Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nový seznam děl

Výběr: Casoprostorie
15. 06. 2002
25
1
36081
Autor
Olda

O snaze zvládnout zájem nových autorů a nesčetně děl

Zavedení Nového seznamu děl je pokus o ovládnutí obrovského zájmu nových autorů o publikování a s ním souvisejícího nárůstu děl nejen v posledních měsících.

 

V čem jeho myšlenka spočívá?

 

Každý autor bude moci zaslat 5 svých děl do toho nového seznamu za měsíc. Dále se do něj automaticky zařadí dílo samo, pokud jej redaktor zařadí do Výběru, nebo jej čtenáři ohodnotí více než 10 tipy.

Takováto díla se do zmíněných pěti nepočítají, proto někteří autoři toto \\\"omezení\\\" nepocítí.

 

Autoři budou moci posílat libovolně díla tak jako nyní, ta se však nezobrazí v tomto novém seznamu, ale na jejich autorské stránce.

 

Samozřejmě, že zůstane zachován i současný kompletní seznam všech děl, avšak po kliknutí na odkaz Díla v levém seznamu odkazů se jako první zobrazí Nový seznam.

 

Výše uvedené limity vyplynuly z nedávné diskuze, berte je jako orientační a pokusné, za běhu se pravděpodobně doladí. Jako nejspornější se zřejmě jeví kvalitativní hodnocení díla podle počtu tipů. Jde o pokus na základě faktu, že více jak deset tipů získá pouze deset procent všech publikovaných děl, proto se pravděpodobně jedná o použitelný parametr.

 

 


1 názor

Delfín
27. 05. 2023
Dát tip

Mám takový zásadní problém! Nedávno jsem se nemohl ani přihlásit, protože to nebralo heslo, které mám přitom uloženo a doplňuje se automaticky!  Teď už jsem se přihlásil, ale jako autor asi zůstanu pasivní. Netuším totiž, jak to tu teď funguje, hak se vkládá a nemohu ani  najít žádnou nápovědu, na dotaz na info mejlíku taky žádná reakce. Mám tedy po saspi odepsat další portál jako nefunkční?!


golondrina
06. 01. 2006
Dát tip
též se orientuji jen zřídka :) ale, to je fuk, protože je dobře, že takovéhle stránky vůbec existujou :)

sem pro:) ¨ i když to bude moje smrt

genschman
20. 11. 2005
Dát tip
nema nekdo kompas.....?

Tramtarka
15. 11. 2005
Dát tip
pomóc!!!!proč se moje dílo zobrazilo jen na seznamu všech děl a ne na to novém,když jsem splnila podmínky pro nový...to neni fér

PoetikusF
14. 11. 2005
Dát tip
Velmi oceňuji snahu provozovatele Písmáka, ale zdá se mi to trošku chaotické a nepřehledné. Ale nejsem žádný Einstein tak to asi pochopím později nebo vůbec.

LeSangBleu
26. 10. 2005
Dát tip
Bloudím a neorientuju se

P1_P1_P1
12. 10. 2005
Dát tip
there is big mess garbage - please upgrade your engine - its page don't make it maze ...

Srpen
05. 10. 2005
Dát tip
Tady se nelze orientovat - v jednoduchosti je síla !

Ferrda
23. 09. 2005
Dát tip
tak se mi zdá, že některé změny v mém životě zase vedou jinam, než jsem čekal ale to už je asi tak vždy prostě jsem měl a dále mám úmysl diskutovat o životě, třeba i tak, že to napíšu do nějaké povídky. Problém je v tom, že starej pes, jako já sorry skoro už jsem zase dneska nude někde na obtíž, nebo žeby ne ?

Bařule
16. 09. 2005
Dát tip
Jsem nová a dost zdezorientovaná, moje dílo někam zmizelo a až někoho zkritizuju, tak jiní zkritizují mě ? Snad to všechno pochopím, zatím se mi to zdá nějaké složité.

Bařule
16. 09. 2005
Dát tip
Uz je to dobry, zašla jsem si na obed a po něm jsem se znovu dala do hledání, takže už se orientuju.Přeju všem hezký víkend.

Agatha4
25. 08. 2005
Dát tip
taky tu nejak bloudim

maragogo
22. 08. 2005
Dát tip
jsem tu nový, ale v poho

Adris
14. 07. 2005
Dát tip
NEBRAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Daša
10. 07. 2005
Dát tip
neorientuji se

2B3_2
01. 06. 2005
Dát tip
tak jsem úúúplně mimo, jako vůbec se mi to nelíbí, když si po sobě nemohu ani dílo přečíst, z písmáka se stal cenzurák a to teda vypovídá vo ňáký dískriminaci a fašounství!!!! tohle by se mělo co nejdřív zrušit!!! S pozdravem tooBEfree_twoo

2B3_2
01. 06. 2005
Dát tip
tak jsem úúúplně mimo, jako vůbec se mi to nelíbí, když si po sobě nemohu ani dílo přečíst, z písmáka se stal cenzurák a to teda vypovídá vo ňáký dískriminaci a fašounství!!!! tohle by se mělo co nejdřív zrušit!!! S pozdravem tooBEfree_twoo

Ketka
05. 05. 2005
Dát tip
Já se tady v tom nějak nevyznám...

Baru
19. 04. 2005
Dát tip
Myslím, že poooooooooohoda! :)

Sarrah
08. 03. 2005
Dát tip
Jsem tu jedna z nových a tento WEB funguje naprosto super....Opravdu nemám co vytknout....

sahwe
15. 02. 2005
Dát tip
Jsem tu uplně nova, prvni den, jeste se moc neorientuju

květunka
31. 01. 2005
Dát tip
Pět děl? no to abych na to šlápla.

Avenarius
14. 01. 2005
Dát tip
Jak se tam ty dílka posílají? Pomocí toho "Vybrat svoje díla do seznamu doporučených děl"? Nebo nějak jinak?

Já tomu nerozumím. AŤ žije lyryk !!!

xdita
18. 10. 2004
Dát tip
já nemám co kritizovat. každej,máme něco a to si myslim že je supr. Pa,Lenka28 Rakovník

Pablo_honey
12. 10. 2004
Dát tip
Ahoj, prosim te, jak mam rozumet tomuto odstavci (a zvlaste posledni vete) ze tve state o novem seznamu: "Každý autor bude moci zaslat 5 svých děl do toho nového seznamu za měsíc. Dále se do něj automaticky zařadí dílo samo, pokud jej redaktor zařadí do Výběru, nebo jej čtenáři ohodnotí více než 10 tipy.Takováto díla se do zmíněných pěti nepočítají, proto někteří autoři toto \"omezení\" nepocítí." Moje posledni dilo ziskalo 14 tipu, ale presto se mi pocita a muzu uz prispet jenom 4x? V cem je chyba? Spatne interpretuji tvuj text nebo technicka nesrovnalost? Diky a mej se fajn...Pablo

I_v_a_n_k_a
25. 08. 2004
Dát tip
no,já to moc nechápu,ale to co psal neutrin mi přijde rozumný...já jsem tu nová a teprve se chytám něco přidat a proto by mě mrzelo mít tu něco jen proto,že jsem sem právě přišla,no ale jak jsem již psala-moc tomu nerozumim

Neutrin
17. 08. 2004
Dát tip
myslím že autor by neměl rozhodovat o tom budeli tu jeho dílo a kdyř tak bych mu dal maximálně prostor na dvě díla ty kterých si cení nejvíce, ale třeba já mám děl více jak pět a cením si jich všech i těh prvních i když nyní ji píši úplně jinak a která bych měl vybrat? potí bych omezil best of díla na nějaký maximální pořet od daného autora jink se múže stát, že autor "Veselí pumprlík" zde bude mít třeba všechny svoje díla (protože je fakt dobrý) ale začínající autor který se chce prosadit tu nebude mít nic neř ta svoje a to ještě s vědomím že se sem nedostal svou kvalitou ale postem.

Grufus
14. 08. 2004
Dát tip
Něco na tom bude.

Agáta_212
23. 06. 2004
Dát tip
Souhlasím s chroustem, i když bych to neviděla tak skepticky. Řekla bych, že skutečně jen nepatrný zlomek autorů by měl žaludek na to, posílat si sám sobě tipy. To podle mě pozbývá smyslu, i když nějaké čtenáře by asi nalákal. Tipy od přátel souhlasím bez výhrad, lavinový efekt také. Navíc když je u nějakého dílka plno tipů a jásavých reakcí, tak i ta negativní kritika nejde z pera :) tak lehce...

Kelis
15. 06. 2004
Dát tip
Souhlasím s Cruz, že by bylo lepší mít v seznamu pár děl a starší s každým dalším mazat. Ono je fakt těžké něco vymyslet tak aby to fungovalo a aby se to zavděčilo. Možná mazat díla starší několik měsíců nebo let....

Cruz
04. 06. 2004
Dát tip
helejtese, nejlepší by bylo, kdyby autor mohl mít v tomhle seznamu JENOM pět děl. tzn. aby musel on sám volit, jaká tam pošle, protože když pošle další, smaže se jedno z předchozích. tímto způsobem se bude úroveň NS nejen držet, ale taky se bude zvyšovat. nemyslíte? je sice fakt, že když 13000 autorů pošle pět děl, tak se dostáváme k číslům, s nimiž už nejsem vůbec schopný počítat, ale pořád jich bude méně...

FFranka
25. 05. 2004
Dát tip
FFrancouzky řečeno: KEEP FIGHTING! Mně to jasné je...

Miki
05. 05. 2004
Dát tip
Aha, je mi to čím dál jasnější :-o

VenusHalley
28. 04. 2004
Dát tip
chroust- souhlasím

VenusHalley
28. 04. 2004
Dát tip
:D

___<<'¨¨|]eviIIIive[|¨¨'>>___ Mylím že s Aburem nesouhlesím ve vidění co je jedno dílo. Podle mě je jedno dílo prostě to co autor za jedno dílo považuje... Projevuje se tak nepřímo i autorova SEBEKRYTIKA, která tu mimojiné tak často chybí - mám tím namysli sebevědomí některých krytiků. MYSLÍM ŽE NOVÍ SEZNAM JE DOBRÁ VĚC, ale příspívá spíše k větší pravděpodobnosti že se na dílo přilípne někdo kdo ho chce (ať už z jakýchkoliv důvodů - a omlouvám se za ten víraz) prostě ZJEBAT, než ke smysluplné krytyce někoho kdo na to má... M U S Í M však s A B U R E M S O U H L A S I T když mluví o věčím smyslu zrušení pravidla "Musíš něco plácnout, abys mohl plácat"!!! Myslím že tento fakt při prvotní registraci nového ZAČÍNAJÍCÍHO autora přispěje k psaní krátkých rádoby výstižných negatyvních (i pozityvních) komentářů. Jestliže autor na takové příspěvky není přípraven tak se pak jeho rukou jejich PO4ET násobí - což postupně ničí víznam kritiky na tomto webu. Tyto příspěvky díky své neobsažnosti (délce) vypovídají o vlastní nesmyslnosti a autorově neschopnosti literární krytiky. NECÍTÍM SE BÝT krytikem v pravém slova smyslu! A KDO to tady může prohlásit? Proč proto někoho ze začátku "nutit" aby se porozhlídnul a někomu něco "pošpilil???

Elyn
01. 04. 2004
Dát tip
:) zhluboka se usmívám....:)

Janko
25. 03. 2004
Dát tip
Pokud jde o pokus jaxi vyfiltrovat díla, aby se v nich člověk lépe orientoval a mohl vhodněji vybírat cíle svých kritik (to je účel, ne:), tak je to bezúčelné. Hele: i kdyby ne každý té možnosti zaslat 5 děl měsíčne každý využije, tak tam stejně za chvilku bude těch děl tolik, že se v tom zas nebudem orientovat. Jasně, bude jich míň; ale obrazně řečeno mi je jedno jestli mám vybírat z milionu nebo ze sta tisíc...prašť jak uhoď. Cením si snahy nám to tu zjednodušit, ale tudy cesta nevede.

Hmmmm.....

Sasinka
19. 03. 2004
Dát tip
já to nepobrala..

Abur
07. 03. 2004
Dát tip
Otázka je, co je jedno dílo. Já považuji například sbírku citátů za jedno dílo. Kdybych ji zařadil celou okamžitě, zabrala by skutečně dost prostoru, a tak ji dělím na jednotlivé přijatelné části. Než ji však budu mít možnost uveřejnit celou (což byl můj záměr) neměl bych po řadu měsíců (protože myslím, že počet 5 děl už neplatí a je nižší) možnost publikovat cokoliv jiného. No, myslím, že původní záměr se z webu pomalu vytrácí a tak se spokojím se sbírkou na mém vlastním disku. Ale myslím si, že než zrušení možnosti publikovat podle momentálních literárních nápadů by bylo vhodnější zrušit nesmyslné pravidlo "Musíš něco plácnout, abys mohl plácat". Každý nemá vlohy literárního kritika a ani nepokládám za vhodné kazit chuť a elán začínajících autorů rádobyodbornou kritikou těch, kdo považují za povolané k tomuto počinu především sami sebe, aniž by k tomu třeba měli nějaký rozumný důvod. To ať se raději vyřádí i grafomani. Ale mně už je to nyní jedno a tak dík za dosavadní (nyní už notně stísněný) webový prostor. Abur

Jehowina
04. 03. 2004
Dát tip
Já myslím že to je vpoho a sneslo by se i tři díla za měsíc.alespoň máš čas si to pořádně projít a můžeš stíhat číst a "kritizovat" nebo chválit daleko víc věcí ostatních. Dalo by se to snížit i na dvě a podle počtu tipů dostat jakýsi bunus např. 3 nebo čtyři za měsíc.což je ale lehce zneužitelný, tak bych zůstal u těch tří

Empty
14. 02. 2004
Dát tip
Proč jen pět děl za měsíc? Ať mi napíše ten, kdo toto kretenské pravidlo vymyslel!

Plicnik
01. 02. 2004
Dát tip
A máte dojem, že už to splnilo účel???

Avonek
26. 12. 2003
Dát tip
Nno myslims ze to asi je spravny postup, puvodne jsem chtel publikovat basne jednotlive, pokud je tomu, tak :) , proste to napisu vsechno do jednoho ..ale skoda, rad bych podiskutoval o kazde jednotlive...

smrt_666
25. 12. 2003
Dát tip
mě to sere :(

M_Kate
22. 12. 2003
Dát tip
já to dělám jako Elyn,Domeček,Mishulda,sidonia a Susanne,.....

Gen_4ewer
18. 12. 2003
Dát tip
...nerozumim tomuhle systému ale vůbec zdá se mi to nějak zmatený...

Induan
15. 12. 2003
Dát tip
Dělám to stejně jako většina ostatních :)

Diana
12. 12. 2003
Dát tip
Jasně

Nedělám to tak ani tak,ale čím víc složitostí tím mín zábavy.

Susanne
18. 11. 2003
Dát tip
Taky souhlasím.

sidonia
13. 11. 2003
Dát tip
Trocha vtipu....dělám to jako Elyn, Domeček a Mishulda:) Dělá to ještě někdo??:)))) Přidejte se k nááááám:))))

Mishulda
09. 11. 2003
Dát tip
Já to dělám jako Elyn a Domeček. Nemám ani potuchy k čemu je to dobrý...

Myslím si, že máš pravdu.

Elyn
07. 11. 2003
Dát tip
Už mi to nevadí, protože na nový seznam nekoukám.. Vždycky si nechám vypsat "všechna díla" a je po ftákách... Pak ovšem nový seznam zcela postrádá smysl..

Domeček
07. 11. 2003
Dát tip
Dělám to jako Elyn, protože jsem dodnes neměla o novém seznamu ani potuchy a vůbec to nechápu. Myslím, že nejsem sama.

tele
31. 10. 2003
Dát tip
nechápu, nechápu NECHÁPU...

Elyn
26. 10. 2003
Dát tip
Mám stejné poroblémy jako ostatní a taky mě mrzí, že nejde do seznamu zařadit ani jedno dílo za měsíc. Je to snad tím, že ta mašina počítá každé dílo, které autor vloží? A že do seznamu se zapíše jedině tehdy, když za celý měsíc neuděláme ani ťuk? Navíc - tip je míra naprosto kolísavá. Někdy ani nejde o kvalitu, ale o známost autora... Nemyslíte?

CosheeCzech
23. 10. 2003
Dát tip
Zrušit, máte můj souhlas.

evka
22. 10. 2003
Dát tip
Zenra,taky souhlasím.

Morasten
17. 10. 2003
Dát tip
Máš pravdu, ta pointa mi taky nějak unikla. pro zrušení sem s tebou...

Morasten
15. 10. 2003
Dát tip
Chtěla bych zas říct že už druhej měsíc mi zbejvá 0 děl. Ráda bych, aby se s tim začlo konečně něco dělat!!

Zenra
15. 10. 2003
Dát tip
Ten Nový seznam je ale stejne blbost, nechapu pointu. Stejne to nefacha, akorat je kolem toho spousta kecu. Kaslu na nej. Hlasuju pro zruseni...

Montrealer
13. 10. 2003
Dát tip
Jsem na Písmákovi začátečník. Na tuto nápovědu jsem zabloudil omylem. Něco jsem se však dozvěděl a dík za to.

Montrealer
13. 10. 2003
Dát tip
Jsem na Písmákovi začátečník. Na tuto nápovědu jsem zabloudil omylem. Něco jsem se však dozvěděl a dík za to.

zvedavec
08. 10. 2003
Dát tip
Mna by zaujímalo, prečo nemôžem vložiť ani jediné dielo za mesiac. Naposledy sa mi podarilo vložiť dielo 2.8.2003 a odvtedy mi program túto možnosť nedáva. Prečo?

Morasten
08. 10. 2003
Dát tip
Já s vámi souhlasim.Taky mě štve že některý autoři maji ne novym seznamu třeba 3 díla a mě tam nejde ani jedno!

Hrabáč
01. 10. 2003
Dát tip
hlasim podivne chovani, resp kdyz dilo pridam a smazu tak se mi pocet snizi taky :(( takze ted mam 4 dila a 0 zbyva :' procpak

Hrabáč
01. 10. 2003
Dát tip
a taky toto - kdyz chci nacvakat nejaky dilka na listopad, nedovoli mi to mimoto je dnes 1. a ja poslal jej 1 dilk oa to zase smazal :(

Hrabáč
01. 10. 2003
Dát tip
avi

park
01. 10. 2003
Dát tip
Tak na co je ten novej seznam?

Morney
01. 10. 2003
Dát tip
Mám pocit, že je tady každýmu celkem jedno, jestli nový seznam funguje nebo ne. Já už nemůžu vložit nový dílo nejmíň dva měsíce. Psala jsem Armandovi a ten mi sice ochotně odpověděl, ale odkázal mě na Lyryka, který udájně s tím měl už něco udělat a výsledek stále nula ! Už jsem to vzdala. Kašlu na seznam a vkládám díla bez něj.

sicco
27. 09. 2003
Dát tip
já mám taky vyčerpáno a neměl bych mít, začíná mě to tu trošku srát

sicco
27. 09. 2003
Dát tip
tak stim oldo něco dělej simtě

freudik
24. 09. 2003
Dát tip
Ahoj, jak se máte?

kocourek
19. 09. 2003
Dát tip
Taky jsem tento měsíc napsal jenom jednu blbinu a přesto mi to teď, když chci vepsat seriózní dílo, říká, že už mám vyčerpáno. Není to divné?

dobře, ale já už dva měsíce nic napsat nemůžu. Ne že bych byla nějakou plodnou a dobrou psalkou, ale o nějaké dílko bych se ráda s jinými podělila. Jenomže to nejde :-((

Mám stejný problém jako lidé výše. Nemohu vložit dílo, a to i přesto, že jsem tento měsíc nepublikoval ani jedno. Co s tím?

park
13. 09. 2003
Dát tip
domnívaljsem se, že když smažu dvě díla z NS, budu moci vložit dvě jiná....proč ne?

malykuba01
08. 09. 2003
Dát tip
hlásím se taky, mám s přidáváním do NS stejný problém!:((

Morney
07. 09. 2003
Dát tip
Taky to nějak nechápu, Písmák navštěvuji od 15.6., jsem tady téměř denně a zatím mě to pustilo jen 10 děl do NS. Logicky bych si myslela, že do 15.7. můžu publikovat 5děl, od 16.7. do 15.8. dalších 5děl a dále od 16.8. do 15.9. dalších 5, ale od toho srpna mi to stále píše 0 děl. Vysvětlí mi to někdo ? Předem díky !!

Lyryk
04. 09. 2003
Dát tip
Olda v kódu udělal ještě jednu podmínku, pokud se autor nepřihlásil po dobu myslím jednoho měsíce (možná je to víc) možná díla se mu nepřipočítají.

Lyryk
04. 09. 2003
Dát tip
pardon, nová díla místo "možná díla" .-)

Hynie
04. 09. 2003
Dát tip
Ehm? To jsem nějak nepochopil... Tzn. že když se měsíc nepřihlásím, tak nemám šanci dostat se do NS? Vůbec? Nikdy? nebo po kolika dalších přihlášeních? Není to divný? Jak tedy na to? Díky...

Lyryk
04. 09. 2003
Dát tip
Pokud splníš tu podmínku alespoň měsíčního přihlašování dostaneš příští měsíc limit děl už automaticky, prostě tě to jen o měsíc zdrží (já to nevymyslel.-) i když to má i něco do sebe..)

Hynie
04. 09. 2003
Dát tip
Hmm, to teda naní moc dobrý... Prostě se díky určitým věcem nedostaneš měsíc sem a máš smůlu? Hmm.. tak to není úplně dotažený... No nic, díky za osvětlenou.

Hynie
03. 09. 2003
Dát tip
Tak co, mrkne se někdo na těch zbývajících 0 děl do NS? Nebylo by to myslím od věci ... díky.

introvert
01. 09. 2003
Dát tip
mam stejny problem jako blekota, asi by se na to mel nekdo mrknout

introvert
01. 09. 2003
Dát tip
to je fakt skvělé, tak já smažu jedno dlo v seznamu abych si uvolnil místo, když limit je jen pět (dejte alespoň deset, prosím) a ono mě to stejně zakazuje přidávat... tohle by chtělo domakat.

Morasten
25. 08. 2003
Dát tip
hm

Zenra
17. 08. 2003
Dát tip
Ahoj, jsem tu pár dní, moc tomu systému zatím nerozumím. Není mi jasné jak se dostat do arény, nemyslím dílo, ale abych já mohla číst díla tam zařazená. Díky Oldřiška

kakadu
12. 08. 2003
Dát tip
Pěkné

Kajman
12. 07. 2003
Dát tip
vidím, že nejsem první komu zbývají 0 díla, přestože jsem do NS nic nepřidal

taky jsem jedno dílo vyhodila, ale další, jako opět páté, se nechce přidat.

zael
02. 06. 2003
Dát tip
je nový mesiac a predsa je tam napísané :tento měsíc ti zbývají 0 díla. prečo, sakra?"?_!

chicoria
01. 06. 2003
Dát tip
Nedaří se mi přidat dílo, přestože už je nový měsíc. Co s tím?

xxxsoul
01. 06. 2003
Dát tip
...jo.... mam stejny problem jako chicoria... nejde mi to.... prosim at mi to jde... neco s tim udelejte. Nejde mi to navic dat ani do areny... :(((

xxxsoul
25. 05. 2003
Dát tip
ahoj, potrebuju vedet, jestli muzu (popr. kolik) dila vkladat do areny, aniz bych je musela mit v novem seznamu? navic tu mam divnej problem... za kveten jsem vlozila pet del do noveho seznamu - ted jsem jedno smazala a dalsi mi to tam (jiny) nechce vlozit... jakto? diky za odpoved...

blekota
19. 05. 2003
Dát tip
Asi jsem naprostý ignorat, ale taky mi to nějak nejde s tím přidáváním. Chci si to dát na jiný měsíc a přesto nic. Vyřazují se někteří autoři či co? Mám naprosto stejné problémy jako všichni předchozí. Chyba na mé straně-ALE, JAK NA TO?

J_M_C
08. 05. 2003
Dát tip
je chyba ve vkládání děl do seznamu. pokud na dané konkrétní dam přidám dílo (např. na 12.5.03) a neškrtnu do seznamu, přidá se. pak přidám druhé, na to samé datum, ale to do seznamu chci dát a nepřidá se s tím, že na daný den mohu mít pouze jedno dílo do seznamu (přitom to předchozí, na ten den jsem do seznamu nedával), obejít se to dá tak, že když chci na jeden den dát víc děl, tak první musím přidat to, co chci do seznamu, jinak ho tam ten den nedostanu.

Cirri
01. 05. 2003
Dát tip
Je 1.5.2003 a predsa mi to pise ze som na tento mesiac vycerpala limit del ? Tych 5 je dozivotne alebo si mam zaregistrovat noveho uzivatela ?

Oldo, když mám za měsíc duben napsáno 5 děl, proč nemůžu vkládat díla za měsíc květen???

Zolo
21. 04. 2003
Dát tip
Já s tím problém nemám a chtěl bych vědět proč.

Minstrel
01. 04. 2003
Dát tip
nechci rejpat, ale díla za duben mám již prý vyščerpaná a přitom jsem ještě nepřispěl..jak to???

toyenka
01. 04. 2003
Dát tip
Stejný problém jak Minstrel...

toyenka
28. 03. 2003
Dát tip
Jen drobnost.. Podařilo se mi omylem odeslat 2x stejnou věc, tak jsem ji jednou smazala ale počítadlo si stejně umanutě pamatuje počet 5 a ja mám utrum.. Každý do pěti počítáme jinak, asi si musím zvyknout..

Romy
14. 03. 2003
Dát tip
Proč je Písmák o den napřed v seznamu děl ??

thymalus
01. 03. 2003
Dát tip
Tak jak to vlastně funguje? Je březen a pořád nemohu odeslat nová dílka. Nehledě na to, že v únoru jsem mohl poslat jen 4 a to pátý jsem mohl tak akorát hodit z okna. Doufám, že s tím něco uděláte.

Yenda
18. 02. 2003
Dát tip
taky jsem věřil, že když dílo smažu, budu moci ono do součtu 5 jiným nahradit, leč nemohu, je to chyba? snad ani ne:-)

pete
31. 01. 2003
Dát tip
Oldo, počítají se i smazaná díla...což je asi chyba. Např. mám t díla jedno 10-ti tipové a nemůžu vkládat jedno smažu a jsem na tom stejně dík

laci
03. 01. 2003
Dát tip
na jakem zaklade se pocita MESIC? kalendarni ci mesic od prvniho vlozeni dila do noveho seznamu?? panecku to su veci po dvou deci.. :)

Fagus
02. 01. 2003
Dát tip
Taky se mi to vůbec nelíbí. Tedy Nový seznam. Můžu psát tak akorát kritiky! A tak je píšu. To jediné totiž můžu. Například teď v lednu se mi stále zobrazuje: "Můžete vložit celkem 0 nových děl". Dobře, v pořádku, ale já jsem v lednu dosud ŽÁDNÉ dílo nevložil. Jsem snad na Indexu. Ale proč mi to nikdo neoznámí??? Mám snad každý měsíc publikovat pod novým jménem? Anebo mám psát podbízivě tak, abych dostal potřebných 10 bodů? Nebo si je snad mám dávat sám ? To přeci nedává smysl! Jinak ale děkuji provozovateli Písmáka aspoň za to NĚCO. Je to tisíckrát lepší, než psát do šuplíku. Přeji příjemný den. Fagus

Zdechlík
18. 12. 2002
Dát tip
Je to pěkně na pytel!!!

Ollin
10. 12. 2002
Dát tip
Sem vypotil takovou nádheru a bylo to na ho... Teď lítám v oblacích, protože to nemohl nikdo poctít kritikou- a já chci spátky na zem. PROČ MI TO NEŠLO ODESLAT ???

VypsanaFixa
09. 12. 2002
Dát tip
Proč mi to nebere ani 1.věc s tím, že jsem překročila limit??!!

Gonzales1
05. 12. 2002
Dát tip
Pořád někam píšu svoje kritiky a pořád nemůžu odeslat svoje dílko....?

Eliz
04. 12. 2002
Dát tip
hrúza:-§

Eliz
04. 12. 2002
Dát tip
******

Eliz
04. 12. 2002
Dát tip
***********

Eliz
04. 12. 2002
Dát tip
*************

dick
04. 12. 2002
Dát tip
sorry..klikam na odoslat ale neda sa mi...pri tom som vcera napisal 4 komentare a dnes dva.. ????

Danny
03. 12. 2002
Dát tip
proč se seznam upoutávek a auditek chová jako Nový seznam? a proč nejde přepnout do Starého seznamu upoutávek a auditek?

Shammann
02. 12. 2002
Dát tip
A bude hůř, řekl a a umřel..

Notreal
30. 11. 2002
Dát tip
nejhorší je, že to nejde odeslat ani dopředu na příští měsíc se zařazením do seznamu :o((((

Narwen
26. 11. 2002
Dát tip
a docela by me zajimalo, proc mi to tam dovolilo odeslat jen ctyri dila..

Shammann
14. 11. 2002
Dát tip
To jsem si všim..až teď:-), jenže mladý buřiče nepřesvědčíš!

Shammann
14. 11. 2002
Dát tip
To jsem si všim..až teď:-), jenže mladý buřiče nepřesvědčíš!

Brunhilda
13. 11. 2002
Dát tip
shammann: mas svym zpusobem pravdu, ale nejni to jenom mazani kolem huby, je to spis popularitou...taky rada ctu osvedceny autory a ze uz tu nakej ten patek sem, tak tim spis.

Shammann
11. 11. 2002
Dát tip
Co takhle kliknout na nezařazovat do novýho seznamu?

hej... kdyz chci pridat novy dilo a mam jich uz pet tak to nejde. Ale vy pisete ze jen nebudou ty dalsi moje dila zarazeny do seznamu.. Jasny... tak proc si stejne na svy strance (autorovy strance) nemuzu vytvorit dlasi dila sakra!?

Narvah
25. 10. 2002
Dát tip
Jo, to mas pravdu. Mas nejaky navrh, jak to zmenit? Takovy jsou lide. Takovy je system. Pravda je take to, ze hodnota TIPu je pro kazdeho jina. Proto neni TIP, jako TIP. Ja si treba vic vazim TIPu od nekoho, kdo neco dobreho vytvoril. Ty?

Shammann
25. 10. 2002
Dát tip
Teď mě zrovna čeká účetnictví, ale odpoledne se sem stavím a něco vymyslím, takhle to nemůžem nechat!!

Shammann
24. 10. 2002
Dát tip
Narvah mě se to taky moc nelíbí( konečně máme jednou podobný názor, šampaňské a hudbu:-)), zvlášť 5 mi přijde dost málo a také mám dojem, že někteří autoří, kteří píší velmi dobře, až brilantně a moc nekritizují( protože k tomu mají nějáké své důvody, nebudu pitvat) mají stejně smůlu, jsou jako malé šedé myšky s velkým srdcem, napíší naprosto skvostné dílo a stejně dostanou max. 3 tipy, jenom kvůli tomu, že málo kritizují ostatní, trochu to tady také zavání "vlezdo.rdelizmem", jelikož někteří autoři mažou těm ostatním med kolem pusy, jen kvůli tomu, aby dostali příště tííp a měli jich hodně a aby je četlo víc lidí. HOWG

Narvah
17. 10. 2002
Dát tip
Mne se to moc nelibi. Vlastne vubec.

efix
12. 10. 2002
Dát tip
...já jsem tady poprvé, ale cítím, že musím něco napsat, jinak měnikdo nebude číst, že??.......!!!!!!

jáma
06. 10. 2002
Dát tip
JO, JEN trvdě do nich... tak takhle by to nešlo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TAK TO JE HODNĚ ŠPATNÝ!!! ZROVNA SE MĚ DOTKLA MŮZA A JÁ NESMÍM PSÁT, JAKPAK SE TO MOHLO STÁT... JE TO ŠPATNÝ, JE TO HRŮZA, HROZNĚ TRPÍ MOJE MŮZA!!! NEOMEZUJTE NÁS, VŽDYTˇ SPOUSTA Z NÁS, PÍŠE TOLIK KRÁS, ŽE BY MĚLI PSÁT ZAS A ZAS!!! VRAŤTE NÁM SVOBODU, PRO DENNODENNÍ POHODU!!!

Endif
02. 10. 2002
Dát tip
Ještě kdyby tak šlo někde kliknout na "Ignorovat díla od autora XY". Bohužel nestíhám číst všechno a některé výlevy... pardon, dílka způsobují, že mi pak uteče něco pěkného... :(

Print
30. 09. 2002
Dát tip
S pěti dílky za měsíc souhlasím! Velmi! Jen bych publikaci neomezoval na jedna báseň jeden den. Kdo chce, ať pošle třeba 5 věcí v jeden den a potom měsíc stop. Někdy totiž má autorský smysl poslat třeba dvě věci v jeden den.

Myslím, že si nemá nikdo proč stěžovat, zdá se mi to absolutně fér!!!! Také jsem tu noví a nevidím v tom pravidlu problém.

Prokletí
07. 09. 2002
Dát tip
Milé Česílko, pro pořádek jsem vyzkusil se taky registrovat jako nový nick, který jsem vzápětí smazal. Vkládání nových dílek funguje hladce i pro zcela nové autory, neměle jsem jediný problém. Máš nějaké kritiky? Netuším, zda ještě funguje omezení dílo/kritika. Možná tam je zakopaný pes ;o) Veškeré problémy řeš, prosím, nejradši komunikací s pomocníky, jejich výpis je hned na vstupu. Měj se ;o) m.

Pháthía
20. 08. 2002
Dát tip
Plně s vámi souhlasím...Jsem tady sice nová,ale i tak... I přání a tužby vyslovená a načrtnutá jen okrajem v básni, mají svůj význam. ČÍST A BÝT ČTEN ...............

Severkanova
19. 08. 2002
Dát tip
Pro mne osobne to ma prichut OMEZOVANI SVOBODY... At si kazdy napise kolik chce, a ten, kdo to chce cist, at si vybere, zda nekoho chce cist nebo ne... Ackoliv by mne to hralo u srdicka kdybych nastradala 10 tipu za basen, pro mne je dulezitejsi moci nekde publikovat, doplneno dale i nadeji, ze mi lide reknou, jestli a proc se jim neco na mem dilku libi ci nelibi...

Prokletí
19. 08. 2002
Dát tip
Ještě mě napadlo k nováčkům: Víte, základní kámen úrazu s nimi je ten, že nečtou. Ani já nebyl v začátcích jakkoli jiný. Někdo nový si sem přijde a začne remcat, že o něm nikdo neví, že si ho nikdo nevšímá. Přitom má dvanáct dílek ku sto (!!!) kritikám. Já píšu blbosti, ale lidi mě čtou, protože jsem vidět a tak si dělám jakousi "reklamu". Pokud mě logicky vidět nebude, nikdo mě hledat taky nebude, nejsme tu i-netová agentura pro náhodné objevení zázračného talentu. Zákon akce a reakce platí, tudíž nováčkům: Čtěte a udete čteni ;o))) Zájem o Vás nezáleží na tom, v jakém budete seznamu, to je naprosto vedlejší, ale na tom, koho na sebe SEBOU a svým psaním + kritikami upozorníte. Pá ;o))))) m.

Wopi
19. 08. 2002
Dát tip
kdyby ku stu... mnohdy počet děl odpovídá počtu ohlasů u jiných... máš pravdu, Proklí, v tom je to (mám to vyzkoušený i na sobě)

Wopi
18. 08. 2002
Dát tip
Qliph: to je hezká demagogická věta, ta o mladých básnících, "kteří pro sebereflexi potřebují co nejvíc ohlasů", ale má to háček. Hned v tom následujím slově "logicky" ve spojení s "co nejvíc básní". Ono totiž LOGICKY je to tak, že čím je jich v seznamu děl větší záplava, tím spíš zapadnou! Pokud mají autoři možnost vybrat do nového seznamu ty nejlepší, jsou tam víc na očích než v plném seznamu a mají mnohem šanci zaujmout. A pokud zaujmou, čtenáři už si je budou hlídat. Takže tvá "logická" argumentace mi přijde roztomile nelogická.

Wopi
18. 08. 2002
Dát tip
vypadlo mi "mnohem VĚTŠÍ šanci"....

Qliph
18. 08. 2002
Dát tip
Prokletí: Nechtěl jsem se hádat či co. Chápu, že to třeba není tvůj případ, ale takováhle situace prostě taky existuje a to mi nikdo nevymluví. Ale v poho, nehodlám nikoho očerňovat nebo se s někým hádat jen proto, že jsme se na první přečtení nepochopili. V klidu... :o) Wopi: I tak sa dá. Ale mám na to holt jinej pohled. Z duše nenávidim jaksi "shora" aplikovanou selekci jakéhokoli druhu. Jo, a o demagogii jsem se fakt nesnažil. Možná logická chyba, ale demagogie to určitě neměla být. Pokud to tak ale vyznělo, pak se omlouvám. A jinak se měj :o)

Wopi
18. 08. 2002
Dát tip
Taky tak :)

Prokletí
18. 08. 2002
Dát tip
Podejme si tlapky, anin já se nechcu hádat ;o) Jen mim to bolo nepříjemné. Myslím si, že spíš než házet oči okolo se vyplatí podívat se do svévlastní kapsy... A ještě - nevím proč se bránit minimální selekci. Zejména jedná-li se o prostor s ohromným množstvím nových dílek, v nichž se tak jako tak nový autor ztratí, jak řekl správně Wopi. Ta selekce není aplikovaná shora, je rovnocenně stanovená a s možností vlastního zacházení se sebou. Ju? ;o))))))))))))))) m.

Qliph
17. 08. 2002
Dát tip
Mahoney: No právě, jenom terotericky... Skoro každej systém je teoreticky dobrej, ale lidi skoro každej zprzní uvedením do praxe. Ale šanci tomu dáme, resp. nemáme možnost ji nedat :o( Stanislav_Vašina: Ono zvykat si na něco, co ti nesedí, nevim. Nerad bych si za nějakou dobu zvykal na to, že sem můžu poslat jednu báseň týdně, pak měsíčně a pak třeba na schvalovací komise nových básní! Přeháním, samozřejmě, jen mi to připadá divný - kdo si myslíte že jsme, abychom omezovali nové začínající autory (kteří pro sebereflexi potřebují co nejvíc ohlasů => logicky tedy co nejvíc básní, na které můžou ostatní reagovat) nebo autory, kteří mají potenciál napsat i (mnohem) víc než 5 kvalitních básní měsíčně?! O to tady jde. O ten princip. Svobodu umění i "umění", toleranci grafomanům !!! :o) Ne, teď vážně. Jde o ten princip omezování kohokoli kýmkoli. Sem to podle mého prostě nepatří. Prokletí: S těma tipama pravdu mám (zdaleka nejen vlastní zkušenost) a za tím si stojím. Logicky, budeš číst někoho, koho znáš. A protože ho znáš, tak ho taky ohodnotíš. A jesliže ho znáš odsud, máš k tomu důvod, nejčastěji tě jeho tvorba nějak osloví. A tak tipuješ a tipuješ (nemáš čas psát kritiky), a zas tipuješ (nejlíp soukromě), aby dotyčný autor věděl, že na něj myslíš, a podíval se k tobě a dal ti třeba nějakej ten tip taky. Bohužel, ale je to tak. A máme začarovanej kruh. Jak psala Bloncka - nic proti novým autorům, naopak, ale maj to tady zatraceně těžký a Nový seznam (Nový zákon???) jim to rozhodně neulehčí. Howgh...

Prokletí
17. 08. 2002
Dát tip
Qliphe, nevím, za koho mluvíš, za mě teda ne. Tipy už prakticky nedávám, maximálně když čtu komplet nějakého autora tak ohodnotím jedno jeho dílko jako nejlepší ze všech. Mám většinou čas psát kritiky, pokud ho zrovna nemám, neodbývám to pouhým tipnutím, nevěříš-li mi, projeď si všechny moje kritiky, Písmák to umožňuje. Nejsem uražený, nic zlého, pohoda, ale Tvá reakce se mi nelíbí, dá se říct že dle sebe soudím¨Tebe, ne? ;o)))) Čtu všehcno, o co mám zájem, do tohoto výřezu patří nováčci... samo nestihnu vše, jen to, o čem se např. proslýchá. Neočerňuj, tady máš dosah jen na jednu osobu - sebe, stejně jako my všichni ostatní ;op)))) Tak a hafkuj si jak chceš ;o)))) S přátelským úsměvem na tváři ;o))))) m.

Prokletí
11. 08. 2002
Dát tip
Dojemné... skoro nemám chuť být padouchem... (DB alias HF) ;o)))))))))))) m.

Kalim
11. 08. 2002
Dát tip
Ostatně soudím, že na Tiräne se nesmí zapomenout.

Kalim
10. 08. 2002
Dát tip
Souhlasím s Qliphem

Bloncka
10. 08. 2002
Dát tip
Qliph má pravdu ve spoustě věcí a tipování mezi ně patří. Že Prokletí má duši čistou a není účastník mašinérie protekce neznamená, že se to tu neděje. Děje. Neříkám, že ze známosti se dávají rovnou tipy. Ale na tom, co budeš na Písmáku číst se známosti projevujou hodně. Dělám to taky. A nění to z nějaký zlomyslnostio vůči novým autorům. Prostě přečtu lidi, co znám, co sleduju už dýl a na další lidi většinou není čas.

papouch
10. 08. 2002
Dát tip
ostatně soudím, že Nový seznam by měl být zničen...

papouch
10. 08. 2002
Dát tip
ostatně soudím, že Nový seznam by měl být zničen...

Qliph
09. 08. 2002
Dát tip
Já vám nevim. Pročet jsem si celou diskuzi od začátku a Papouch má asi pravdu. Tváří se to jako pomoc novým autorům, ale v reálu je to omezuje - jak má začínající autor poznat, že jeho dílko je zrovna to jedno z oněch 5 dobrých, která měsíčně může poslat? A pokud vím, otevřeně si nikdo na nepřehlednost a zahlcenost Písmáka nestěžoval. Z principu jsem proti jakékoli selekci (rozuměj i cenzuře), navíc tipy nic neřeší, zavedení autoři jich mají víc i tak. A ještě jedna věc mě napadá - jestli někdo začíná psát, má většinou svoje dílka po papírech či disketách a na Písmáka je jen přepisuje (a vlastně to nemusí být jen začátečník, dělám to taky a nejsem zdaleka sám), takže pokud je hází na Písmáka, hází je sem jaxi naráz => je nebezpečný omezit přísun nových děl, protože ty pozdější, přes limit 5/měsíc, maji mnohem a mnohem obtížnější pozici k tomu, aby se mohly prosadit, pokud těch 5 předchozích je třeba slabších či jen průměrných - takového autora si prostě přečte málokdo, i kdyby to 6. dílko bylo sebelepší. A argument s tipama neberu - v hodně případech se dávají buď ze známosti => nový autor = no chance, nebo z jakési setrvačnosti a lennosti => tip místo kritiky a mám pokoj...

Mahoney
09. 08. 2002
Dát tip
Qliph: teorie je taková, že pokud je méně děl celkově, je více času na důkladnější čtení, více času na diskuzi a kritiku.. takže nový autor má teď (teoreticky!) větší šanci na to, že si ho někdo přečte, něco mu k tomu písne - a jedině skrze kritiku se může autor naučit, co dělá špatně, co dělá dobře a tedy která díla má zařadit do top5 /pokud jich vůbec hodlá publikovat víc jak 5 za měsíc/ takže - teoreticky jsou teď šance lepší.. jestli se to zlepší i v praxi, to se teprve uvidí (než takováhle teorie "zevšední" a dojde praxe, to bych odhadoval na půl roku) ..tož, dejme tomu šanci :)

Prokletí
09. 08. 2002
Dát tip
Qliphe, jen maličkost: Nikdo si otevřeně na přehlcenost nestěžoval, nevím ale o nikom, s kým jsem tu v kontaktu, kdo by ji necítil ;o))))) Vážně. A s těma tipama pravdu nemáš... smím-li říct aspoň ze své strany. ;o) m.

josefe, souhlas se vším vyřčeným. ale ber to z toho to pozitivní, třeba budeme vyvolení někde jinde :-))

Josefk
02. 08. 2002
Dát tip
mario: nesmíš souhlasit hned tak se vším ! doba je zlá ! :-)))

josefe, ale já souhlasil jen s tím, co jsi řekl a to snad proboha není všechno (to by se mě sakra zúžil životní operační prostor). a bude hůř :-)), ale nakonec to dobře dopadne. že by pohádka 21. století? :-)) jenom jsem byl překvapenej, že elitářský praktiky došly i sem. třeba začne i cenzura a tělesný tresty :-))

Josefk
02. 08. 2002
Dát tip
Mario: těším se na to :-) překvapení :-)

BooB
02. 08. 2002
Dát tip
ježiš mario jozefe! ... :)

Josefk
01. 08. 2002
Dát tip
už jsem to včera udělal :-) dnes 1.8. mi nejde zase vložit nic, prý mám měsíční limit vyčerpán, už jsem napsal Oldovi díky, Jos.

Oldo, stejná námitka jako JosefK. Navíc v minulé měsíci, i když jsem měl podle regulí mít limit, hlásilo mě to nulu. Tak jak je to s tím, dej prosím vědět. Díky M.

Josefk
01. 08. 2002
Dát tip
nic nového, ale šlo mi vložit mimo Nový seznam, ale zas to nebude nikdo číst, když se nezobrazí pod volbou " Díla" takže to funguje dost divně J.

Josefk
01. 08. 2002
Dát tip
jestliže 1.8. je vloženo asi 25 nových děl, zřejmě to nefunguje jen pár "vyvoleným" :-)

Josefk
31. 07. 2002
Dát tip
pěkný dopoledne, dokonce mi nejde vložit ani upoutávka, tak teď už fakt jsem asi úplně.... :-)

Petula
31. 07. 2002
Dát tip
Tak ji dej bez nového seznamu (odškrtni ho), to by nešlo???? Přece nebudeš rvát upoutávku do poéziéééé... Upoutávka upoutá a pohasne, poezie však zůstává... :o) Ahoj ///-_-\\\ Petula

Kalim
30. 07. 2002
Dát tip
Próóóóóóč? Já nechciííííííííí

Kami(la)
29. 07. 2002
Dát tip
Ne.

Danny
28. 07. 2002
Dát tip
tak co, už to konečně jede??

Kami(la)
19. 07. 2002
Dát tip
Petula: Pokud se nepletu, limit do nového seznamu je 5! děl na měsíc... Publikovala jsem 4, dvě z nich mají více jak 10 tipů. Měla bych tedy mít možnost vložit do nového seznamu ještě 3 dílka, leč mohu jen jedno (čili systém ignoruje počet tipů). Tak - tak K.

Petula
19. 07. 2002
Dát tip
Aha, já jsem holt Zmatená, pusťte mi F televizi pořad Zrnění... :o) Máš pravdu, jáá ten počet brala z té startovní hodnoty na červen, která byla 3.... Jojo, je to 5. UF! Zmatená ░▒▓~_~▓▒░ POpLetula Sypu si popel na hlavu. Jsem si jak sopka sv. Heleny!!!!

Kami(la)
19. 07. 2002
Dát tip
Petulo, ty si ale nemáš proč sypat popel na kebulku. ... Hezké Kampení přeji :o)

Josefk
18. 07. 2002
Dát tip
dobrý ránko, díky za av.,reaguji: vloženo v červenci : 5 věcí z nich 3 mají víc než 10 tipů přesto mi to hlásí, že měsíční limit je vyčerpán a nemůžu vkládat že bych nechápal ? (možný je v mým věku všechno)

Petula
18. 07. 2002
Dát tip
Hmmm, tak to by mohla být chybka, ale to zde výše se mi zdá OK. ░▒▓~_~▓▒░

Petula
18. 07. 2002
Dát tip
No, Josefk, myslím, že bys měl mít nejméně 4 volné, protože 3 x více než 10 TiPů a jedna do 10, ale výběr... Tak nevím... ░▒▓~_~▓▒░

Josefk
17. 07. 2002
Dát tip
jo. pořád to nefunguje

Petula
17. 07. 2002
Dát tip
Kami(la) Počkej, rekapitukuji: 3 = měsíční limit do „výběrového seznamu“ 4 díla byla vložena 2 mají 10a více TiPů Celkem díla bez děl s váce než 10 TiPy jsou 2: 4–2=2 Tedy dvě položky z měsíčního limitu odčerpány Měsíční limit bez děl s méně než 10 TiPy dá číslo 1: 3–2=1 To jest jedno dílo lze vložit do „výběrového seznamu“ Nevím, zdá se mi, že to chodí... ░▒▓~_~▓▒░ P.S. Nebo to špatně chápu????

Kami(la)
15. 07. 2002
Dát tip
Já tedy nechci "prudit", ale je fakt, že ta záležitost 10 tipů a více prostě nefunguje... Já vím, Olda tu teď nejni, tak doufám, že má alespoň hezkou dovolenou :).

Petula
15. 07. 2002
Dát tip
Kami(la) jak to??? Já myslím, že to fachčí... Ukaž! Pošli aví, zprávu nebo tak!!! Nevěřící Petula
Stejně, když na to příde, se koukám jen do velkýho seznamu, ale teď nestíhám číst ani avíza... ;o)

Kami(la)
15. 07. 2002
Dát tip
Ahoj Petulí, to je tak, dala jsem sem čtyři dílka (za červenec) z nichž dvě mají 10 a více tipů a pokud bych chtěla publikovat nové dílo, tak mi to píše, že mi zbývá jedno dílo, které můžu dát do nového seznamu. Fakt se mi nechce zmnožovat (tolik slabik ani moje jméno nemá :o) ) - to tedy ani nehodlám!

PACIČKA
12. 07. 2002
Dát tip
JAK SE MÁM MEZI VÁS DOSTAT, CHTĚL BYCH VÁM NĚCO DÁT PŘEČÍST A TAKÉ OČEKÁVAT JAKOKOLI KRITIKU

Danny
10. 07. 2002
Dát tip
je to nějaký divný. včera mi zbývalo 11 děl (z pěti :) vložil jsem dílo --- deset pak se dílo dostalo do Výběru --- furt deset dostalo přes deset tipů --- furt deset hmmm?

Pluto
10. 07. 2002
Dát tip
Ja to nechapu. Je to zbytecne komplikovane. Jinak je PISMAK bajecna vec. Mozna jen par dodatku, at si to muzeme "sort out" podle vule, a je to...

pegasík
09. 07. 2002
Dát tip
Mne by se spis nez novy seznam (ktery se mi zda vzhledem k poctu kusu ktere autori napisi za mesic ne o moc prehlednejsi nez stary) libil prehled "NEJ ZA MESIC" Tam by si po uplynulem mesici mohl kazdy autor pridat jedno dilo z tohoto uplynuleho mesice, ktere povazuje za bestoffku no, a pak bych ocekaval, ze by to slo prohlizet po mesicich, takze by v kazdem mesici byl kazdy 1x, zcela svobodne dle vlastniho uvazeni. kazdopadne je vsak NOVEJ seznam _lepsi_ nez STAREJ Pegas

pegasík
09. 07. 2002
Dát tip
Mne by se spis nez novy seznam (ktery se mi zda vzhledem k poctu kusu ktere autori napisi za mesic ne o moc prehlednejsi nez stary) libil prehled "NEJ ZA MESIC" Tam by si po uplynulem mesici mohl kazdy autor pridat jedno dilo z tohoto uplynuleho mesice, ktere povazuje za bestoffku no, a pak bych ocekaval, ze by to slo prohlizet po mesicich, takze by v kazdem mesici byl kazdy 1x, zcela svobodne dle vlastniho uvazeni. kazdopadne je vsak NOVEJ seznam _lepsi_ nez STAREJ Pegas

pegasík
09. 07. 2002
Dát tip
zatraceny dvojity kliky na buttony, sorry

Pluto
09. 07. 2002
Dát tip
Nikdo si nenarika, ze je tady moc autoru. Tak v cem je ten problem? Ja myslel, ze to je ukazka popularity PISMAKA, kdyz nas tady tolik je Vlastne to uz nekdo rekl - Proc to tridit, kdyz to ma byt, jak pro zacatecniky tak i ty zkusenejsi...:-) Kdyz tak tomu pridejte funkci "trizeni" nebo "serazenei" podle: Poctu tipu Poctu kritik Nejctenejsi Podle data (posledni mesic, tri mesice, rok a komplet podle poctu tipu.) Autori podle poctu del atd atd. A pak by si kazdy z toho mohl vybrat, co mu vyhovuje.

Josefk
04. 07. 2002
Dát tip
nic není dokonalýho a na všecko se najde fígl - viz St.Vašina

Petula
03. 07. 2002
Dát tip
Jojo, ale zaplať Olda, tedy Bůh, za to, že je to alespoň takhle. Já si ten „Novej“ tedy moc neužívám a stejně čumákuju do starýho... |||-_-||| P.S. Ale to už je popsáno někde u 1/2 tohoto auditka... :o)

papouch
03. 07. 2002
Dát tip
Standa to řekl krásně. Zaobaleně. Já to řeknu -conasrcitonajazyku-. Novej seznam je PIČOVINA :-((((((((((

Francois
03. 07. 2002
Dát tip
Souhlasím s předchozími předřečníky, tedy těmi, co říkají že nový seznam je na ..... P.s. nestačí-li kapacita paměti serveru....

Škvarýš
03. 07. 2002
Dát tip
mám tam furt "zbývají ti 0 díla" i když jsem tento měsíc nic neposlal

Lyryk
02. 07. 2002
Dát tip
dnes se mi dílo pro dnešní den, publikované minulý měsíc, s dnešním datumem, nezobrazuje v redukovaném seznamu děl :-( vážně mám blbou náladu...

gd
02. 07. 2002
Dát tip
to se vychytá... klíííííííííd. jen bych zrušil limit jedno dílo na den. do kompletního seznamu, ať si každej srší, co to jde. původní limit tři díla na den byl v pohodě. oldo?

Wopi
02. 07. 2002
Dát tip
hm... chtělo by to doladit mouchy... neni totiž nad takový oratorium, jaký by zmákl sbor dobře naladěných much...

Whelp
02. 07. 2002
Dát tip
Píšeš mi z duše Stando, opravdu z duše.

Kami
01. 07. 2002
Dát tip
Jo, jo už si vzpomínám (šlo o upoutávku vztahující se k prvnímu letnímu dni a ten je už v tahu). Tak to je jasné, promiň.

chalcedonna
01. 07. 2002
Dát tip
Mám podobný problém jako Lyryk. Nejde mi dnes dát dílo do nového seznamu. Vždyť už je nový měsíc...nebo ne?

Josefk
01. 07. 2002
Dát tip
mně taky ne :-)

Škvarýš
01. 07. 2002
Dát tip
mně taky ne - píše to že mi zbývá 0 děl, i když už je další měsíc...

Brunhilda
30. 06. 2002
Dát tip
ja vim, ze ses snazis, oldo, ale tohle vazne neni dobrej napad! dybys radsi pridal novy kategorie obzvlaste v poezii, prosim :o) stejne budu furt chodit na seznam vsech del, protoze si chci vybirat sama, co chci cist, ne to, co je uz vybrany.... alenka

Jarodějka
30. 06. 2002
Dát tip
Brunhildo, vždyť to není výběr. Každý má stejné podmínky, 5 příspěvků za měsíc. Nebo víc, pokud nasbírá dost tipů. Jinak by se kvalitní dílka ztrácely mezi hromadou špatných od grafomanů.. Kolikrát jsem se hodinu probírala, než jsem našla něco, co stojí za přečtení, a sezení u počítače. Mně se limit 5 básní na měsíc zdá až až, pokud ty básně mají být opravdu dobré. Navíc, každý má k dispozici i kompletní seznam děl, pokud neví, co s časem..

Jarodějka
30. 06. 2002
Dát tip
asi jsem stará škola, k čemu je potřeba dělit poezii do dalších kategorií ?

Lyryk
28. 06. 2002
Dát tip
jsem mírně zklamán, od 18.6. jsem publikoval 4 díla v novém seznamu, všechna mají více než deset tipů a dvě z nich jsou ve výběru od redaktorů; přesto když jsem dnes (28.6.) chtěl publikovat - podotýkám s datumem uveřejnění 2.7. - nechce mi systém dovolit publikaci v novém seznamu ani do následujícího měsíce; myslím, že jsem to řádně pocítil, a nechutná mi to... nic ve zlém, ale náladu mi to ubralo :-)

Francois
28. 06. 2002
Dát tip
Oldo: dík, máš pravdu.

tleskac
28. 06. 2002
Dát tip
Mám stejný problém jako Lyryk, a abych pravdu řek, nový seznam se mě vůbec nelíbí, když porovnám návštěvnost u dílek v novém seznamu a v kompletním - 60 : 13 - mluví to za vše.

Whelp
28. 06. 2002
Dát tip
To Olda: Prezentuji zde pouze a to podotýkám, pouze svůj vlastní názor! Nový seznam děl je pro mně jakožto pro náladového pisálka užitečný. Mohu si vybrat jak moc chci dílka číst a i když tu nejsem zrovna nejdéle, nemám nouzy o čtenáře. :o) Fandím Této novince! To tleskac: Právě proto, že jsi tu nový autor bys mněl mýt z tohoto systému radost. Je tu jeden nejmenovaný nováček(nejmenovaný z důvodu skryté reklamy), který díky tomuto systému má dost stálých čtenářů. Ale to už je úhel pohledu. :o) Za tři měsíce, které na Písmáku trávím se jeho tvář několikrát jemně změnila, a podle mého stále k lepšímu. Jako běžný uživatel Ti děkuji a přeji hodně štěstí. Whelp

Kami
27. 06. 2002
Dát tip
Ahoj Oldo, nový seznam nejni k zahození, ale tohle se mi nelíbí: Dílo není možné vložit do Nového seznamu. Tento měsíc jsi již limit děl pro Nový seznam vyčerpal(a)... Publikovala jsem sice před tím tři díla, ale to poslední má 10 tipů... Prosím, prosím... K.

Francois
27. 06. 2002
Dát tip
Souhlasím s Kami, písmáka snad nezahlcuji a najednou mě to napíše, že mám vyčerpáno a třeba zrovna chci sdělit něco.....

tleskac
27. 06. 2002
Dát tip
Výše je uvedeno pět děl, které se dají do nového seznamu poslat každý měsíc, mě však nebylo dovoleno poslat tam již třetí báseň. Čím to? (jsem nový autor)

Olda
27. 06. 2002
Dát tip
Kami; to je jednoduché. Ty jsi publikovala do Nového seznamu ještě 18.6, ale dílo jsi smazala. Nu, a na to se spotřebovala ta "jedna možnost". Je jasné, že by to tak mělo být, protože jina by nebyl problém díla po týdnu mazat a vesele místo nich posílat další. Dá se to řešit individuálně. Francois; ale sdělit něco... to chcem všichni, ne? A ty samozřejmě i po třech dílech můžeš, akorát ne na té hlavní stránce děl tleskac; dobrá otázka -- protože se to zavádělo v polovině června, zvolil se pro červen úměrný limit 3.

StvN
25. 06. 2002
Dát tip
Jsem možná méně chápavej, ale když jsem poslal svoje dílo, tak se mi v tom novém seznamu nezobrazilo. A nedá se říct, že bych databázi nějak výrazně zahlcoval.

Wopi
25. 06. 2002
Dát tip
to je divný, mně normálně jo...

Olda
25. 06. 2002
Dát tip
stvn; u něj prostě není uvedeno, že by mělo být v Novém seznamu .. že bys nezašrtl to políčko?

StvN
25. 06. 2002
Dát tip
Pravda, žádný další políčko jsem nezaškrtnul. No co, musim se líp dívat. Dík.

Olda
25. 06. 2002
Dát tip
stvn; aby nevznikla mýlka -- ono je samo od sebe zaškrtnuté, ale vem to čert, stojí za to se juknou na ten text o novém seznamu ..

StvN
25. 06. 2002
Dát tip
Neboj, četl jsem to pozorně a musim říct, že u mě to automaticky zaškrtnuté není, takže se to vysvětlilo. Tenhle měsíc mi zbývají ještě tři díla, to už asi nedoženu, jaké jsou za to sankce?)))

Mahoney
21. 06. 2002
Dát tip
Petula: smůlu? :) no já nevím, mně to prostě přijde, že Nový seznam je velice elegantní řešení zdejší přeplácanosti.. řešení, to znamená: méně dílek = větší čtenost na dílko.. a opakuju, že nový seznam má smysl jen tehdy, pokud bude jako default, jinak je úplně k ničemu (neposlouží účelu, pro který tady je), a tedy pokud tu nebude jako defalt, je úplně zbytečné, aby tu byl proto jsem položil otázku: chceme přeplácanej písmák, nebo raději písmák, ve kterém je sice méně děl, ale více čtených, s více odezvami? ..protože pokud chceme přeplácanej písmák, není co řešit - a pokud nechceme přeplácanej písmák, je tohle nejlepší nápad, co jsem zatím viděl/slyšel/četl - a dokud nebude lepší, jsem stopro za..

Helča
21. 06. 2002
Dát tip
Mah, já tě chápu...ale taky chápu Papoucha, že to chce mít na jedno zmáčknutí (zatra..telecom). Navrhuju, aby se stručný (výběrový - ale neplést s výběrem) seznam otevíral na velký nápis Díla, pod kterým by na pomyšování vyjely další možnosti: Přidat dílo, Seznam všech děl a ještě bych se přimlouvala za Vyhledat dílo: kde by bylo to, co je v Díla podle vašich kritérií, ale (Oldo, prosím) doplněné o pole Vyhledat v názvu.

Olda
21. 06. 2002
Dát tip
Ju, takže přímý odkaz na seznam VŠECH děl je: 1- na autorské stránce po přihlášení v levém sloupci 2- pod odkazem díla v navigačním menu (úplně vlevo) (po přejetí myší) Dál jsem tam tedy ještě přidal "Vyhledat dílo" a do formulářku na výběr těch děl vrátil kolonku "název díla" -- nevěděl sem, že to někdo používá. Papouchu, je to tak dostečně pružný -- žádný načítání navíc totiž ;)

Helča
21. 06. 2002
Dát tip
Oldo, dík :)

Bloncka
21. 06. 2002
Dát tip
jo, jasně. vedly Tě dobrý důvody k dobrýmu řešení. myslim, že fakt jo. hezky se o nás staráš :)

Petula
21. 06. 2002
Dát tip
Oldo, díky, musím si to vyzkoušet... :o) ► Mahonku, konstatuji, že se o tomto problému nedohodneme. Myslím, že další vzájemné přesvědčování se je oboustranou ztrátou času. Prostě to každý vidíme podle své logiky. (To píšu bez ohledu na to, jak to Olda udělal či jak to do budoucna změní či nezmění...) Až do dalšího „vzplanutí vášní“ tímto pro sebe problém hážu za hlavu...
░▒▓-_-▓▒░

Petula
21. 06. 2002
Dát tip
Jo, aví Mahonkovi... Jsem hlava děravá a roztržitá! ///-_-\\\

Wopi
21. 06. 2002
Dát tip
a za ní máš navíc naházené nějaké problémy :o))

Petula
21. 06. 2002
Dát tip
Wopi? Jaké??? ///~_~\\\

Wopi
21. 06. 2002
Dát tip
to nic, to bylo jen škádlení :o)

papouch
20. 06. 2002
Dát tip
je to je hezkýýýýýýý :-)))

Mahoney
20. 06. 2002
Dát tip
je to hezký, ale na mě moc složitý.. nelozumim tomu :)

Helča
20. 06. 2002
Dát tip
Ač jsem za nový seznam, jsem s papouchem pro dvě tlačítka, ať si každý vybere :)

papouch
20. 06. 2002
Dát tip
tak vidíte, že je to kravina upozorňuju podruhé: JSOU VĚCI, KTERÝ BLBNOU některý s Neckejpem, někerý s exploderem (než blbnout se seznamamama, tak.... ááále, zas moc žvanim :-)

Hakim
20. 06. 2002
Dát tip
Je to vážně nutný?

Spvrivs
20. 06. 2002
Dát tip
A co kdyby místo Nového a úplného seznamu byl seznam zavedených vs. seznam nových (řekněme že po pár měsících by se nový autor přesunul mezi zavedené)? Tak by nováčky už nikdo (ani já) nepřehlížel.

Spvrivs
20. 06. 2002
Dát tip
Papí: Tvůj nápad je dobrý... Proklí: ale nejvíc souhlasím s Tebou. :-)))

Petula
20. 06. 2002
Dát tip
Hezo, vidím 1.000 čtení — teď... |||-_-|||

Petula
20. 06. 2002
Dát tip
► Na 1.001. čtení píšu kalais, že jsem si na toto téma dopisovala s Oldou a je to již opraveno. Dnes jsem vložila na příští den a nemusel ajsem odškrtnout NS... ► Mohaney, to je jednoduchý: my se tu hádáme a autor a čtenář maj smůlu...
Oldo! Díky!!! |||-_-|||

papouch
19. 06. 2002
Dát tip
já mám nápad Jak je vlevo teď jedna klikpoložka -Díla- tak by tam mohlo být dvakrát - třeba -Všechna díla- -Díla - výběr- a každej by si kliknul na to, na co má chuť.

Mahoney
19. 06. 2002
Dát tip
tak já nevím.. papóchu, malá otázečka: považuješ za vhodné omezit příliv děl, nebo jsi za "ať to sem každej fláká jak ho/ji napadne" ?

papouch
19. 06. 2002
Dát tip
( :-)) písmák je momentálně rozdělen na dva tábory - Omezenci (Mahoney, Wopi, Helča......) a Neomezenci (Petula, papouch.... :-))) teď vážně - Mah.: dyxem to už řek - já osobně jsem proti omezování, mně smršť neva, já si umím vybrat svoje Ale aby se vyhovnělo oběma stranám viz můj návrh výše - dvě tlačítka 1) Díla všechna 2) Díla "vybraná" (nenapadá mě vhodné slovo) Tím se vyhneme debatám "co bude default" a každej si klikne na to, co je mu milejší, ne? (já osobně polezu dycky do Díla všechna :-)))

gd
19. 06. 2002
Dát tip
Papouch: Zachování kompletního přehledu podporuju s tím, že kompletní přehled bude trochu potlačený, zhruba na úroveň výběru. Hlavní přehled by tak byl hlavní stránkou pro zobrazování děl, ale kliknutím na další tlačítko by bylo možné tento přehled zúžit nebo rozšířit podle preference uživatele. Whelp: nejen deset tipů, ale také výběr redakce posouvá další díla do hlavního přehledu. Pokud je někdo dobrý, redakce to pozná. Navíc v kompletním přehledu jsou samozřejmě všechna díla - šance vyniknout tam.

Mahoney
19. 06. 2002
Dát tip
jde o to, že smyslem téhle úpravy je omezit záplavu tím, že autoři sami uznají za vhodné méně publikovat.. v případě, že zkrácený seznam se nebude zobrazovat jako default, celý zkrácený seznam postrádá smysl......

Bacil
19. 06. 2002
Dát tip
Já se radši zdržím komentáře... komentujících je dost i bez mě :-)))

papouch
19. 06. 2002
Dát tip
né, promiňte, je to marný :-(((( už jsem vzteklej :-(((( do této debaty jen píšete, nebo i laskavě čtete, co vymyslí a napíšou jiní??? Mah.: přečti si, co jsem napsal !!!!!! ŽÁDNEJ DEFAULT !!!!!!!!!!! 1) seznam všech děl 2) seznam "předvybraných" děl dvě rovnocenná tlačítka vlevo tam, kde je teď jedno -Díla- POCHOPILS TO??????????????? A každej si klikne na to, co mu vyhovuje. kolikrát to budu ještě opakovat?

Olda
19. 06. 2002
Dát tip
petrita; proč by sis, proboha, neměla škrtnout? Vždyť tvůj průměr děl zdaleka něpřevyšuje 5 na měsíc, tedy nějakou úpravu "Nového seznamu" vůbec nepocítíš?? whelp; napiš mi do zpráv "přecnou" citaci části textu, podívám se Ti autoři prostor k tvorbě mají a nebude jim nijak brán! Ale je tu možnost, že k těm dalším než pěti dílům se čtenář dostane, až ho autor zaujme a klikne na něj .. papouch; ani já asi ne. Máš na mysli, aby tak jako je velký odkaz Díla, byl i Nový seznam? Protože pokud ne, a máš na mysli malé odkazy, které se rozbalují po přejetí myši, pak ti zbývá vyřešit kam povede prostý odkaz Díla. Jinak všeobecně to vypadá tak, že ten systém funguje. Několik autorů za den šáhne k možnosti nepublikovat do Nového seznamu, snad protože (to co mělo být cílem) sami cenzurují své texty a do Nového seznamu si "schovávají" lepší. Dále jsou "mimo něj" díla autorů, kteří chtějí publikovat více než jedno dílo denně (tady si myslím není spor). Většina ale využívá měsíčního počtu a publikuje do Nového seznamu. V úplném seznamu poznáte dílo vložené do toho nově vzniklého (prozatím) pomlčkou vlevo před datem publikace.

Mahoney
19. 06. 2002
Dát tip
papouchu, vždyť jsme ti odpověděl: zkrácený seznam má smysl bude účínkovat tak, jak byl vymyšlen, jen v případě, že BUDE DEFAULT vidím tedy jen dvě možnosti: 1) bude novej seznam a bude default 2) nebude novej seznam - jiná možnost prostě NEMÁ smysl, protože smyslem nového seznamu je přimět autory, aby "dobrovolně" méně publikovali..

Mahoney
19. 06. 2002
Dát tip
-má smysl a bude účinkovat- omluva, vypadla mi spojka

gd
19. 06. 2002
Dát tip
nesouhlas: nejde o to, aby někdo méně publikoval, jde o to, abysme se museli prokousávat míň balastem.

Whelp
19. 06. 2002
Dát tip
Souhlasím s Papouchem. Oldo, už je to gut, popral jsem se s tím. Dík.:o) Máš ve velké většině pravdu. Ovšem jak se podíváš na Tohle! Jsou díla jako díla, nebo je mezi nimi rozdíl? Párkrát jsem napsal povídečku, nějakej ten citát, jednu písničku.. Prostě jsou to na Písmáku díla, která mají jen zlomkovou skupinu čtenářů. A tímhle systémem budou vytlačeny do pozadí. Proč??

Mahoney
19. 06. 2002
Dát tip
vytlačený do pozadí bude až 6. a každý další dílo, který nedostane dostatečné hodnocení.. a počítá se každý měsíc od začátku.. tak v čem je problém? stejně, kdo bude chtít spamovat, může si na to založit víc nicků :)

Whelp
19. 06. 2002
Dát tip
Mahoney, to je dost blbý, nemyslíš? Děl tu totiž pak bude stejný počet, ale autorů mnohem, MNOHEM víc!!

Katerina
19. 06. 2002
Dát tip
:-))) Katerina1, Katerina2, Katerina3 (na kazdy tyden jedna)!!

Katerina
19. 06. 2002
Dát tip
nebo povolit jenom jeden nick na jednu IP adresu?

Mahoney
19. 06. 2002
Dát tip
nebyl bych tak skeptickej :) autorů bude mnohem víc, protože tady neuvěřitelně rychle přibejvaj další a další lidičkové :) ..právě proto je vhodné opatření, které autory přiměje k zamyšlení, jestli tomto případě méně není více.. a kdo chce spamovat, spamuje už dneska, kdo nechce (nebo nemá dost děl), nespamuje.. spousta lidí má už dneska několik (až několik desítek :) nicků a přece, když jim všechna dílka spočteš, do limitu 5 ks za měsíc se vejdou.. takže - tohle je hlavně proti nováčkům, kteří přijdou a nasázejí sem najednou celý archiv - "a teď si mě přečtěte" - no a samozřejmě je nikdo nečte, protože na celou sbírku najednou nikdo nemá čas.. :)

Whelp
19. 06. 2002
Dát tip
:o)) Musím se smát, protože jsem byl něco podobného. :o)) A kdo ne? Je fakt, že se do pěti dílek za měsíc taky vejdu a jeden nick mi bohatě stačí, jenže co s tou horou inspirace?? :o))

Print
19. 06. 2002
Dát tip
Z mojí IP adresy se logují čtyři lidi, z toho dva jsem už dávno zlanařil na Písmáčka. Tudy cesta tudíž nevede.

Mahoney
19. 06. 2002
Dát tip
víc nicků bych neblokoval, ani kdyby to bylo technicky možné (jako že není - třeba ve škole se může u téhož PC střídat deset lidí, naopak při připojení přes modem má člověk pokaždé jinou IP adresu, jeden člověk může brouzdat z několika PC..) novej nick je skvělej způsob, jak: 1) oddělit naprosto rozdílné způsoby/styly (kdo z nás není schizofrenní :) 2) otestovat své kvality - spousta nicků má návštěvnost/čtenost spíš ze známosti/přátelství (pozor - mluvím o návštěvnosti, nikoli o TIPovanosti) - já osobně třeba pod jiným nickem moc čtenářů nenalákám :) 3) a vůbec, s různejma nickama se dá dělat spousta legrace :)

papouch
19. 06. 2002
Dát tip
Takže když někdo napíše pět sraček a ke konci měsíce eště jedno geniální dílo, kterýho si nikdo nevšimne, protože bude v neviditelným nedefaultním seznamu, tak pude do kopru taky?? Mahonku, už nevím, jak Ti to vysvětlit, .... :-((( prostě je to pičovina. :-) Olda.: nééé! Místo klikacího nápisu Díla (ten by zmizel) navrhuju dát dva klikací nápisy Všechna díla Výběr děl a každej by si vybral to svý Já už nemůžu :-( Uvědomte si, že čím to bude složitější, tím to bude víc naprd!!!! (Ano, Mahonku, pro Tebe to je jednoduchý, ale pro nás blbý ptáky ne a takovejch nás je většina!) Kuafixužhiml, dělám s Inetem od jeho prehistorie a dycky, DYCKY je nejůspěšnější to, co je nejjednodušší na ovládání. Čím víc zaškrkávacích okýnek, větví, rozstřelů a dalších klikacích chumajovin, tím víc je to na hovnouby. .... vite co, dělejte si s tím co scete... :-)))

Mahoney
19. 06. 2002
Dát tip
whelp - takhle sem totiž vtrhne skoro každý - a právě proto je to tu tak přecpaný :)))) a pokud jde o přebytečnou inspiraci - třeba mi ji můžeš posílat, já jí mám akutní nedostaek, vychází to tak na jedno dílko za dva měsíce :))

Mahoney
19. 06. 2002
Dát tip
papouch: no právě - ono je to zasložitěný tou strašlivou záplavou :)))) dyť olda se to snaží zjednodušit.. :))))

Katerina
19. 06. 2002
Dát tip
papouchu, dej tomu cas, uvidis, ze dohromady se toho moc nezmenilo

papouch
19. 06. 2002
Dát tip
to je jak do dutý vrby :-((( dyť říkám, dělejte si co scete, mně je to vlastně jedno

gd
19. 06. 2002
Dát tip
anonym: to ale ještě drsnější, nemyslíš? a pokud se objeví něco OPRAVDU geniálního, nezapadne to. dostane to tipy, avízka nebo výběr redakce a ve zkráceném soupisu to stejně bude. to chce řízek, papouchu...

papouch
19. 06. 2002
Dát tip
dejte mi pokoj ! nechci řízek !!! stanu se protivným, nedůtklivým, zapšklým, brblajícím, furtnasraným a opuštěným stracem, kterýho nemá nikdo rád abyste věděli :-)

papouch
19. 06. 2002
Dát tip
a přece je to pitomost!!

Prokletí
19. 06. 2002
Dát tip
Helejte lidi, já už nestihnu asi přečíst všehcno, trakže nevím, jestli tohle někdo nepsal, kdyžtak pardon, ale: Co kdyby v registračce nového autora, případně v Nastavení autorů již existujících jednoduše existovala kolonka, kde by si dotyčný zaškrtl, zda chce jako prvotní seznam úplný nebo výběrový? Prostrě to nechat na každém z nás, jesli bys toho byl Oldíku po technické stránce schopen, byl by, myslím, problém vyřešen ;o))))))) Tak a mějmež se rádi ;o) Hurárá léto!!!! ;o) m.

Ziggy
19. 06. 2002
Dát tip
absolúúúúúúúúúúúúúúúútne neviem o čom je reč ... ale ... papoucha mám rád ... (ano, toho užvaněného starce) ... no a co? . a řízek bych si dal ... mám hlad ... mám je rád

Petula
19. 06. 2002
Dát tip
Defaultní Nový seznam    Defaultní Celkový seznam    Dvě tlačítka Nový / Celý    Autor a Čtenář         

Mahoney
18. 06. 2002
Dát tip
krel: nováčci se neprosazují kvalitou, protože obvykle žádnou kvalitu nepublikují.. výjimek je opravdu málo - ale výjimky jsou a dokazují, že jsou tací, kteří se prosadí hned.. omezení na 5 "špatných" děl za měsíc podle mě napomáhá tomu, aby ti lepší nebyli přehlíženi z nedostatku času..

Wopi
18. 06. 2002
Dát tip
Nechápu tenhle argument. Noví autoři přece budou právě v tom krátkém seznamu víc vidět! Až teprve po několika dílech zapadnou do druhého... mezitím si jich někdo všimne nebo nevšimne, ale pořád budou mít větší šanci než ve velkém seznamu. Ten argument je přece úplně naopak!

Aki
18. 06. 2002
Dát tip
Taky si myslím, že je to větší šance pro nováčky a tenhle nápad se mi líbí. akorát se mi něco nezdá... já jsem sem tenhle měsíc dával jedno jediný dílko, který navíc dostalo 12 tipanců a když jsem teď vkládal další, bylo tam napsaný, že na tenhle měsíc mi zbejvaj už jen 3 díla (a to ještě před vložením) nevloudila se někam chybička? nebo jsem jenom blbej...? :o)

JohnieBass
18. 06. 2002
Dát tip
Tak se ozvi Oldímu, ne? Mohla se stát chybka! jb

Petula
18. 06. 2002
Dát tip
Aki, to je OK., Olda s tím začal okolo 1/2 června, tak dal do konce června také jen přiměřený počet 3 (na měsíc 5). ► Obecně: Začínající autor dá 5 dílek. Lidé jej neznají, tedy moc nepřečtou ani ve Výběrovém seznamu (a tedy neotipují) a protože se bude – proti čemuž zde stále brojím... ;o) – defaultně ukazovat Výběrový seznam (nevím proč „Nový...“), tak po 5 dílech takový nezavedený autor může uvádět zase až za měsíc!!! Celkový seznam budou (možná) otevírat jen redaktoři a tu a tam pár zvědavců... Naopak, kdyby byl defaultně nabízen Celkový seznam, tak si nového autora všimnu i 25. v měsíci při jeho 6. dílku. Pokud nemám čas se koukat na Celkový seznam a chci již předvybraný, pak si tedy vlezu na Výběrový seznam. To je přece logické...
Blond Ynna v. Eswetru ░/~_~\░ Petula

papouch
18. 06. 2002
Dát tip
Petula na hrad!!!!! Souhlas beze zbytku. Hlásíme to tu voba tři: AŤ JE DEFAULT SEZNAM VŠEHO a Výběrový seznam ať je na klik! Výběrový seznam může viset na klice. :)

Helča
18. 06. 2002
Dát tip
Pořád jsem pro zkrácený seznam Radši bych byla, aby se noví autoři prosazovali spíš kvalitou než kvantitou. Jen bych zvážila, zda to radši nepočítat za průběžný měsíc. (Je to asi složitější) takto to bude vypadat tak, že na začátku měsíce bude seznam delší (asi o hodně) než na konci. A taky si zažlutím, když už ty pampelišky. :)

Wopi
18. 06. 2002
Dát tip
Mahoney aso psal rychleji než já, odpovídal jsem Krelovi :))

maty
18. 06. 2002
Dát tip
Hlavně,aby program fungoval,každou chvíli s tím něco je,teď např.mi nejde změnit datum u posílaného díla.

Wopi
18. 06. 2002
Dát tip
Petula: proč si všimneš ausgerechnet 6. díla a ne těch pěti, které budou DALEKO VÍC VIDĚT v krátkém seznamu než v dlouhém?? NECHÁPU! Petulu z hradu! 3. defenestrace! :o))

Danny
18. 06. 2002
Dát tip
ještě jsem na něco přišel: díla jako upoutávky a auditka, pokud se nedají do Nového seznamu, prakticky nejsou vidět. Viz například dnešní auditko jménem "..." od JRR. V "Ostatní" vidět není a když tam kliknu na "původní seznam", vidím seznam děl bez auditek.... Oldo, co ty na to?

Wopi
18. 06. 2002
Dát tip
Ono to auditko už funguje pár dní, asi bylo vloženo s předatováním, možná je problém v tom.

Whelp
18. 06. 2002
Dát tip
Je to prima nápad, ale napsal jsem trošku delší dílko a já blbec si ho neuložil, prostě jsem ho projel 'kontrolou pravopisu'. A bum, dílko v pr.. Dá se s tím něco dělat? Nebo snad se mnou? :o))

Whelp
18. 06. 2002
Dát tip
A není to tak trochu svým spůsobem diskriminace? Jako že nedostal deset tipů tak není dobrej? Hele, ruku na srdce, Karel Hynek Mácha by ve svý době taky nebyl ohodnocenej víc než třema tipama, ale budoucí generace z něj udělala Básníka. A pak, jsou tu autoři, jejichž dílka nejsou čtená už jenom z principu. A to se mi taky moc nelíbí. Noví autoři také potřebují prostor k tvorbě. A řeknu vám, pět dílek za měsíc... horší než sex v manželství. Prostě a jednoduše. Dobrý nápad, ale chce ho doladit, dobrousit. :o)

Mahoney
18. 06. 2002
Dát tip
mně se to líbí :) jen malý detail: není-li to příliš práce, pak spíš než zaškrtávátko "do nového seznamu" by možná bylo vhodné "nedávat do (zkráceného) seznamu" + poznámka, že do zkráceného seznamu max. 5 děl za kalendářní měsíc + odkaz na dovysvětlení.. přijde mi, že možnost "něco někam nedát" vyvolá víc zvědavosti než předvolená možnost "něco někam dát"

Mahoney
18. 06. 2002
Dát tip
(avi)

papouch
18. 06. 2002
Dát tip
ne, NE,   N E !!!!! Je to složitý jak parní mlátička. Já to nechápu. Já jsem sice jen blbej fták, ale prostě jsem ten systém nepochopil. Navíc to nefunguje. V práci mám exploder, doma neckejp, obojí se chová blbě a každý jinak. Souhlas s Petulou Ať když vlezu do Písmáka, ať je všechno postaru, beze změn. Pro fajnšmekry ovládající klikací řeč ať je někde v rohu tlačítko, kterým si vlezou do toho (správně řečeno) "předžvejkaného" paseznamu. Ale pro nás blbý ať se nic proboha nemění.

Petula
18. 06. 2002
Dát tip
Myslím si, že to není dobrý systém. Tedy „Výběrový seznam“ v zásadě ano, ale jeho „podbízení“ jako první nabízené množiny dílek zásadně NE! Podle mne protežování Nového seznamu jen zvýší rozdíl mezi čtením zavedených autorů od autorů nových – nezavedených, a to bez ohledu na to, zda jsou „lepší“ než autoři zavedení. (Slovem „lepší“ rozumím pro každého dle jeho preferencí, tedy např. pro čtení příjemnější, invenčnější, s objevnějším přístupem k jazyku, s jazykem barevným a bohatým, s výpověďmi o zatím zanedbávaných tématech atd., atp.)
PROTO STÁLE NAVRHUJI, ABY JAKO DEFAULTNÍ NASTAVENÍ BYL ÚPLNÝ SEZNAM A JEHO PODMNOŽINA (Nový seznam) ABY BYLA JEN NA VYŽÁDÁNÍ.
░/~_~\░

Olda
18. 06. 2002
Dát tip
Petula; jaktože zvýší rozdíl mezi čteností autorů?

Spvrivs
18. 06. 2002
Dát tip
Pet: Já si naopak myslím, že díky omezenému rozsahu Nového seznamu v něm noví či méně plodní autoři tak nezapadnou. Když se musím k něčemu, co by mě mohlo zajímat, prokousávat přes miliony (pro mě třeba nezajímavých) dílek jednoho autora, miliony od druhého atd. (v úplném seznamu jsou vidět hlavně ti zavedení), tak mně to bere jak čas, tak chuť do hledání něčeho nového nebo fakt dobrého. PROTO SU PRO DEFAULT NASTAVENÍ NOVÉHO SEZNAMU. Sp.

Spvrivs
18. 06. 2002
Dát tip
Ta barva patří tomu nad tím. :-)

Prokletí
18. 06. 2002
Dát tip
Jen mě napadá: Podle mě je lepší dát jako porvní výběrový seznam, protože pro náhodného návštěvníka Písmáka bude rozhodně lepší, kvalitnější, přehlednější. Zaregistrovaní Písmáci přece o úplném seznamu vědí a nebude pro ně ten výběrový prvořadý (ač přiznejme si, kdo dnes ještě stihne číst každý den všechno, že? ;o)) Petulko, třeba my se v KZA snažíme nezavedené autory a jejich dílka vypichovat na šlunce. Ale pokud bude mít ten který autor chuť má taky nárok dát dílko do výběrového seznamu, jen v kvantitativním měsíčním omezení ;o))))))) Stejně jako autor zavedený... Hafk ;o)))))) m.

myrinda
18. 06. 2002
Dát tip
juuuuu...tady kvetou pampelisky nebo cooooo :-))) tak ja taky...si zazlutim :-)) Mně se to líbí!!! :-)) a přidávám se k tomu, co nade mnou napsal Mahoney. Myslím si, že je to dobrý systém - jde o to zvyknout si na něco nového a pak už nám to nepřijde myslím :-)

myrinda
18. 06. 2002
Dát tip
jeee, jsem se pretukla pri velikosti fontu, to jsem teda kaca, omlouvam se !!! a nez jsem to dospala tak jeste dodavam : viz spvrivs a prokleti :-))

Mahoney
18. 06. 2002
Dát tip
peťulko, papoušku - vůbec to není složité :) jednou větou - JE TO ZPŮSOB, jak motivovat autory k určité míře AUTOCENZURY a tak omezit ZÁPLAVU nových dílek (která nikdo nestíhá číst) - a nejkrásnější na tom je právě to, že to vlastně není žádké omezení - člověk si může vybrat, jestli to tu přeplácá a najde ho jen pár jedinců, nebo jestli bude publikovat pomalu a uvážlivě.. jinak řečeno, je to jen ZINSTITUCIONALIZOVANÉ (fuj to je slovo) nepsané pravidlo, že když sem někdo naplácá deset dílek za den, AUTOMATICKY mu klesá čtenost.... jo jo, tenhle způsob inovací se mi líbí - odpozorovat, jak to mezi lidma chodí, a pak to jaksi "zoficiálnit" :) je to stejnej princip, jako když na novym sídlišti nechají lidi, ať si chodí kudy chtějí, a teprve dodatečně jim udělají chodníky :) pampelišky a sluníčka :)

Wopi
18. 06. 2002
Dát tip
Souhlas se Spvurivs.

papouch
18. 06. 2002
Dát tip
JE TO SLOŽITÝ !!!!!!!!! a ne že není :-(((( Jsem proti a souhlasím s Petulou

Krel
18. 06. 2002
Dát tip
Je to divný:-((( já na to koukám tak, že pokud nemáte na čtení x hodin času a chcete jenom prolítnout pár náhodných dílek, tak se na úplný seznam nikdy nepodívám a z toho plyne několik vjecí: budu číst dále a dále zavedené firmy...a na nové autory prostě nikde nenajdu náležité upozornění... 5 dílek za měsíc je super, ale kolik dílek museli napsat někteří noví autoři,aby je začlo písmáctvo trochu číst(se podívejte na nicky Brunhilda či Nuitík) na písmáku se totiž ze začátku nestanete známí kvalitou dílek ale jejich kvantitou a to nový systém zlikviduje..takže jsme odsouzeni číst pořád ty stejné autory pro které nejní problém dostat 10 tipů... Jsem pro aby byl jako základní nabízen úplný seznam...

Wopi
17. 06. 2002
Dát tip
Sonatino: každý (a redaktor zvlášť) se jediným klikem dostane do plného seznamu děl.

Olda
17. 06. 2002
Dát tip
sonatina; ale především každý - tedy i nováček má na začátku stejné podmínky pro publikaci (tedy 5 děl na měsíc), stejně jako ostřílený autor. A v tom Novém seznamu je to vidět.

Helča
17. 06. 2002
Dát tip
Zdá se to jako dobrý nápad. A 5 děl za měsíc je až až.

Helča
17. 06. 2002
Dát tip
Son: těch první 5 dílek v měsíci uvidíš vdycky a pokud nějaké získá víc než 10 tipů nebo Výběr, tak uvolní místo dalšímu, šestému...

Helča
17. 06. 2002
Dát tip
A když nezískají a přesto tě autor zujme, můžeš přejí na jeho stránku.

Olda
17. 06. 2002
Dát tip
sonatina; ale kdyz prijdes jako novy a das publikovat dilo, tak na tebe vybafne kolonka Novy seznam a odkaz na ten text, ktery ho uvadi. Autor bude upozornen, ze pomoci nej muze poslat jen jedno dilo na den, po vycerpani tech peti del i na to, ze do Noveho seznamu uz posilat nemuze -- pak si snad ten text skutecne precte ;-)) a zjisti, ze muze publikovat dal, ale na svou osobni stranku ... ... dneska publikovalo nekolik novych autoru a zatim se nezda, ze by meli problem, ba dokonce nekteri jiz rozdelili svou ndesni tvorbu do Noveho i celkoveho seznamu ... ...

Olda
17. 06. 2002
Dát tip
Tak přesně je to vysvětlené v tom textu "Nový seznam děl". V tom tvém výčtu chybí pasevní zobrazení, pokud je dílo vybráno redaktorem. Ten odkaz je tam dvakrát - v odkazech v záhlaví "Všechna" a pak u popisu Nového seznamu. Uvidíme, jak se osvědčí.

Wopi
17. 06. 2002
Dát tip
Oldo, napadla mě taková věc... možná zbytečnost, ale asi vylepšující... když je v seznamu děl V u těch výběrových, nemohlo by být vidět i ve výpisu u autora? Myslím, že by to bylo fajn, pokud by to neznamenalo moc práce

Helča
17. 06. 2002
Dát tip
Za Wopihho připomínku bych se přimlouvala

papouch
17. 06. 2002
Dát tip
Aha .... takže když budu chtít pokračovat v "Denně jednu ftákovinu", tak bude vidět jen prvních pět a ostatní mají smůlu? Respektive - ti kdož nepochopí "systém nový seznam" je neuvidí?? Hmmmm... :-( Nelíbí. Mně osobně hromada spoustu děl nevadila, jaá si z toho vybral dycky to svý.

Helča
17. 06. 2002
Dát tip
Ještě mám dotaz k Novému seznamu - Jedná se u průběžný měsíc (a ne o kalendářní)? Asi by to mělo být v tom vysvětlení zmíněno.

papouch
17. 06. 2002
Dát tip
nojo, vyzkoušel jsem to - fakt to funguje - v novým seznamu je míň blbůstek, než když si kliknu na "všechna díla" NELÍBÍ A JSEM VEHEMENTNĚ A OUPORNĚ PROTI

Olda
17. 06. 2002
Dát tip
papouchu; tak to není..vzhledem k tomu, že většina tvých flákotin má víc jak desti tipů, tak se v tom Novém seznamu objeví tak jako tak a tobě zůstane furt možnost psát dál a dál ..

Helča
17. 06. 2002
Dát tip
pap: A ftákovinomilové tě stejně mají v oblíbených

Radost
17. 06. 2002
Dát tip
já proti tomu nic nemám - až si zase usmyslím zkritizovat všechna díla za pár dní, budu mít míň práce a víc jak dílo na měsíc stejně nenapíšu, takže to ani necítím jako omezení

papouch
17. 06. 2002
Dát tip
A to nejni prauda, ftákoiny maj malinko pípů, ale to je buřt, nende o mě, de o to, že je to strrašně složitý a aby mi (nebo někomu podobnýmu) neutekly všechny díla tak musím udělat klikanec navíc, což je úděsná námaha!! A navíc - (po prachmizerný lince modemem) - se to natahuje tímpádem dvakrát, což papoucha cholerika děsně vytáčí k nepříčetnosti tak, že si proklovne obrazovku!!! Ne ne ne ne ne en ee nn nene neene NE!!! VŘÍSK VŘÍSK !!! :-)) Papouch zabedněnec staromilec konzervatista je proti změnám. :-))

Stevenson
17. 06. 2002
Dát tip
.. tak nejank nevim.. zrovna dneska to u mne nefunguje, nebo je to se zpetnou platnosti?) ze dvou( danych omylem) v tom novem seznamu neni zadna..)) nebo jsem uz v takove neoblibe?)) jinak celkem souhlas.)

Danny
17. 06. 2002
Dát tip
přimlouvám se k návrhu Wopiho a Helči: "V" u výběrových dílek i ve výpisu autora

Olda
17. 06. 2002
Dát tip
Stevenson; dnes jsi vložil jedno dílo a neoznačil si, že bys ho chtěl do Nového seznamu. Dále máš vložená díla na následující tři dny a ani u jednoho není označené, že by bylo vložené do Nového seznamu.

Helča
17. 06. 2002
Dát tip
Myslím, že to vložit do nového seznamu by měl být default, tedy pokud je na to ještě kredit. Spousta málo často píšících autorů si toho nemusí všimnout...Myslím, že to nadělá míň škody než když si někdo nevšimne a pak nebude vědět, proč v Novém seznamu nejsou jeho další dílka. Ale on se pak dopídí...

Olda
17. 06. 2002
Dát tip
Helča; ale on to je "default" ;-)

Helča
17. 06. 2002
Dát tip
je to tak, já si to před tím neověřila neověřila ... Tak proč to (Stevenson) odškrtal ??? :-))

Petula
17. 06. 2002
Dát tip
Oldo, Helčo, Papí... Vložit jsem měla defaultně zaškrtnuto jak zde uvedeno, vkládala jsem dílko na 18/6, nic (ani mimo Nový seznam kanónů) jsem na 18/6 ještě neměla a stejně mě to vykopalo. Nerozumím a je mi to jedno. Obávám se ale toho, co Papouch, tedy že pokud budu chtít vidět dílka od někoho, abych třeba mohla dát TiP, aby se dostal do Nového seznamu kanónů, tak ten TiP nedám, protože mne asi ani nenapadne si někam jinam klikat... Tím pádem mi někdo a něco uteče, protože abych probírala autory jednoho po druhém a koukala se, zda náhodou něco nenapsali, tak v tom se moc nevidí... Takhle nestíhám číst!!! Možná jsem jen pitomá a nepochopila jsem výše uvedený výklad. Ale zatím to chápu tak, že pokud chci, abych čísi dílko, kteréí není v Novém seznamu kanónů mohla číst, musím jít na toho konkrétního autora a vyštrachat to z jeho výpisu... Je to tak??? Pokud ano, pak simyslím, že správnější by bylo, kdyby byly k dispiozici dva přehledy: ► Přehled dílek vyhovujících kritériím Nový senznam kanónů ► Přehled dílek tak jak byl, to jest vše. Já bych prostě chodila do vše, protože kanóny já nerada a měla bych vystaráno... Ale jak říkám, třeba to jen nechápu...

░▒▓-_-▓▒░


Helča
17. 06. 2002
Dát tip
Petulko, díla do budoucnosti se nezobrazovaly nikdy, chodí jen do avízek těm, kteří tě mají v oblíbených autorech. Všechna díla (tj. jak to bylo postaru) jsou po odkazem všechna díla. A pokud, chceš aby ti dílka vybraných autorů neutekla, tak si je dáš do oblíbených. Že by to vážně bylo tak složité?

Petula
17. 06. 2002
Dát tip
Helčo! Jo, je! Já si do oblíbených dávám lidi ze tří kategorií: ► Náhodn nalezené ► Ty, kteří mi napsali kritiku, která mn zaujala a já se podávala na jejich díla a zjistila jsem, že tot ráda ► Ty, které jsem někde slyšela a viděla číst líbilo se mi to. První kategorie mi teď jakoby vypadává. Už jsem ale pochopila, že asi ten původní seznam zůstává... Nicméně stále nevím, co mi chceš říct tím datumeme dopředu.... Snažila jsem se vložit dílko. O Novém seznamu jsem nic netušila. Den zveřejněn měl být ZÍTRA a vložit nešlo... Když jsem náhodně a empiricky zkoušela, co zaklikat, aby to šlo, tak jsem zjistila, že když odkliknu značku Nový seznam (o jehož existenci jsem v té chvíli ještě nic netušila), tak vložt na ZÍTRA šlo... Protože vkládám na dny budoucí často, tedy mne Nový seznam nezajímá... A co se tkne toho pořadí: Jako přednastavený seznam bych dala ten seznam všeho! Kdo si chce zobrazovat seznbam již někým předkousaný, ať si kliken an Nový... NIKOLIV TEDY NAOPAK!!!

░▒▓-_-▓▒░


Olda
17. 06. 2002
Dát tip
Petulo ten seznam není někým předkousaný. Prostě jen v něm od autora za měsíc jen pět děl, pokud ovšem jeho díla nejsou ve Výběru, nebo vysoce tipována -- ptáš-li se, jak mohou být "vybrána", či tipnuta, pak jednoznačně dík zájmu čtěnářů, kteří kliknout na autora a čtou ho dál, nebo oblíbeným autorům, atp. Jsi jediná s tím problémem vkládání na další dny, podívám se, čím by to mohlo být. V zásadě jde právě o to, nabídnout "neznalému" čtenáři rozumější - a v tomto smyslu - méně obsáhlý seznam děl. Toho jde docílit právě tím, že je autor v tomto Novém seznamu trochu omezen, proto sám určí, co v něm chce mít. Jak sis možná všimla, zatím to funguje. Tak, že několik autorů dnes zvolilo možnost nevložit dílo do toho Nového seznamu, dále několik autorů chtělo zaslat více jak jedno dílo na dnešek, což pokud v tom obrovském množství dělal každý seznam by se rozrostl do tisíců, proto buď mohou dílo vložit na jiný den, nebo na dnešek, ale již ne do toho Nového seznamu. Někam přidám (na autorskou stránku) odkaz na ten "starý", resp. kompletní seznam, ale právě smyslem toho Nového je nabídnout "nezanelému" čtenáři ten Nový.

Stevenson
17. 06. 2002
Dát tip
neni prava Oldo.. na dnesek jem vlozil puvodne 2 dilka ( i kdyz omylem) a v Novem Seznamu nebylo ni jedno..Ovsem fakt je ze byly vlozene DOPREDU..To jedno jsem tedy deletoval.. a sorry, nevedel jsem, ze to musim nejak vlozit do Noveho Seznamu..asi v tom mam gulas, podobne jako se Starym a Novym zakonem.((tak promin.. jestli vetsina chce TOHLE a TAKHLE, nejak se prizpusobim.., mozna.) Ale s PETULOU souhlasim 100%!!!!

JRR
17. 06. 2002
Dát tip
Chmchmchm, to jsou vjeci... Jsem pro. ...asi?

Stevenson
17. 06. 2002
Dát tip
.. Oldo a ted mi to, kdybych chtel vlozit nove do Noveho ukazuje, ze mam 3 dilka do mesice ( kalendarniho, nebo od 16/6 nevim..) a stejne.. nevim, ktere tedy byly uz vzaty v uvahu.. kdyz to co jsem nechal na dnesek neni v novem.. nebo se pocitaji asi ty uz vlozene na dalsi dny?( proste.. asi jsem take nejaky natvdrdly., ze. Vice bych stejne preferoval, kdyby se to rozdelovalo po kategoriich, kdy nekdo treba ty jine, nez ma zajem necte stejne,.. ale to je up to uou, asi vis lepe.)

Olda
17. 06. 2002
Dát tip
Steve; tak počítá se to od neděle (a ne pro díla jž vložená). Tedy pro díla vložená nedělí počínaje. Ta trojka je poměrné číslo k půlce června, tedy všichni začínali s trojkou ;-) +Pet; Odkaz na celý seznam máte v autorské tabulce (po přihlášení) -- jako "Všechna díla"

Wopi
17. 06. 2002
Dát tip
Problém je jeden - neexistuje systém, na kterém bude pověšeno víc jak 3 lidi, aby vyhovoval všem. Ať se vymyslí cokoliv, vždycky se to někomu (zcela oprávněně!) nebude líbit, protože prostě jsme každej jinej, no. Opravdu - Olda nikdy nemůže dosáhnout ideálu, jedině hledat něco, co bude obecně nejvíc vyhovovat, o což se z plných sil snaží...

JohnieBass
16. 06. 2002
Dát tip
O.K. Souhlasím! Povede to k větší přehlednosti v té hromadě děl! JB

Matyjustin
16. 06. 2002
Dát tip
O.K.

Gastarbajtr
16. 06. 2002
Dát tip
Einverstanden :-)

myrinda
16. 06. 2002
Dát tip
viz prokletiiii jsem jednoznacne pro :-)

Wopi
16. 06. 2002
Dát tip
odkaz tedy vidím, ale díla taky :)

JosefTupý
16. 06. 2002
Dát tip
a už je to puštěný? že to nějak nemůžu najít... resp. žádnou změnu nevidím...

Wopi
16. 06. 2002
Dát tip
řekl bych, že se to teprv testuje

JosefTupý
16. 06. 2002
Dát tip
aga aga...

finarfin
16. 06. 2002
Dát tip
... jo... dobrý nápad ...

ulita
16. 06. 2002
Dát tip
ehm ehm...já to budu muset vzít ještě jednou..:)) jo, beru!

Katerina
16. 06. 2002
Dát tip
tak to jo, uz se tesim jak se to zprehledni :-)))

cup_of_tea
16. 06. 2002
Dát tip
uvidime... :)

Prokletí
15. 06. 2002
Dát tip
Ano, skvělé!!!! Rozhodně lepší, rozhodně přehlednější a rozhodně budící lepší sebekritiku každého autora... hergot, ale copak já dokážu sesmolit 5 děl za měsíc? ;o)))))))))) Díky, Oldíku, tohle je suepr nápad ;o) m.

Wopi
15. 06. 2002
Dát tip
FAJN!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru