Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePodvečerní déja vu
Autor
kadeřavá
anděl
co má v ústech malinu
jak šafránový bonbón
s trpkou příchutí po vínu
mám hlavu v oblacích
Za obzorem slunce zapadá
košilka světu ztmavla
čas zastavil se
...
ztichlo obilí
jen houslí hlas
mojí duši opíjí
a bohu k nebi
šeptají housličky
po strunách modlitbu
za vodu
pro každou rostlinu
pro každou květinu
co nám tu dole rozkvétá
15 názorů
Poeteroristka
25. 07. 2023Nadějeplná ♥️ Děkuji Ti za ni
Pohoda a klid.
Tož dobře jen nerozumim tomu proč to piseš tady a ne přímo jemu ,ale neni to pro mne nijak důležité jen proto jsem to asi pochopila špatně
Safiane děkuji taky si myslím ,že změny básni prospěly i Gora měla pravdu a stačilo málo:-).Co se týká Juliána můj prostor nezneužívá a on to ví,tedy pokud jsi to tak myslel.
Juliáne, ty se vztekáš, ale je vidět, že na sobě pracuješ. Dopracoval ses k čistému stylu. To je třeba ocenit. Jsi sice poněkud jednostrunný, ale možná bys zvládl i něco jiného. Tvé převádění každého prdu do osobní roviny je ovšem únavné. Stejně tak zneužívání prostoru čtenářů. Vrať se do hrobu a něco zakvílej.
Kadeřavá, vidím, žes udělala nějaké změny. Za mě perfektní. Držíš styl.
Kadeřavá, obsah básně připomíná meditaci/modlitbičku/vyznání se... Pěkné zpracování. Nahradila/vynechala bych nejspíš 2x jak v první.
Pěkná lyrika. Snad jen s motivem houslí mělo být pracováno trochu jinak. Jeho opakování, které přeruší tok představ, na mě působí jako vycpávka svého druhu.