Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVídeň
14. 10. 2023
2
3
153
Autor
Jinys
V době, kdy jsem dostal od rodičů první opravdu slušné silniční závodní kolo, jsem se na něm chtěl podívat do Vídně.
Zmíněné kolo jsem si šťastně vedl domů někdy v roce 1975. V době již rozkošatělé normalizace.
Takže nic.
Ne, rozhodně nechci tvrdit, že by mi nepřivezlo do života spoustu radosti. To ne, ale něco málo z dávné touhy ve mně zůstalo.
Ve Vídni na kolech, které jsme si ovšem do Vídně přivezli autem, jsme byli během svobodnějšího času několikrát. Ale z Brna do Vídně a zpět jsem nikdy nejel.
Nějak jsem pozapomněl.
Mám nové kvalitní silniční kolo, ale také starší, ale pečlivě udržovaný tandem, za který lze zapojit vozík pro zavazadla.
Takže, nalehko s doprovodem autem, nebo si vše potřebné vést s sebou.
To je asi jedno.
Letos už ne. Tak příští rok?
Popříští?
Popo...
Popříští?
Popo...
Bude?
Tak trošku, jako symbol.
Ne, nevnímám celou věc, jako něco co musí nezbytně být, ale pokud se stane, potom:
Bude fajn.
3 názory
Za socíku jsme často jezdívali s kamarádem kolem rakouské hranice a občas jsme si říkali:
"Otočit to o devadesát stupnů a za dvě hoďky jsme ve Vídni..."
:-)
Zeanddrich E.
před 11 měsíciVidíš, tohle mne ještě nenapadlo (i když jsem narozen v Brně, a cca sedm let jsem zde i bydlel, po převratu... :) )