Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

když

14. 11. 2023
13
20
233
Autor
Philogyny

když dýcháš srst svýho psa 

jsi sám 


20 názorů

Philogyny
před 9 měsíci
Dát tip

pro kadeřavá

Lidé, kteří žijou se zvířetem, žijou dýl. Možná i s tím v sobě... :) 


Philogyny
před 9 měsíci
Dát tip Poeteroristka

pro Poeteroristka

Baru chodí do postele po mé cvičební lavici. Vnučka se na ní klouže... :)


Philogyny
před 9 měsíci
Dát tip

pro Lili

Když přestěhujou starého člověka, který měl psa, kočku, králíky, slepice, kozu, cokoli a citový vztah  do domova, tak umře. 


Philogyny
před 9 měsíci
Dát tip

pro Janina

Nejvíc to vnímám právě v tom lese. Když mrzne nebo je bouřka a nevidím ani ty myši. Přesně ten pocit. 


Philogyny
před 9 měsíci
Dát tip Alegna

Pro Alegna

Nosím Barunku všude s sebou. Do práce, do obchodu, na dovolenou. Když se jdu koupat, leží za dveřmi. Neumí být sama. Je tak přešlechtěná, že je nemocná, nemůže mít ani štěňata a má snad všechny vady světa. I nemocné srdce, není to dobré. Dělá naschvály Frýdě. Ta je skaut a nic ji nerozhází. Mě už taky ne. Ten pembroke by se mi k tobě líbil. Paní měla malou s modrýma očima, nemohla udat, že jenom na mazlení. Holky by jí hnaly, u nás možná obstojí tak akorát Pes.... :)


Philogyny
před 9 měsíci
Dát tip

pro Evženie

Tak Bilbo. :) Já s holkama. Jindra chce pembroke. Má je paní v Opavě, moc se mi líbí. Už jsem ji kontaktovala. Ještě rok, než dokončí školu. Už se těším. Snad ho nezakousnou. :)


kadeřavá
před 9 měsíci
Dát tip Philogyny

 není člověk sám,když má psího kamaráda


Poeteroristka
před rokem
Dát tip Philogyny

Moc pěkné...trochu smutné, tak jak to bylo myšleno... já když dýchám srst svého psa, rebelujeme v posteli, aby to páníček nevěděl :)


Lili.
před rokem
Dát tip Philogyny

Smutné ale velký kus pravdy. Když není už ani ten pes, je to smutečná syrová samota...


Janina6
16. 11. 2023
Dát tip qíčala, Alegna, Poeteroristka, Philogyny

Se psem je někdy líp než s lidma... ale jen někdy, já vím. Samota je krásná, dokud nám vyhovuje... ale když nám vadí, je těžká jako balvan.


Alegna
15. 11. 2023
Dát tip Janina6, Poeteroristka, Philogyny

Pes je láska, láska a závazek, jezdím stále Do Příbrami, několikrát do týdne, občas i přespím a s sebou bych ho brát zatím nemohla a nemám nikoho, kdo by ho pohlídal. Navíc vzhledem k mému věku se bojím, aby nezůstal sám někde v útulku. A tak jen s vděčností vzpomínám, změnil mi hodně pohled na život :)


Evženie Brambůrková
15. 11. 2023
Dát tip Poeteroristka, Philogyny

Často jsme s Bilbem spolu sami a je to fajn.


Philogyny
15. 11. 2023
Dát tip Janina6

Pro Janina6

Vždycky hřeje. 


Philogyny
15. 11. 2023
Dát tip

pro Kočkodan

Viď, jsou různé druhy ticha i samoty. Dneska neděkuju. :)


Philogyny
15. 11. 2023
Dát tip

pro lawender

ano


Philogyny
15. 11. 2023
Dát tip

pro Alegna

A o dalším jsi nepřemýšlela? Já jsem ráda sama se psy. Ale někdy, někdy jsem hodně sama. :)


Janina6
15. 11. 2023
Dát tip

Záleží, jestli ta srst hřeje.


Kočkodan
15. 11. 2023
Dát tip Alegna

Safra, jen sedm slov, ale jakých!

 

Já občas dýchám kožich některé ze čtyř koček. Většinou Elišky nebo Milušky.


qíčala
15. 11. 2023
Dát tip Janina6, Alegna

někdy je krása být sám :) někdy je důvod, proč člověk nedýchá srst jiného člověka :)) a někdy mám lepší období :D píšeš z duše


Alegna
14. 11. 2023
Dát tip dievča z lesa

Smutných pár řádků, někdy je člověk sám i když je okolo něj spousta lidí.

Když manžel zemřel, zůstala jsem se psem sama, nakonec dostal rakovinu a i on odešel ....


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru