Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTUŽKOU A PASTELKAMI...
Autor
vesuvanka
Milí Písmáci, zvu vás na další virtuální výstavu, nazvanou
Tužkou a pastelkami, na niž posílám odkaz a přeji pěkný zážitek:
http://www.seniortip.cz/?module=club&action=galerie_view&id=6502
24 názorů
Krásné, jako vždy..... ❤️
Craerassy a Antoníne, potěšili jste mě svojí návštěvou a milými slovy, díky :-)))
Antonín Bogar
před 9 měsíciV sobotu se podívám.
fialko, těší mě, že se Ti obrázky líbí, děkuji za zastavení a milou odezvu :-))).
Zároveň děkuji všem, kteří se zastavili a dali Tip :-)))
Janino, děkuji za prohlédnutí obrázků a milou odezvu :-))). Těší mě, že Tě nejvíc zaujala parní lokomotiva - pára je od dětství moje láska. Kresba tužkou mi možná sedí víc, pastelkami barevně jsem začala celkem nedávno, takže se ještě učím.
Moc pěkné obrázky, líbily se mi všechny, ale nadchla mě třeba parní lokomotiva ;) úžasná, jako skutečná... Kupodivu mi víc seděly ty kreslené tužkou, i když proti barevnosti nic nenám. Díky za zážitek!
Luboši, děkuji za zastavení a milá slova. To je prima, že jsi páníčkem dokonce kvarteta koček, usmívající se smajlík.
Jani, i v mých představách jsou tvoje výtvarné výtvůrky pěkné. (smajlík „páníčka“ kvarteta koček)
Jarmilo, Staňo, Philogyny, Liduško, Romane a Antoníne, potěšili jste mě svým zastavením a milými slovy, děkuji :-))). Těší mě, že se vám obrázky líbily. Středohorské kopečky mají zvláštní kouzlo už jen při pohledu z vlaku, jezdívala jsem tam často. Stromy i kočky miluji :-))).
Zároveň děkuji všem tipujícím :-)))
Krásné obrázky. Velmi mě zaujal Hazenburg. Jednu dobu jsem docela často jezdil do Bohušovic nad Ohří a Třebenic a taky trochu do Litoměřic a Terezína. Na Hazenburg jsem se často díval.
Vesuvanko máš krásné a citlivé obrázky. Kočka je famozní.
Dávám i tip. Tvé obrázky jsou poezie v obrazech.
Zeanddrich E.
31. 10. 2023
Krásná, jemná kresba... (mám chuť zkusit něco podobnného - ale ten čas mi na to (zatím) nějak nezbývá ... :).
Al Jal Úd a dievča z lesa,
děkuji za prohlédnutí obrázků a milou odezvu :-))). Těší mě, že se vám líbí.
krásne ... rozjímavé a hrejivé***