Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJe mne jen půl
15. 06. 2002
13
0
3533
Autor
Carodej
Jen mne jen půl
svírám úhel pravý,
snad se to někdy nějak spraví,
(zatím hochu hrej si.)
Je mne jen půl,
na kůži křídla muší,
snad možná někde někdo tuší,
kde nechal tesař díru?
Je mne jen půl,
stále mi něco ruší
snahu o dofouknutí duší,
však neztrácím svou víru.
Je mne jen půl,
a něco mi praví,
že nemohu být zcela zdravý,
když Ty tady nejsi.
Ja na "abecedu" taky kaslu.... Pokud to je spravne, tak ti to neco rekne i bez znalosti A B C....
Ted jsem si precet jen druhy a treti radek (jen tak pro radost) z kazde sloky..... Taky to nezni spatne:-)))))) ***
Přes všechny vědecké disputace zda jde o rýmXYZ atd. mě se to líbí a dávám Tip
ufff teda napsat báseň a pak se takhle dohadovat o ABCD EFGH... hihi to by mě asi přešla chuť...
ale k věci - mě se to líbí hrozně moc a dávám tip... *
Jé, Písmáčkové, moc to řešíte :-) Je to pěkný? Je. Tak co s fomou? :-)) T***
jo, vytrhni si pírko
ale ze zadečku néééééé, ten je už celej
vošklubanej :-))))))
No - áno. (Ale nebolo by najhoršie vziať to od iného konca; tento je už taký obchytaný.)
no pravý/spraví, muší/tuší, ruší/duší a pravý/zdraví ,... no, nezlob se .. takový, no, ehm .. čtvrtá třída školy obecné .. máš lepší, mnóóhem lepčejšejovátější :-)
papouch - nicméně to, jak si jistě všímáš, není sloveso se slovesem nebo podstatné jméno s podstatným jménem a navíc jsout o rýmy vždy pro dvě sloky.
Jistě, pokud píšeš báseň s pouhými dvěma shodnými rýmy, je to jednodušší. Tady jsem navíc ještě musel zachovat obsah. Neříkám, že jsou to zcela objevné rýmy, ale nevím, jestli jsi to s tou čtvrtou obecnou nepřehnal. To je u mne láska - páska. Navíc to druhé není pravý/zdraví, ale praví/zdraví, což je docela podstatný rozdíl. Je to mimochodem sloveso a přídavné jméno.
no tak jo, praví/zdraví...
tak né čtvrtá obecná, ale pátá...
:-))))
nééé, fakt, máš lepčí, totok je kapínek.... no.....
jak to říct a neurazit? :-)))
Papouchu, ty jsi mne úplně zblbnul, ty rýmy, co ty píšeš spolu nejsou rýmy!!!!!!!!!! Chlape sakra, podívej se na to pořádně, je to
ABCD
AEFG
AEFG
ABCD
:-))))))))))))) asi ti vyškubnu nějaké to brko:) Mimochodem, která veršovaná lyrika odemne se ti líbí víc?:)
Carodej, ja ti neviem, tie rymy ... nejak na silu. malo si sa pohral so slovami. ( alebo az moc??? )
nemyslel jsem RYMY, ale RYTMUS posledni sloky, pocet slabik je jiny nez v predchozich a to mi trosku drhlo.-) al;e nic moc..-)
Stevensone, hi hi, tak se nemůžu dopočítat, podle mne je v poslední sloce stejný počet slabik jako v minulých? Nebo kde jsem se sekl?:)
Tanganika - možná až moc:-)
suddenly... I am half a man I used to be ... there is shadow growing over me .. oh yesterday...
2.radka posledni sloky.. je rytmicky a poctem slabik jina, nez predtim..-)jen to mne malo zarazilo, kdyz rikal v duchu.. ale to je OK.. zolli by to prednesla jak jednu malinu.)
To se má rýmovat s druhou řádkou první sloky -
svírám úhel praví -
a něco mi praví.
Kde to nesedí?:) Sorry, že pořád prudím:)
Astalavista
15. 06. 2002
Steve, kde ti nehraje rytmus? Je
ABCD
EFGH
EFGH
ABCD
nebo se to píše jinak?:) Ale takhle jsou ty rýmy. Mám tam někde chybu?
Astalavista - díky:)