zblázním se.
nemůžu říct jenom dobrý nebo špatný, nebo jen ťuknout na hvězdičku.
já se Ti tady musím vždycky tak rozpitvat, že mě to asi zničí. takže názor k této básni:
*
zajímavej pohled na poezii :-)) TIP dám, ale hlubší kritiky neschopen :-)
Zvlastni... ma svoje kouzlo :-)
je to skvělá báseň!!! oooo! tip!
dost zvláštní myšlenkové pochody. ale líbí T
hele, dabli, jo. mluvim :-)))), ač může být pro tebe tisíckrát monotematická....má jemná percepce si tam ty skoky najde :-)
*... souhlas s kalais... cítím to stejně (pasáž co vybrala rebecca je taky výtečná) Celkově ale báseň není tolik silná jako tvé nedávné. Tady se mi líbí, tam jsem byl nadšen :)
no já se omezím jen na tip...:o)
všemi směry proudící... čtu, cítím tříšť kapek a každá jinou myšlenku své zkušenosti nese... °)
TIP
myslite, ze opisování částí díla se slovy: "tohle mě dostalo" nebo "nejvíc na mě zapůsobilo toto:" je hlubši kritika? já bych řekl, že je to spíš dost zbytečné plýtvání času :))
No, myslím, žes to vyřešil moc dobře, tohle je úplně něco jinýho!!:)
hmmmmmmmmm....... já vám to vymlouvat nebudu...
jenom k tomu asi tak, že se mi líbí, jak umíš plynule přeskakovat od tématu k tématu :-)
*!
absurdní jak jen žena
může být –
tim jsi mě fakt dostal :o)
*!
ďáblíkovo stvoření...hele :-)
...upřímně: dávám menší váhu druhé sloce ale její smysl se tím nezvětšil :-)) (i když to bych musela být někdo jiný nebo něco jiného abych ho mohla poznat? :-)) )
a pak ještě nerozumím opakování slova "neumět"...vysvětlíš?
jinak*****
:-))
no, nemůžu si pomoct, tahle poloha mi u tebe moc sedí, ďáble rohatý! :-)
tudíž bez kritiky, nebo to uctivě pojímám, jak je
t
v
********************************
to si nepriali snáď ani poeti
opierať sa do vety
svojich nadýchnutí
(iným) nadýchnutím
***********************
Gaste, a mluvis urcite o tyhle basni? ;o)
Pepo, to u me vzdycky bylo, a vzhledem k moji chronicky nenapravitelnosti asi i bude ;o)
Paji, hele, mozna se pletu, ale nevybavuju si ze bych videl tolik slovicek od tebe v kritice :o))) (ze by se k tobe doneslo ze te chci videt jako redaktorku? ;o) )
vysvetlivky...druha sloka ma vyznam asi tak pro me a tam to konci, subjetivni noooo :o) ale zapada do vzorce basne o (a)Poezii stejne jako ty ostatni ;o)
a ze je tam dvakrat "neumet" je moje blbost ze si to po sobe nectu, misto toho druhyho ma byt "umet" jdu to opravit, dik :o)
hermite, mne se tohle taky nejlip pise ;o)
kalais, pivo ne-e ;o))
Ziggy, vdaka :o)
slabočáry dlaní a*****
ačkoliv nejsem vyznavačem proudivé poezie, té co proudí až příliš mnoha slovy, tady musím smeknout :-)))
Lyryku, vzdycky jich bude prilis moc :o)) diky...*