Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDlouží se stíny...
Autor
Gora
Dlouží se stíny –
sčítám stříbrné čáry
nad horizontem
Večerní slunce
na křidélkách babočky –
poskakuje výš
Už zase plave –
snažím se dočíst citát
na tetovaném
(senrju)
23 názorů
Náhodou jsem teď objevila na FB - k Safiánově říkance, že:
Safe, díky. Dvojverší neznámého autora je prostě geniální!
Phil, děkuji, potěšilo, že jsi četla.
Já když spala kdysi v lese, tak nad ránem zvuk jako když přichází bouřka a ono se z toho vyklubala pravidelná linka letadla. Teď už vím. Ten prostření text se mi moc líbí. moc
Měl bych taky něco o strašákovi. Autora neznám. Je to staré nejméně 60 let.
V poli stojí strašák.
Nebojme se, avšak
Podvečer bývá někdy tak zvláštní, že kdybys to namalovala, i ti, co to s tebou viděli, řeknou, že je to nemožné.
Jani, děkuji!
Radovane, pobavils, a děkuji...
Luboši, díky, vtipálku...
KK, díky moc za zastavení!
dadik, dík:-)
Aleno, strašáci jsou tvá klasika:-) a děkuji.
Tip za druhé a za třetí (senrjú).
Včera mě napadla dvě "strašácká haiku", když jsem si četla egilovu básničku "Strašák". Nemohu je uveřejňovat uprostřed sbírky "Hvězdy Instagramu", tak je posílám tobě:
Na vartě
Hlávky a strašák -
Nebojí se ho ale
žádný z bělásků
Větrný den
Co bude hlídat?
Sám v poli mává strašák
hlávkám na voze!
Všetky tri dobre odpozorované, druhé a tretie presvedčivejšie.
V reakci na první kousek jsem si neodpustil zmršeninku, určitý kritický šleh na sílu peněz, respektive slabost charakteru. To s tebou, Irčo, samozřejmě nemá jinak naprosto nic společného. (mrk)
přesto bude choť Báry
muž s dobrým kontem
Janino, on si každý může dosadit "to své"... díky!
Karle, i tobě dík!
Jarmilo, když je "objekt zájmu" řečný, tak to ano!
Goro, jo tak, čáry od letadel! ty mě taky napadly, ale ta stříbrná barva mi připomněla pavučinky babího léta. Zrovna jsem přišla z procházky a jsem jimi úplně omotaná ;)
Plní se plíny –
sčítám hluboké čáry
v mém obličeji
PS - bezva haiku, tip
Já jsem v září u nás na bazéně potkala pár z Jindřichova Hradce, který říkal, že je v našem kraji na návštěvě a ten byl řečný dost, tak jsem asi pod tímto vlivem. :)))
Díky všem... dole už je stín, na nebi slunce "rozsvítilo" bílé čáry letounů do stříbrna...
...babočka popolézá po cihlách výš do štítu, ještě jej nahřívá slunce...
...v bazénu se marně snažím dočíst tetovaný, leč zajímavý citát na těle plavce, a říct mu to bych si netroufla:-)
Vnímám to celkově - světlo nebo barvy se pohybují, ať chci nebo nechci. Pán sice už zase plave, ale je možné na něho i zavolat. A konečně je možné si představit, že se světlo i barvy vrátí.
Moc se mi líbí prostřední... je takové optimistické, projasněné. Poslední bych si spojila spíš s létem - pozorování někde na koupališti... U prvního trochu váhám, co jsou ty stříbrné čáry... že by třpytící se vlákna babího léta?