Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZ vycházek a noci (S 23,12-14)
Autor
Radovan Jiří Voříšek
zas nespím –
rákos šeptá ze spánku
ukolébavku
z návštěvy vím že
hřbitov prorostl jmény -
pro mě místo má
hrdá osika
mává pyšně příchozím –
teče jí do bot
14 názorů
Radovan Jiří Voříšek
25. 07. 2023kočkodan: kvááák
Jako kdyby to první napsal nějaký žabák. ;-)
Ach, zemská tíže
pád ze střechy fajn není
noho kristova!
Antonín Bogar
24. 07. 2023Já své místo u nás na hřbitově mám. Budu pochován do hlíny. To mně vyhovuje, jsem ze zemědělského rodu.
Philogyny - to je krásný příběh. Není tak vzácný, jak by se zdálo. Někdy jde o místo ve skříni, na zahradě atd. Ale s tou urnou to má jiný říz.
Radovan Jiří Voříšek
24. 07. 2023Philogyny - my máme dvojhrob s prohloubením a hned vedle jednohrob s prohloubením s tchánem. Takže místa habaděj. Aby nebyla porušena norma, může nás najednou s kledem umřít pět.
Ty tchýně, ty jsou k zulíbání! :-) Já mám k hřbitovům zvláštní vztah, nevěřím totiž, že ti lidé jsou tam, takže mě to tam vůbec netáhne, ani na Dušičky... Osobně nechci nikam pod kámen, radši rozsypat třeba do vody...
U druhé se začala usmívat. Vzpomněla si, jak mi řekla manželova maminka, že koupila hrobové místo se schránkou na šest uren. Manžel, že se tam ještě vejde vedle ní, ale pro mě že už tam místo není. Dodnes si pamatuju na ten tichý údiv, mám k tomu někde i text... :)
Radovan Jiří Voříšek
24. 07. 2023to jo, zaseknutí je spousta
Souhlasím s Norskem, člověk se na tom zasekne, protože se při čtení sváže dohromady "mé místo"