Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChlamníček 24
Autor
Hamar
Vzácné medvědovité zvíře je známo velkou tvorbou extrementů,
proto v Číně, ale i v několika ZOO mají tzv. čističky odpandích bot.
Na pláži se pravidelně objevuje svalovec v plaveckém kruhu s obrázkem "Tlapkové patroly".
Inu, je to drsňák s duší dítěte.
Jak se to stane, že se zamiluje kapr do kapřice?
No, chvíli vedle sebe jen tak plavou a pak většinou přeskočí jikra.
V Ostravě začal pro místní seniory a pracující občany, bydlící poblíž areálu DOV, další ročník festivalu "Kalous of Ostrava"
Znáš tu věčně bledou a hodně hubenou Marii z parku?
Jo, to je ta holka krek a piko.
Usvědčenou čarodějnici při procesu ve Velkých Losinách trochu uklidnil až příchod "Lékařů bez hranic".
Známý ostravský písničkář a bard podruhé ve dvou dnech vyprodal O2 Arénu v Praze.
Hodil tak pomyslnou nohavici svým konkurentům.
Vojáky své povstalecké armády nutil k poslušnosti, že je doslova držel za koule.
Byl to typický lokální Varlord.
Česká televize jako každé léto vysílá seriál o radostech a strastech řeckých pekařů "Malý pita vál z kynutého těsta".
Byl to schopný a mimořadně podezíravý člen protidrogového oddělení. Majitelé pěstíren z něj byli nešťastní.
Slyšel doslova trávu růst.
4 názory
SUPER!
Za mě hlavně zvířecí - panda, kapr a Kalous, Feťácký - krek a tráva, a taky čarodějnice...
Panda je super, ale Tlapková patrola taky je krásná. Těžko bych si vybírala, je to velmi vydařené. :-)))
Martine, trojvýpich je opět těžký, přetěžký úkol. Ale když už jsem si na sebe tento voličský bičík upletl, tak ze mě nakonec vypadnou panda, felčaři a Jaromír.