Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

(H)Lísti

18. 11. 2023
5
11
183
Autor
Benetka

Ach. Ztratit není co. Nebo jo? Co? Život? Který stojí beztak za hovno? Dnes poslouchal rádioBeat a vůbec neví kdo je autorem toho českého blůz_?! Zpíval že mu táhne na čtyřicet. Mně táhne na šedesát. Včera jsem Ti psal SMS_ Milá. A při tom věděl že neodpovíš. Psal Ti na kousek papyrusu. Srdce plné Lásky a přitom hnusu. Nad světem a mnou i Tebou v něm. Psal jsem Ti ať mi už konečně napíšeš jak jsem hloupý! (MARNÝ TRAPNÝ NA I V NÍ) Neodpověděla jsi. Nenapsala. Nestojím Ti ani za to. A když se Tě náhodou zeptám tak mi odpovíš to své obvyklé: Miri! Nevedela som čo že ti mám odpísať! Aké ľahké čo. Či? Jebat.

Je to jedno. Dvě. Tři.

Také jsem Ti psal že se smazala Phil. Ach. Tolik tolik tolik bolesti a beznaděje. A jeden hloupý naivní zamilovaný tvoreček vůbec neví co se děje...?

Já vím. Může Ti to být_

Jedno. Dvě. Tři.

Jebat. Třeba v neděli. Třeba v jeteli.

Mám se na Tebe vykašlat?

Nikdo. Nikdy. Na tomhle světě Tě nebude mít více rád. Než já. Zkurvený kamarád.

Ale je mi jasný že i kdybych se na Tebe do své nejkratší smrti nepodíval tak_!

Bude Ti to jedno. Dvě. Tři. Štyry. Pět.

 

SEX

 

https://www.youtube.com/watch?v=Y3zIdH5DIfE&ab_channel=MartinAtilla

Říkal jsem si co bych tak ještě dnes mohl udělat?!

 

A tak si hravě řežu pravou žiletkou levé zápěstí.

Koukám při tom z vokna. Podemnou hluché náměstí.

Z orvaných korun stromů s řevem rve vítr listí do bezlistí.

Kdo je šťasten kdo zoufalý a kdo úplně k hovnu? 

 

To už nikdo nikdy nezjistí.

 


11 názorů

... .

 

(Slávku, nevím přesně proč, ale jako bych ze Tvých řádků tušil nějakou Tvou depressi... )

 

(( ...)).

Už jsem to dneska tady někomu radil, a tak to poradím i Tobě. ..co mít doma alespoň pejska? -Či kočičku?! (u Tebe na venkově případně i prasátko :), ..., slepičky, husičky, králíky :), etc.) -Je (i) vědecky prokázáno, že člověk, který se musí o někoho starat, nemá na nějaké depky moc čas...!

(ostatně - viz také jeden můj nedávno přidaný :) obrázek zde na Písmáku :) -https://www.pismak.cz/dilo/545773/ ).


a tak se češu na patku

a chystám si oprátku

aby až mě najdou

jsem vypadal k světu

ještě dopis, poslední větu ...

... nevím, nic mě nenapadá a tak realizaci odkládám až budu mít inspiraci


gabi tá istá
před rokem
Dát tip 8hanka

prepáč, Bene :)

ale možno, keby si toľko nechlastal

mal by si väčšiu šancu nielen u Nej


Benetka
před rokem
Dát tip

Klid! Děvčata!! Phil se smazala ale je to jen její volba. Nečiní nikoho z vás za vin_ Ach Pane. Jsem zas tak nalitý. A!  Jsem viný a nebo nevinný? ČEŠČINA je prej ten třetí nejzkurvenější jazyk na světě. Keré su ty dva před naprosto netuším!!! :D


Alegna
před rokem
Dát tip Benetka, 8hanka

gabi, máš pravdu, přesto ten pocit, že jsem mohla něco udělat ve mně je, i když razím názor, že to co je, to mělo být ....

 


gabi tá istá
před rokem
Dát tip Benetka, Alegna

Nie je to tvoja vina, ak sa rozhodla, urobila by to tak či tak, bola svojská. Nemyslím, že by sa dala niekým ovplyvniť.


Alegna
před rokem
Dát tip Benetka

gabi, psala mi a bylo vidět, že ji toho hodně trápí, jenže jsem nemohla v tu dobu na net a když jsem četla její zpávy,  už byla pryč


gabi tá istá
před rokem
Dát tip Benetka, 8hanka, Kočkodan

Akoby si ty, Alegna, mohla za vymazanie kohokoľvek? Nekonfliktný mierumilovný človek s dobrým srdcom.


Alegna
před rokem
Dát tip Benetka

Phil, myslím, že za to můžu, že tu není a s ní zmizel i kus mě, co jsem s ní měla společnej, je to k uzoufání

 


A život jde dál. A my s ním.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru