toš to teda dost dobrý! ;)
Evženie Brambůrková
06. 07. 2023Moc pěkné, pavpuci a kuny, to je ale havěti.
Líbí se mi první strofka, skvělá mini, je v ní všechno, teda skoro, kuna ne :) ale já šla po křižákovi ... :))
Moc hezké čtení, pohladilo, díky
Pavučiny mě fascinují a orosené, nebo po dešti nasvícené sluncem vypadají jak jemná dečka posetá drahokamy, nemůžu se na ně vynadívat.
dneska si pro sebe beru - načítání neurčita dochuť jemným dipem smutku - je to tak přesné, když jsem s někým, hodně se směju, ale když jsem sama, bývá mi dobře v neurčitu s nádechem nostalgie
Kdybych měl dělat přehled toho, co všechno umíš, tak bych – protože jsme na Písmáku – začal veršováním.
Ty kuny ti leží na srdci, Phil!
Mně v žaludku:-), potvory.
Pěkný text jako vždy u tebe!