Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTetelení
Autor
Jednapoetka
Vítr zametá v uličkách
žár bloumá městem jenom tak
vzduch se létem tetelí
kéž zrušili by pondělí
oči omývají prach
snění ustláno má v borůvkách
11 názorů
Snění si do těch borůvek může i lehnout. Lidem bych to nedoporučoval, z toho by byl textilní masakr. (u některých dětí možná i hýžďový...)
Krásné české slůvko
TETELIT
Vzduch se tetelil srpnovým žárem...
Aktuální a trefný tetelení.
Taky mě napadlo, že bych zrušil pondělí. Jenže ono by potom úterý bylo vlastně pondělí...
Jednapoetka
16. 07. 2023Kombinace vedra a knížek mi přijde fajn...A osobně bych zrušila dny až do čtvrtka, ale to by se nerýmovalo..:-)))
U mě doma je takové vedro a dusno, že se snad do práce začnu těšit... momentálně děláme u nás v knihovně revizi všech knih a pracujeme ve studeném sklepním skladišti.
V písni „No to se ví“ se praví, že Pámbu zruší pondělí. Ovšem až poté, co zjistí, že tenhle svět se mu zrovna nepoved. Nevím, jestli se dočkáme.
no...kým som chodila do školy a potom pracovala, neznášala som nedeľné popoludnia, lebo nasledoval pondelok a vstávanie...odkedy som na dôchodku, nedele ani pondelky mi nevadia, pribúdajúce roky áno...vždy je nejaké to ale:)