Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seštípnutí
13. 06. 2002
7
0
2733
Autor
Hauský
štípnutí
NA MAŠLIČKY OHYZDNÝCH ˇDÁBLÍKŮ
NALEPÍM SRDÍČKA
A ŽVEJKAČKOU PŘILEPÍM ÚSMĚV NA JEJICH TVÁŘ.
PAK JE ŠTÍPNU DO ZADEČKŮ
A JEJICH REAKCE VYRYJI DO ZRCADEL MĚSÍCE.
POTICHOUNKU ODEJDU,
MUSÍM PO ŠPIČKÁCH, Z JEJICH DOMEČKU Z KARET,
ABYCH NEVZBUDILA BOHA.
AŽ VYJDU VEN OTOČÍM SE A DUPNU
NEBO RADĚJI FOUKNU ?
Počkej, ale dyk písmo jde formátovat i tady na Písmáku na netu, i to Ti nefunguje?
m.
Velmi jemné, nešlo by to, moc prosím, vložit v barvě písmá indiánská červeň ;o)))
jsi čím dál lepší, nedostává se mi slov ;o))m.
nešlo nějak mi to v to mim počítači prostě nejde jinak by toho bylo barevnějšího mnohem vííííííc:-)
Jo tak O.K. já si to dokážu představit, je to vlastně jednoduchý:-) a děkuji
To je miloučké a rozhodně jsi udělala dobře, žes to sem dala. A ani to rytí do (zrcadel) Měsíce mi nevadí, vždyť ten je rozdrásaný meteority, že mu to víc uškodit už nemůže.
A vítej mezi mými oblíbenými autory. Budeš tam v moc dobré společnosti.
No teda to je pro mě velká čest.No to sem ráda,že to nevádí a taky je to dobrý důvod proč by to nemělo nikomu vadit:-)))
Petr_Palkowski
14. 06. 2002
PP ten bud.čas je tam protože my to před očima běželo jako v počítač hře:-)a fakt moc moc díkyyy
Idril: takže to taky nebylo ono:-) chtěla sem ty reakce dát někam kde byc se na ně mohla dívat a stále by se odrážely a mesíc je přece ideální místo,ne? :-))))
nevím jestli to v tý básničce uplně je...ale aspoň vím že to tam má smysl:-) ale jinak se mi fakt moc líbí:-) hhůůůůůůůů
rybabezparku
13. 06. 2002rybabezparku
13. 06. 2002
idri: no to je od tebe velká pocta dík no a s těma zrcadlama to je hold tvůj názor,já sem tim chtěla cosi vyjádřit:-)
Orbi:to víš:-)
S: děkuji pane
rybabezparku
13. 06. 2002
zeby to zrcadlo byla hladina moře? ale stejně mě to moc neposunulo..asi v tom bude něco jiného..tak mi to teda vysvětli:-)