Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nesmiřitelný osud s věčností

10. 11. 2023
1
4
90
Autor
Manfromstars

Možná je asi jedno jestli skutečná nebo pravá a nebo musí být obojí? 
Kdy možná nezáleží být první, ale jen jeden může uspět. 
To ostatní je jako v poušti snít o dešti. 
Je asi lepší nechápat a existovat v povrchním nevědomí, než zjistit to co bys raději neexistoval.  


4 názory

Děkuji.

V přemýšlení jsem byl už od mala jiný, a spíše jsem si rozuměl se staršími a filozoficky založenými lidmi. Jen ty problémy, nikam moc nezapadat, nepatřit.


Janina6
11. 11. 2023
Dát tip

Aha, pokud pravý chápeš ve smyslu správný, pak v tom rozdíl je. Já brala pravý spíš jako odpovídající skutečnosti (pravý diamant, ne nápodoba). Zajímavě přemýšlíš. Ráda jsem četla.


Asi záleží na tom, jak kdo na to pohlíží. Pro mě to významově totéž není. Vnímám tam drobné rozdíly. Pravé v tomto smyslu chápu jako správné-vhodné ve smyslu čistoty. A skutečné jako reálné, že to není jen sen či něco co si jen snažíme namlouvat. 


Janina6
11. 11. 2023
Dát tip

Skutečná nebo pravá? Není to totéž?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru