Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte senedá mi to
Autor
dadadik
zemřel spolužák
sešlo se nás šest
všecky voněly drahou voňavkou
já ne
9 názorů
bože, to setkání nebylo na pohřbu tedy, když už...
i když v souvislosti s tím úmrtím jsme se sešly
ale něco na té tvé poznámce je :)
Jani a ty interpretace, to je vono :)
No mmě to zní v hlavě bez toho prvního verše dlouho a nic to defakto neznamená... nebo znamená? :)
Jasně, takže o spolužáka vlastně nešlo, spíš o to srovnání... mně to zní tak, že tvoje priority jsou prostě jiné, než jestli si máš pořídit luxusní parfém... (což se mi líbí, mám to podobně). Ale samozřejmě nečekám, že mi to budeš vysvětlovat. Spíš jsem chtěla naznačit, že to má víc možných interpretací.
Janino ještě teda - dumala jsem akorát, zda tam dávat zemřel spolužák, možná je to zbytečně zavádějící...
ale už to takhle vzniklo a tak to tak nechávám... :)
nakonec bych začla vypisovat o co šlo atakdále, což není můj cíl :)
a dík žes reagovala
Janino, sešly jsme se jen tak, jen že jsme si to oznamovaly, kafe...
nerada vysvětluju, osvětluju proč jsem cokoliv napsala..
buď jo, nebo ne.. z mýho pohledu na texty, nemusím vědět okolnosti toho vzniku.. jestli mi rozumíš
Nějak tápu... zase to pochopím o pár metrů mimo ;) Na poslední rozlučce se spolužákem bych asi vůbec neřešila, čím se kdo navoněl... Popravdě, u mě je navíc vrozená absence čichu, takže vůně si představuju asi jako slepej barvy. Parfém mi vybírá syn, chci po něm, aby to byla lehká, nevtíravá vůně... Představuju si, že u lidí bych hodnotila spíš, jestli použili vůni příjemnou, než jak byla drahá... Jde ti o to, jak bývalí spolužáci na srazu "soutěží", kdo je na tom líp?