Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Před schůzkou

01. 09. 2023
6
7
183
Autor
Mirek Č.

Na lásky oltář krvácím

jako již chlapců pokolení,

žel zatím hlavu neztrácím,

jen jsem se řízl při holení.


7 názorů

Jinys
02. 09. 2023
Dát tip

Trvám si na svém Safián
Mě řekl vše.
:-)
Nechme to ale na autorovi.


Safián
02. 09. 2023
Dát tip

Jinysi. Obecně to platí. V tomto případě jde ale o typickou úvodní strofu, ve které autor neřekl vše.


Rhodesie
02. 09. 2023
Dát tip

Super dílko.

 

Když jsem se holil žiletkou, snad skoro pokaždý tekla krev. Teď mám strojek, kterej stejně používám zřídka...


Jinys
02. 09. 2023
Dát tip gabi tá istá

Teď bych tu neměl být

Myslím si, že schopnost stručně vyjádřit myšlenku, vtip, výsměch, či cokoliv jiného, je znak kvality díla. ( Odhlédnu-li od otázky, co je v kumštu kvalita. ) 
Snaha dílko "natáhnout" většinou obsah "rozředí", případně se text stane jen bezobsažným shlukem písmen, kde zůstane původní význam dokonale zamaskován.
A v tomto případě jich je, podle mne, tak akorát...

P.S.
Začal jsem se důkladně holit vždy tak, aby šrámy a jizvy přestaly krvácet dostatečně dlouho před schůzkou. 
:-)


Mirek Č.
02. 09. 2023
Dát tip

Děkuji za komentáře. Chvíli jsem se snažil pokračovat dál, ale nakonec jsem si řekl, že zatím nechám jen čtyřverší a možná se mi podaří navázat časem.  


Jinys
01. 09. 2023
Dát tip

Pěkné.
Jako kdyby se na chvíli vrátil čas.
:-)


Safián
01. 09. 2023
Dát tip Gora

Škoda, že to není delší.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru